Tessa povOrele sau terminat de vreo oră eu fiind încă la școală, se pare că sunt singura care a primit detenție în primele zile de liceu, a trecut o oră de când stau cu doamna de servici în clasă, aparent profei de fizică cică ii sa făcut rău și nu poate sta cu mine, directorul a picat în minciuna ei, dar pe mine nu mă păcălește nimeni, tresar deodată din cauza ușei care mai avea puțin și era scoasă din balamale, ce nebun trântește ușa în halul ăsta, mă uit în direcția ușii acolo stând Dash, doamna de servici îi reproșează ceva în legătură că nu e frumos ce a făcut, dar el nici măcar nu o baga în seamă, închide ușa, venind spre mine, se așează pe scaunul din dreapta mea, îmi aruncă o privire pasivă, ignorându-mă după aceea.
Regret tot ce am făcut până în ziua de azi, mi-aș fi dorit ca părinții mei să nu fi fost niște mafioți, îl vreau pe Dash înapoi, legătură noastră este puternică din cauza reîncarnării, am sentimente pentru el și devin din ce în ce mai puternice, chiar dacă el nu arată știu că simte la fel, în viitor poate vom avea o șansă, arunc o privire fugitivă spre Dash, el având căștile în urechi ascultând muzică, îl strig o dată, fără nici un rezultat, încerc și a doua oară dar nimic, îl ating cu degetul pe umăr încercând să îi captivez atenția, întoarce capul scoțându-și căștile din urechi în același timp.Dash: Ce vrei ??
Eu: Știu că nu are nici un rost să îți spun, dar îmi pare rău !!
Dash: Aveai dreptate nu are nici un rost !! Toate victimele alea nu aveau nici o vină !!
Avea dreptate, nu aveau nici o vină, iar eu i-am făcut să plece prea devreme din lumea asta. Dash vrea să își pună căștile la loc, dar îl opresc.
Eu: Vreau să mă revașez pentru tot ce am făcut !!
Dash: Nu ai cum !! Acuma aș dori să mă lași în pace !! vrea să pună căștile din nou, dar le i-au imediat din mână lui.
Eu: Este altă persoană în locul meu care vrea să vă elimine !!
Dash: De ce te-aș crede !??
Telefonul lui a început să vibreze anunțând un mesaj, se uită în telefon si nici 2 sec nu durează apărându-i o cută urâtă între sprâncene. Testează ceva repede, apoi închide telefonul întorcându-se cu fața la mine.
Dash: Să zicem că te cred, cine e persoana care vrea să ne elimine ?!
Eu: Ce sa întâmplat de ti-ai schimbat părerea imediat ?!
Dash: Nu te interesează !!
Eu: Dacă tu nu spui nimic atunci nici eu nu spun cine este persoana !!
Dash: Fie !! Este o cafenea nu departe de școală, Theresa merge acolo mereu dupa ore cu prietenele ei, cineva tocmai le-a atacat în public trăgând spre cafenea !!
Eu: Se pare că a acționat mult mai repede decât am crezut !!
Dash: Cine ??
Eu: Terry !!
Dash: Iubitul tău ?! spune confuz.
Eu: Oficial nu mai este iubitul meu, doar mă prefac ca să nu își dea seama că știu de planul lui !! Nu este pe lista neagră doar familia Martinez, acum este și familia mea !!
Dash: Și eu acuma ar trebui să cred minciuna ta !! spune amuzant.
Eu: Nu este nici o minciună !! Știu că v-am facut mult rău, dar vreau să mă schimb !!
Dash: Un criminal nu se schimbă niciodată, mai ales tu !!
Eu: Nu sunt singurul criminal din clasa asta !!
D.S: Aveți dreptate copii, nu sunteți singurii !!
Doamna de serviciu care se pare că doar se preface scoate două pistoale trăgând în noi, Dash se ferește la timp, dar pe mine ma nimerit în umăr și doare al naibii de tare, scot din ghiozdan arma trăgând spre ea nimerind-o, Dash se duce în direcția ei tăind-o de două ori în piept și zicea de mine ca sunt criminală, da el ce este pe lângă mine fotomodel cumva ??
Dash: Să zicem că te cred acum, dar avem o singură problemă ca să terminăm tot circul asta !!
Eu: Care ?? îl întreb încercând să opresc sângerarea, dar nu prea reușesc.
Dash: Ne trebuie numele dușmanului, chiar dacă îi distrugem marionetele, el va angaja altele până planul este dus la sfârșit !!
Îmi spune el apropiindu-se de mine, îmi ia mâna ca să se uite la rană, apoi scoate o eșarfă din buzunar și mi-o leagă exact unde ma nimerit glonțul.
Dash: Glonțul nu a rămas înăuntru câteva copci și esti ca nouă !! îmi spune el.
Dash ridică privirea spre mine, amândoi uitându-ne în ochii celuilalt, atât de aproape, dar nu îl pot avea din cauza greselilor mele. Blestem ziua când am acceptat oferta lui Dean, îi mai admir pentru ultima dată ochii și buzele cărnoase, după mă retrag el făcând la fel.
Eu: Dean este dușmanul !! Te pot duce la el !!!
Necorectat
CITEȘTI
Reîncarnarea
ActionTessa Hall și Dash Miller au murit în urma unei bombe, dar ce se întâmplă atunci când cei doi se reîncarnează ? Dacă vreți să aflați mai multe citiți !! Trebuie citit primu volum ( Mafioată cu inima de piatră ) cele două cărți vor avea legatură într...