Cap 5

1.3K 78 5
                                    

Tessa pov

Mă ridic de pe canapea ducându-mă să deschid porțile de la panou, niște bătăi se aud la ușă imediat, deschid, iar în fața mea este tata. Nu se poate asa ceva, îl omor pe Colin dacă ia spus unde stau, tocmai ce am vorbit cu el si mi-a spus că nu ia zis unde locuiesc, dar ma trezesc cu el la ușă.

Eu: Ce cauți aici ??

Tata: Am venit să te i-au acasă !!

Eu: Ai venit degeaba nu merg cu tine nicăieri !!

Tata: O ba da, vei veni imediat !!

     Mă trage afara din casă, încercând să mă bage în mașină la el cu forța, observ un pistol la spate și îl i-au imediat.

Eu: Dă-mi drumul sau trag !! îl ameninț, el dându-mi drumul la mâna.

Tata: Criminală ce esti, am spus că nu ai ce căuta în Londra !!

Eu: Pot decide singura unde vreau să locuiesc !!

Tata: Dacă eu spun ceva tu trebuie să asculți !!

Eu: Da sigur !! îi spun sarcastică.

      Mă întorc să merg în casă, dar mă întoarce cu fața spre el, trag în sus să îi arăt că nu îmi e frică să trag în domnul tătic,el făcând 3 pași în spate.

Eu: Dacă mă mai atingi următorul glonț e direct în inima ta !!

Tata: Tu chiar crezi că îmi este frică de o pustoaică !!

Eu: Ar trebui tată !! spun ultimul cuvânt apăsat.

Devon: Noah Hall !! spune uimită apărând împreună cu familia ei.

Tata: Devon Miller !!

Devon: Ai rămas în urmă dragul meu criminal, numele meu este Devon Martinez !!

Eu: Criminal ? spun sictirită.

Darrin: Cred că e timpul să afle adevărul !! poate îl știu deja spun eu în mintea mea.

Dash: Ce adevăr, adică știm că ne ascundeți ceva, dar ce ?

Devon: Tu esti reîncarnarea fratelui meu Dash Miller, iar Tamara Tessa Hall este reîncarnarea iubitei fratelui meu, iar în același timp sora lui Noah !!

          Ne spune ea.

Eu: Vrei să spui că eu m-am reîncarnat dupa înfățișarea mătușii mele de care nu știam că există, iar pe deasupra a fost ucisă de propriul frate ?! spun încercând să par cât de cât uimită.

Devon: Da, și casă în care locuiești este a ei !!

Eu: Camera secretă ??

Devon: Special pentru mafie este făcută !!

Tata: Ați terminat de vorbit despre sora mea moartă ??

Eu: Ai ucis-o !! spun dramatic, panându-mi mâna la inimă.

          Oare par credulă sau trebuie să mai repet partea asta.

Tata: Si-a meritat moartea !!

Eu: Si tu la fel !! apoi îndrept arma sper el.

Devon: Tessa nu fi ca el !!

Eu: Nu sunt ca el, pot fi mult mai rea ca el nu mă cunoașteți deloc !!!

Tata: Nu îi cunoașteți adevărata față este diavolul, se preface !!

Eu: Termină !!

         Apoi îl împușc în umăr, păi cei asta ma dă el pe mine de gol.

Tata: A omorât oameni nevinovați cu sutele, criminalu care a ucis peste 200 de oameni se numește Tamara Tessa Hall, nu o cunoașteți !! le spune el.

Eu: Taci din gura !! îi spun nervoasă si îl împușc în ambele picioare.

Tata: Masacrul de la Chicago în care au ars 500 de persoane a fost vina ei, în tot acest timp s-a prefăcut că nu vă cunoaște, stie totul despre voi inclusiv că Tessa Hall a fost sora mea, de ce crezi ca fiica mea este prietenă bună cu Theresa fiica ta, vrea să vă câștige încrederea apoi să vă dezbină după vă omoară pe toți  !!!

Theresa: Este adevărat Tessa ?!

Eu: Normal ca este adevărat, nu am sentimente, nici prieteni, port doar ură în interiorul meu !!!

Devon: De ce faci asta ?!?!

Eu: Fără motiv, nu vă suport pe nici unul mai degrabă, nu suport nici un om înafară de mama si fratele meu Colin!!

Tata: Nu am spus nici măcar jumătate din câte crime a făcut !!!

Eu: Tu tot nu ai tăcut !!!  Ooo vai, ce ai spus, vrei să te ajut să taci, nu îți face griji tăticule te ajut cu cea mai mare plăcere !!! apoi îi ofer un glonț direct în inimă, abia așteptam să fac asta de ani buni.

          Tot ce a spus tăticul meu despre mine este adevărat, eu mă ocup cu omorât oameni sunt plătită pentru cea ce fac, alteori o fac din plăcere, îi urăsc pe membrii familiei Martinez mai puțin pe Dash, îl plac, dar asta nu înseamnă că nu îmi voi duce misiunea la bun sfârșit, am fost plătită ca să îi elimin pe toți de prietenul mătușii mele Dean.
       Sunt reîncarnare lui Tessa Hall, dar asta nu însemna că sunt ca ea.

Devon: De ce ai facut asta !!

Eu: Merita gloanțele alea !! îi spun în timp ce am sunat pe cineva de la mafia mea Scorpion să vină să ia cadavrul, cred că am uitat să menționez că am o mafie.

Theresa: Tu chiar vrei să ne omori ?!

Eu: Da !!

Theresa: Atunci omoară-mă !!

Eu: Cu cea mai mare plăcere !! spun îndreptând arma spre ea.

Darrin: Nu te voi lăsa să îmi omori familia !! spune îndreptând arma spre mine.

Dash: Nici eu !! îndreptând si el arma spre mine.

          Cand te gândești că eu îl plăceam, acuma îl detest.

Eu: Dacă unul din voi trage, trag si eu, iar voi tot după mine ajungeți în iad, mafia Scorpion se îndreaptă spre casă mea !!

Devon: Mafia nu mai exista !!

Eu: Da cine spune că este vechea voastră mafie, este a mea eu sunt șefa lor !!

Devon: Tessa pe care o stiam eu nu ar fi făcut asta niciodată, poate esti tu reîncarnarea ei, dar nu ești deloc ca ea !!

Eu: Acu' câteva ore nu spune-ai asta !!

Dash: Până să afle ce scorpie ești, când mă gândesc că aveam sentimente pentru tine mi se face greață !!

Eu: Vă cruț viața dacă plecați departe !! glumesc nu voi face asta.

Dash: Nici gând, aici e casa noastră  !!

Eu: Atunci casa vă va aduce sfârșitul !

Capitol necorectat
O să găsiți greșeli.

ReîncarnareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum