I2 -Ben neredeyim?

483 35 19
                                    

Fikrim yok, aptalca bir seçim yaptım.
Anlam veremiyordum. Mantıklı bir sebep arıyordum. Bunun bir şaka veya tatbikat olduğunu düşünmek istiyordum.

(? zaman sonra)
*İlk ışıktan sonra valorantta radyanitler için zaman kavramının durduğunu belirtmem gerek. Mutasyon geçirenler yaşlanmıyor, yıl ve ay tanımlaması onlar için yok gibi, genelde sadece gece ile gündüzü ayırt edebiliyorlar. Bu biraz saçma ama hikayenin daha ilerleyici olmasında bu detay önemli olmuş diyelim biz?

Uyandığımda-
Uyumuş muydum?
İşte bu pek iyi değil Sunwoo.

Bir odadaydım. Soğuk olduğunu belirtmem gerek ki, az sonra parmaklarım kopacak gibi hissediyorum.

Ama bir yandan da, çok sakindim, ama nedenini bilmiyordum. bana ne yapacaklardı, denek mi olacaktım? Yoksa sadece öylesine mi gelmiştim?
sadece öylesine mi? Ne diyorum lan ben.

Oradan sesler geliyor, bi dinlesem mi?odanın çıkış kapısına dayanarak koridordan gelen sesleri dinlemeye karar kıldım.

1&"Tanrım, ne demek lan anlaşma yandı? Bu kadar olaydan sonra mı? Bunun bir tazminatı yok deme bana sakın!"

Ortam yeterince gergindi. Vay canına Sunwoo, aklın yerinde.

2&"Kingdom'ın yanına kâr kalmaz, ona attığı boku yedirtiriz."

1&"Nasıl, aptal herif! Ortadan kayboldu. Tüm bu depoları nasıl imha edeceğiz, bu dengesiz yaratıkları nasıl kontrol edeceğiz! Etraf ne halde haberin yok sanırım ki, dünyanın sonunu hetiren bir iklim krizine sebep oldu tüm bunlar.
Hani her şey kontrol altındaydı LAN?

Daha fazla dinlemesem mi?

Söylesene? Her yer ayrı kaynıyor!"

2&"Onların içindekiler insanlara zarar veriyor, radyanit beyinlerine ve kanına işliyor ki, bazı insanlarda olağanüstü şeyler ortaya çıkardığı söyleniyor, kimyagerler ve biyo bilimciler tarafından, gerçi olay olalı-"

*zaman yok, zaman gitti. ne kadar geçti ileride öğreneceksin :D
...

1&"Her şeyi sana anlatacağım, sadece biraz bekle."

#1¢√*/&! sonra...

1&"Anladın mı? İşte..."

2&"Bu yemin ederim imkansız. onlar bizi saniyeler içinde bizi parçalar haline mezara sokarlar! Devletin yetkisi yok mu bizde? Artık iş bilim adamlarına kalmadı mı? Dünya savaşı başladı! Hahahaaa!!!

Gülüşünü duyunca kaşlarımı çattım, bu ne lan?

1&"Mantıklı geliyor... İlk defa zekice konuştun! Artık tüm olay bu yönde, güvenlik timlerimizi uyar, o kişileri acilen hücreye getirsinler. Nefes alsalar bile haberim olacak!"

İkinci şahısın ilk şahıstan bir çıkar istediği çok belliydi. Alt kademede olmak onu başka bir arzuya sevk ediyordu belki de.
Bir intikam peşindeydi. Ayak sesleri duyduğum an geri çekildim. Çok gizemli ve basit konuşmuşlardı... Sanırım dinlediğimi biliyorlardı. Kaç yılındayız, yalıtımdan var bir haberleri.
Bu şüphe duygusuyla dinlememiş gibi masum kız rolüyle etrafa bakındım ve tırnaklarımla oynadım.

Masum kız rolüyle mi? Ben zaten MASUMDUM be!

Radiant, Valorant (ara verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin