Cap 9

1K 48 3
                                    

      Tessa pov

Eu: Acuma dacă ai terminat să te holbezi la mine, ai ceva de spus viitoarei tale cumnate ?!! îmi bat joc de ea.

Theresa: Du-te dracu Tessa !!

Colin: Asta nu prea a sunat frumos !!

        
     PREMIUL SURPRIZĂ CASTIGAT DE ZEITA MORȚII CONSTA ÎNTR-O MOTOCICLETĂ KAWASAKI NINJA, CEL MAI PUTERNIC MOTOR SI 100.000 DE €


Colin: Bravo surioară !!

Eu: Mulțumesc  !! Dar a fost o nimica toată să câștig !!

Terry: Glumești nu ? Aia a fost cea mai periculoasă pistă pentru fete și noi băieții avem una, dar e mai grea decât a voastră  !!

Eu: Îți bați joc de mine, asta a fost o joacă pentru mine !!

Rosa: Nu te enerva Theresa, tu îți poți cumpăra singura un motor mult mai bun, nu trebuie să aștepți pomană ca alții !! se baga ea în seamă.

        Rosalia tocmai ma facut săraca indirect, asta e prea de tot.

Eu: Tocmai mai făcut săracă ??

Rosa: Scuză-mă poți vorbi putin mai tare nu aud persoanele care nu se ridică la statul meu !!

    Fata asta cred ca vrea un glonț în cap.

Colin: Măsoarăți cuvintele panaramă ce esti  !! îi spune nervos.

Rosa: Panaramă e mama voastră, amândoi sunteti niste bastarzi, tatăl vostru a fost un psihopat care și-a omorât propria soră, apoi a fugit ca un laș, iar tu Tessa ești o reîncarnare amărâtă a mătușii tale, esti o criminală infectă !!

          Simt cum o i-au razna, nimeni nu vorbește așa despre mama mea și fratele meu, Rosalia tocmai a stors și ultimul nerv pe care îl mai puteam ține sub control, scot pistolul într-o fracțiune de secundă îndreptând arma spre ea și împușcând-o de trei ori, nimeni, dar nimeni nu vorbește așa despre mine și familia mea.

Eu: Colin urcă repede !! Terry adu tu mașina lui Colin și premiul la adresa pe care o să ți-o trimit !!

Theresa: Nuuu Rosa !! țipă la ea si plânge împreună cu Daria.

         Mă urc în mașină, apoi  pornesc repede spre casă, o aud pe Theresa cum țipă în urmă mea că se va răzbuna și mă va ucide.

   
        Dash pov

Jasper: Dash am aflat cine este Colin !! vine alarmat spre mine.

Eu: Șiii ??

Jasper: Namir Colin Hall 20 de ani, are propria mafie Diamond, sora lui este Tamara Tessa Hall, iar părinții Noah Hall și Adela Hall împreună au locuit în Santiago !!

Tarak: V-am spus că e ceva în neregulă cu el !!

Eu: Băieți tăceți mă sună sora mea  !!

     C.T. Theresa

Eu: Theresa am aflat cine este....plângi cumva ?? o intreb deoarece pe fundal se aud țipete și plânsete.

Theresa: Știu cine este Colin, dar în  schimb s-a întâmplat ceva la pista !!

Eu: Cee ??! întreb speriat.

Theresa: Rosa a fost omorata de Tessa !! apoi începe să plângă.

          Nu m-am așteptat ca să acționeze asa de repede mai ales să pună planul în aplicare pe prietenii noștri, m-am albit tot la față încât i-am speriat pe cei doi de lângă mine, Tessa va plăti cu siguranță, închid telefonul iar Tarak cu Jasper îmi pun tot felul de întrebări.
Tarak o să fie cel mai afectat deoarece tocmai ia fost ucisă sora.

Jasper: Dash ce s-a întâmplat ?! mă scutură el să îmi revin din șoc.

Eu: Rosa a... !!!

Tarak: Cei cu sora mea, spune frate !?!

Eu: A murit !!

Tarak: Poftim ? Așa ceva nu se poate întâmpla, e cumva o glumă deoarece nu este amuzant !!

Eu: Nu e o glumă !!

Tarak: Cine și unde ?? spune plângând în hohote.

Eu: Tessa Hall la pistă !!

Tarak: O voi ucide pe curva aia nenorocită, cine se crede ea !! spune nervos vrând să plece pe ușă, dar îl oprim la timp.

Jasper: Nu poți pleca, daca mergem acuma te va ucide si pe tine !!

Tarak: Nu îmi pasă, îmi vreau sora înapoi  !! ne spune el plângând.

Eu: Trebuie să ne anunțăm familia și să ne pregătim de înmormântare !! le spun.

         ●●●●După 3 săptămâni ●●●

      Tessa pov

Colin: Au trecut trei săptămâni crezi că vor mai face ceva ?!

Eu: Normal idiotule, tu știi ce înseamnă  asta măcar ??

Colin: Nu !!

Eu: Tocmai am declanșat un război, vor veni dupa mine ca să se răzbune !!

Colin: Asta înseamnă că... !!

Eu: Că esti prost, vor veni dupa mine ca să mă omoare !!!

Terry: Nu voi permite asta iubito !!!

Eu: Mersi iubitule, măcar unu din voi doi judecă !!!

Colin: Asta a fost dur !!

Eu: Nu o să fie mai dur ca pumnul meu în fața ta !!

Terry: Iubire nu te mai stresa, mai bine haide la culcare e târziu și îmi este somn !!

Eu: Bine !! Dar să știi că tot nu mă calmez până nu îi văd morți  pe toți !!

Terry: Bine, acuma haide !!

        Terry este un tip foarte bun, suntem împreună de trei săptămâni din ziua cu Rosalia, când a venit la noi a stat toată noaptea cu mine deși nu aveam nevoie de el, până acuma este cel mai grijuliu iubit pe care l-am avut vreodată și nu regret că sunt cu el, poate în viitor după ce termin misiunea mă voi muta la casa mea împreună cu iubitul meu.

Terry: Te ridici de pe canapea sau vrei să dormi acolo iub ?!?

Eu: Vin !! apoi plec în camera mea sau mai bine spus a noastră.



       Terry Wilson.

       Terry Wilson

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
ReîncarnareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum