Tessa pov
Totul în jur este negru oriunde mă uit este întuneric, dar vocile celorlalți se aud perfect. Habar nu am de cât timp sunt aici, fiecare persoană ma vizitat particular spunându-mi ceva de bine inclusiv Theresa care se roagă de mine să mă trezesc mai repede, dar cel mai ciudat și scârbos este Jasper care îmi povestește fanteziile lui cu tipele pe care le avea în pat. Acuma toți erau în salon la mine șușotind între ei, un țiuit lung a început deodată să se audă în capul meu, ei au tăcut din gură doar Dash care se isteriza să cheme doctorul. O lumină puternică mi-a apărut în față orbindu-mă.
Dash: Stați se trezește !!
Deschid ochii încet obișnuindu-mă cu lumina, încet totul devine mai clar iar doctorul era deasupra mea speriindu-mă pentru o secundă apoi îl înjur de toți sfinții posibili la ce dobitoc poate fi, mi-a băgat o lanternă micuță în ochi forțându-mă să îi țin deschiși, din cauza lui văd pete albe acuma.
Eu: Băgați lanterna aia în fund !! îi spun revoltată doctorului.
Doc: Din câte văd se pare că sunteți bine amândoi !!
Eu: Ori ma afectat pe mine întunericul ori pe tine creierul !! Domnule doctor mai vedeți alt pacient aici, nu !! Eu sunt singura care a avut accident !!
Doc: Să sperăm că nu vă moștenește comportamentul !! spune pentru el dar eu l-am auzit perfect.
Dash: Spuneți direct ce aveți de spus !!
Doc: Dna țâfnoasă este însărcinată !!
Eu: Poftim ?! spun uimită împreună cu ceilalți.
Doc: Nu știați ?! Aveți aproape 3 luni simptomele ar trebui să fie vizibile și burtica din câte observ este vizibilă !!
Eu: Am crezut că e de la mâncare !!
Doc: Mâine dimineață vă pot externa, în seara asta rămâneți sub supraveghere !! îmi spune apoi pleacă din salon.
Dash: Voi fi tată ?! spune confuz.
Eu: Surpriză !!
Namir: Voi fi unchi !! țipă el deodată sărind în sus de bucurie.
Jasper: Mă așteptam la orice, dar la asta nu !!
Daria: Eu botez !! ne spune ridicând mână în sus.
Voi fi mamă. Totul se întâmplă prea repede în viitorul apropiat nici nu mă gândeam să fac copii, iar acuma am primit unu surpriză. Oare Dash îl va accepta de când am primit vestea este mai mult într-o transă și nu pare fericit.
Dacă el nu vrea bebele îl voi crește singură, iar el să se ducă la curvele lui. De acuma trebuie să am grijă de mine, nu curse, nu misiuni, nu mafie în următorii ani, îi voi acorda toată atenția mea fetiței mele sau băiețelului meu. Mâine voi merge la ginecolog să aflu sexul copilului. Sunt așa bucuroasă, voi fi mamă. Ceva ireal și greu de crezut, dar totul este foarte real și adevărat.Dash: Ne lăsați putin singuri !! Vreau să discut ceva cu Tessa !! le spune celorlalți ei plecând din salon.
Eu: Ce sa întâmplat ?!
Dash: Știai despre sarcină !?!
Eu: Nu !!
Dash: Tessa poti fi sinceră nu trebuie să minți !!
Eu: Care e problema ta ?!
Dash: Nici una, dar vestea asta e prea devreme !!
Eu: Știi ceva, dacă nu îl vrei ai liber să pleci chiar acuma pe ușa aia !! îi zic nervoasă.
CITEȘTI
Reîncarnarea
ActionTessa Hall și Dash Miller au murit în urma unei bombe, dar ce se întâmplă atunci când cei doi se reîncarnează ? Dacă vreți să aflați mai multe citiți !! Trebuie citit primu volum ( Mafioată cu inima de piatră ) cele două cărți vor avea legatură într...