Tessa povC.T. Dean
Eu: Nu îmi pasă de înțelegerea noastră, pricepi ? Nu mai vreau să omor pe nimeni !!
Dean: Nu fi încăpățânată copilă !!
Eu: Îți trimit restul banilor și mă lași în pace pentru totdeauna !!
Dean: Nu se va termina aici, voi angaja pe cineva mai bun să elimine familia Martinez împreună cu familia Hall !!mă amenință el.
C.T.Î
Dacă Dean crede că mă sperie vorbele lui se înșeală nu are decât să încerce să se atingă de mine sau familia mea, numai de un fir de păr al mamei sau al fratelui meu daca se atinge voi merge după el în Santiago și își va dori să nu se fi născut niciodată. Am omorât sute de oameni știu toate metodele de tortură și punctele cele mai dureroase. Mă trezesc din visare când aud telefonul lui Terry sunând, își ea mobilul plecând în baie. Merg ușor la ușă să ascult ce spune.
C.T. Terry
X: .... !
Terry: Am înțeles !!
X: ... !
Terry: Nu va da de bănuit !! Până la sfârșitul anului școlar vor dispărea toți !
X: .... !
C.T.Î
Așa deci, Dean la sunat pe Terry, dar de unde se cunosc cei doi se pare că viața mea normală trebuie să mai aștepte, următorul pe lista mea neagra este Terry. Mă așez înapoi în pat, iar dupa 5 min iese din baie si vine lângă mine la culcare, stinge veioza de pe noptieră apoi mă ia în brațe.
■■■ a doua zi ■■■
Ajung la poarta școlii, iar gașca lui Dash stă în fața mea, nu cred că mă vor elimina acuma, adică pe bune toată școala se uită la noi, înaintăm cu toții caîn filme, iar când ajungem față în față ne oprim, pot avea o zi normală.
Eu: Ce vreți ?!
Daria: Viața ta !!
Dalton: Pentru că mi-ai ucis fratele vei regreta !!
Dash: Vei muri în chinuri !!
Mă amenință ei pe mine.
Eu: Când și la ce oră, vă trebuie programare mai este o persoană care mă vrea moartă înaintea voastră, așa că trebuia să vă faceți programare !!
Daria: La câte vieți ai luat nici nu mă mir de ce vor clanurile de mafioți să te omoare !!
Eu: Nici tu nu esti prea departe de mine dragă !!
Dash: Scorpie !!
Eu: Din câte știu zodia mea nu este scorpion, apropo de acuma păzițivă spatele mai bine !! Aveți un admirator nou !!
Termin ce am de spus apoi plec de lângă ei, merg la cursuri, iar acolo găsesc o mare gălăgie, profesorul se pare că nu a venit încă, mă opresc în pragul ușii și nici în 2 sec nu se mai aude nici musca, oare par așa dură ?!
Eu: Va mâncat pisica limba sau ce ?? Nu vă mai holbați așa idioților !! Adunătură de proști !!
X: Domnișoară cumva fac si eu parte din adunătură asta ?? mă întreabă cineva din spatele meu, phiuu, vocea asta mă zgârie pe creier mă întorc la persona respectivă și dau față în față de o bătrână, dacă asta e profa de chimie eu ma spânzur.
Eu: Mai bine dumneavoastră ați face parte dintr-o adunătură de pensionari !
X: Detenție după ore nerușinat-o, treci în bancă mai repede !!
Eu: Imediat mamaie !!
Măcar dacă am detenție să o mai chinui puțin pe băbuța asta.
X: 2 zile detenție !!
Eu: Da să trăiți !! apoi mă trântesc pe scaun.
X: Bună ziua eu sunt doamna Novelli și vom face ora de chimie împreună !! se prezintă ea.
Eu: Se pare că m-am înșelat am crezut ca ne veți povești cum este să fii bătrână plină cu riduri și pielea lăsată !
Novelli: 3 zile detenție plus muncă în folosul comunității !! îmi spune nervoasă.
Eu: Stati așa doamna Cruciosvelli, am eu față de muncă în folosul comunității !! Vă credeam femeie serioasă și în primul rând ce am spus rău ?!
Novelli: În primul rând numele meu este Novelli nu Cruciosvelli, ai înțeles ? îmi spune și mai nervoasă. În al doilea rând munca este din cauză că îți insulți profesorul !!
Eu: Păi ce vină am eu că sunteti bătrână !!
Novelli: În biroul directorului acum fetiță !!
Eu: Pardon, domnișoara Tamara Tessa Hall !! îi spun apoi plec imediat, aud cum îmi spune ceva dar decid să o ignor pe babă.
Ajung la biroul directorului, iar pe ușă iese Dash se uită la mine indiferent și rece, vrea să îmi spună ceva, dar decide să mă ignore trece pe lângă mine plecând în direcția opusă de unde am venit eu. Bat la ușă auzindu-se imediat un intră, merg înăuntru să discut cu directorul din cauza pensionarei. Pentru că am primit muncă în folosul comunității din cauza ei va regreta tot anul școlar, partea bună este că nu trebuie să muncesc singură se pare că am un parter.
Necorectat
CITEȘTI
Reîncarnarea
ActionTessa Hall și Dash Miller au murit în urma unei bombe, dar ce se întâmplă atunci când cei doi se reîncarnează ? Dacă vreți să aflați mai multe citiți !! Trebuie citit primu volum ( Mafioată cu inima de piatră ) cele două cărți vor avea legatură într...