Cap 24

694 45 19
                                    

         

           Tessa pov

Eu: Fugiți mai repede !!

Sergio: Mai sunt zece minute până decolează !!

Namir: Stai calmă aproape am reușit !!

Eu: Nu stau calmă până când nu văd avionul decolând !!

Sergio: Uite poarta !!

Eu: Mai repede !! Haideți odată !!

Namir: Nu îmi era dor de purtarea ta !!

Eu: Păcat !! Acuma mișcate odată idiotule !!

          ●●● după câteva ore ●●●

           Nu îmi vine să cred că am ajuns în Londra sunt acasă după atâția ani. Abia aștept să îi revăd pe ceilalți, dar oare ei vor să mă vadă chiar dacă au trecut aproape cinci ani nimic nu poate schimba faptul că le-am omorât prietenii, frații și părinții dacă mă urăsc încă, iar Dash se va împăca cu idea că trăiesc dacă își va vedea de viață în continuare ca și cum eu nu exist pentru el, iar Theresa ultima dată când am văzut-o avea o ură de nedescris pentru mine. Mai bine rămâneam în România cu Sergio.

Namir: Ursuleț !?? spune uimit fugind spre cineva.

Sergio: Are un urs ?!

Eu: Nu știu, nu ne-am văzut de câțiva ani ai uitat !!

Sergio: Ai dreptate !! Poate chiar are un ursuleț adevărat !!

Eu: Zici tu ?!

Sergio: Orice e posibil !! îmi spune dând din umeri.

           Mă uit după frațiorul meu și observ că o strânge în brațe pe Theresa în spatele lor fiind toți prietenii lui Dash uitându-se la mine uimiți și speriați de parcă au văzut o fantomă care a înviat din morți.

Eu: Aia e cumnata mea !! Și sora lui Dash cel de care ți-am spus !!

Sergio: Iar ceilalți prietenii lui ?!

Eu: Da !!

Sergio: Dar el e aici ?!

Eu: Nu din păcate !! Probabil nici nu vrea să mă vadă !!

Sergio: De unde au știut unde să vină fără să îi anunțăm ??

Eu: Jasper e cel mai bun hacker când vine vorba de tehnologie află orice !!

Sergio: Nu mergem și noi la ei !?

Eu: Ba da !! spun cu o reținere.

          Ne apropiem de restul până când Namir își dă seama că mai suntem si noi pe aici.

Namir: Gașcă el e Sergio, iar pe Tessa o știți !! le spune el celorlalți mutându-si privirea când la mine când la Namir, arată toți ca niște roboți se mișcă în același timp.

Jasper: Pot să te ating ?! mi se adresează Jasper venind ușor spre mine.

Eu: Desigur, nu mușc !!

              Se apropie încet spre mine întinzând mâna lui spre mâna mea atingându-mă cu vârful degetului, nu mă așteptam la o astfel de reacția pare puțin cam ciudat crede că îl voi mânca, dar dacă tot e în starea asta de ce să nu mă amuz puțin. Mă prefac că îl atac, Jasper observând imediat se dă doi pași în spate încrucișându-și brațele la piept în poziție de apărare, iar un țipăt ascuțit de fată apare imediat, așa fricos, încep să râd cu Sergio și Namir la un loc ceilalți uitându-se la noi ca niște nebuni.

ReîncarnareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum