Cap 17

861 45 15
                                    


       Tessa pov

Eu: Dean este dușmanul !!

Dash: Nu am auzit de el niciodată !! De unde ne cunoaște !? spune confuz.

Eu: Era prietenul cel mai bun al mătușii, el îi organiza cursele !!

Dash: Nu văd legătura !!

Eu: A prins o ură de nedescris pe familia voastră, când locuiam în Santiago era singura persoană care ținea la mine, mi-a povestit multe despre Tessa inclusiv cum a murit împreună cu unchiul tău !!

Dash: Nici nu știam de existența unchiului până să apari tu !! Dacă nu te deranjează îmi poți spune cum a fost soarta lor ?!

Eu: Tatăl meu Noah și-a atras sora într-o cursă sub pretextul că sunt atacați la sediul din N.Y, au plecat acolo cât de repede au putut împreună cu mafia Scorpion și cei mai buni membri din mafia Yardies !!

Dash: Cea a bunicului !! mă întrerupe el

Eu: Exact !! Când au ajuns la sediu nu era nimeni acolo totul pustiu, mătușa a intrat la bănuieli la fel și Dash, ea a vrut să intre singură înăuntru ca să nu îi pună în pericol pe ceilalți !! Dash nu a acceptat să o lase singura, voia să o protejeze deoarece o iubește foarte mult, așa că au intrat amândoi, înăuntru nu era nimeni, au mers în birou împreună pe masă fiind un telefon a început să sune, a răspuns Tessa pe celălalt fir era tata !!

       Flashback

       C.T.

Tessa: Cine e ?

Noah: Surioară totul se va termina !!

Tessa: Ce însemna asta ??

Noah: Că tu și cumnățelul meu veți ajunge în iad curând !! îi spune râzând.

Tessa: La fel si tu !! îi spune nervoasă, apoi închide.

      C.T.Î

       Un ticăit se aude din ce în ce mai tare, abia acuma dându-și seama ce a vrut să spună fratele ei.

Tessa: Fugi Dash, e o bombă !!

          Cei doi au început să fugă spre ieșire ținandu-se de mână, dar a fost prea târziu, bomba explodând flăcările ajungându-i din urmă, cei doi și-au spus ultimele cuvinte împreună în același timp acelea fiind " Te iubesc ".
 

        End flashback

Dash: Asta a fost atât de trist, Tessa cu Dash au murit împreună deoarece se iubeau enorm de mult, iar noi nu știm cum să ne ucidem mai repede !!

Eu: De fapt niciodată nu am vrut să te ucid !! Sau să îți fac rau !!

Dash: Puteai refuza oferta lui Dean, dar se pare că bani sunt mai importanți !!

Eu: De fapt nu este chiar așa !! Ma amenințat și pe din cauza asta am acceptat mai mult !!

Dash: Când mă gândesc cat de prost am fost în club, când te-am văzut prima dată în seara aia se aprinsese o scânteie  în mine, te voiam lângă mine pentru totdeauna !!

       Am rămas uimită la ce vorbe a putut să spună, mă face să regret din ce în ce mai mult, îl vreau langa mine, îmi e dor de el, pentru prima dată pot spune din inimă cuvintele Te Iubesc, dar l-am pierdut știu asta.

Eu: Voi pleca acasă din moment ce doamna stă întinsă pe jos într-o baltă de sânge !!

Dash: Voi merge si eu acasa !!

        Ieșim amândoi din clasă fiecare luând-o în părți diferite, ajung imediat la mașină demarând spre casă, prima dată am vorbit cu Dash normal, după tot ce sa întâmplat, ziua de azi chiar a fost frumoasă înafara faptului că am fost împușcată.
       Ajunsă acasă intru înăuntru, iar toți membri din casa mea stau în sufragerie  se întorc spre ușă când mă aud intrând. Terry cu mama se albesc la față instant când observă că tricoul meu alb este plin de sânge. Namir nu are nici o reacție deoarece este obișnuit să mă vadă în halul ăsta, de fiecare dată când mă răneam în misiuni mergeam la el acasă doar ca să nu îmi îngrijorez părintele, iar din partea lui Alexa nu mă așteptam să fie așa indiferentă. Terry împreună cu mama mă asaltează cu întrebări dar nu am nici un chef ca să le raspund la toate. Decid să îi ignor si merg la mine în cameră, normal că nu se putea ca scumpul meu asasin să vină după mine.

Terry: Ce ai pățit ?? Cine te-a împușcat ?? Cum sa întâmplat ??

        De parca nu știi.

Eu: Din câte vezi sunt împușcată și nu știu cine ma împușcat !!

Terry: Sigur a fost Dash !!

Eu: Nu a fost Dash !! îi spun ridicând tonul, dar mă calmez imediat. Îi poți spune lui Namir să vină la mine ?! îl întreb mai calmă.

Terry: Bine !!

          Închide ușa în urma lui, iar peste două minute Namir intră în cameră.

Namir: Unde sunt ??

Eu: În baie sertarul de jos !!

Namir: Dacă ți-aș fi luat bani de fiecare dată când mă pui să îți îngrijesc rănile acuma aș fi bogat !!

Eu: Nu ești tu frățiorul meu scump care mă ajută mereu !!

Namir: Ce noroc ai tu că te iubesc !! Ce vrei să îmi spui pentru că sunt sigur că nu mai chemat doar ca să îți fac câteva copci !!

Eu: Am renunțat la misiune, iar Dean ma amenințat că se atinge de voi !!

Namir: Numai să îndrăznească nenorocitul naibii !! El ți-a făcut asta !!

Eu: Da !!

Namir: Trebuie să îi spunem lui Terry !!

Eu: Dacă vrei să mori mai repede esti invitatul meu !!

Namir: Cum adică ?! spune confuz.

Eu: Dean la angajat pe Terry să ne ucidă pe noi și familia Martinez !!

         Scâncesc din cauză că nebunul de frate-miu a înfipt acul mai tare în piele.

Namir: Scuze !! Păi și ce facem lăsăm dușmanul să stea în casa noastră !!

Eu: Da !! Dacă stă cu noi pot afla următoarea lui mișcare, apropo de acuma ai grijă și la școală !! Vezi rana asta de la doamna de serviciu o am !!

Namir: Pe bune ?! Terry atacă și în locuri publice !!

Eu: Da !! Eram cu Dash la detenție, cred că am uitat să menționez de Dash, i-am spus de Dean și Terry !!

Namir: Ai vorbit cu Dash si nu v-ați omorât  !!! Minune !! spune uimit.

Eu: Voi întârzia mâine acasă deoarece trebuia să fac muncă în folosul comunități !! îi spun serioasă.

         Scâncesc a doua oară din cauza tâmpitului la bufnit râsul când am spus cuvântul muncă.

Namir: Tu să muncești, fi serioasă !!

Eu: Du-te dracului Namir Colin Hall !!

                                       Necorectat*

ReîncarnareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum