Cap 19

724 38 12
                                    

     Tessa pov

        
            Cel mai mare chin din viața mea, cinci ore, atât am stat în poziția asta incomodă. Dash a dormit ca un drăcușor ce este, iar săraca mâna nici măcar nu o mai simt, din cauza idiotului acuma nu pot lupta, cu o singură mână e greu, cei doi falși polițiști opresc mașina în sfârșit, ne scot din mașină ducându-ne într-o clădire mare și dărăpănată, Namir sigur mi-a observat lipsa până acum poate idiotul de fratemiu îi dă prin cap să mă caute. Niște pași se aud venind din fața noastră, iar niște mâini groase și mari mă apucă aruncându-mă pe umărul lui, asta a durat puțin sper ca Dash să aibă parte de un transport mai urât decât al meu, gorila începe să coboare niște scări ajungând la subsol, arunc o privire scurtă prin jur observând niște celule ca la pușcărie. Tocmai am fost aruncată pe jos făcând contact cu cimentul rece și dur, mă prefac că sunt inconștientă chiar dacă mă doare corpul din cauza impactului, Dash a primit același tratament ca al meu numai că el începe să se vaite de durere, era și timpul să se trezească cele două matahale că altfel nu le pot spune închid celulele cu cheia lănsându-ne singuri.

Eu: Dash !! încep să îl strig când aud ce fel se vaită, mai ceva ca o fetiță.

         O să am niște vânătăi de toată frumusețea.

Eu: Trezeștete odată idiotule !! mă răstesc la el.

Dash: Încă cinci minute !!

Eu: Dacă nu adormeai acuma nu mai eram aici !!

Dash: Eu nu am adormit !!

Eu: Și încă ce dormeai !! Te-aș întreba ce mama naibii visai pentru că ai început să gemi pe mine în mașină !! îi zic nervoasă.

Dash: Ce făceam !! spune uimit ridicându-se în fund.

Eu: Ce-ai auzit !!

Dash: Unde suntem ?!

Eu: Într-o clădire părăsită în mijlocul pădurii la cinci ore depărtare de casa noastră !!

Dash: Am mers ceva nu glumă !!

Eu: Tu măcar ai stat bine chiar comod pot spune, dar eu am trăit cele mai urâte clipe știi de ce, normal că nu știi, da lasă că îți spun eu, tu ca un idiot mare ce ești ai adormit imediat și te dădeai mare că reziști mai bine decat mine, dar ai adormit ca un fraier, apoi ai căzut pe moa salivând, gemând de la visele tale perverse și norocul meu sau mai bine spus ghinionul meu cel mare, vezi mâna asta nu mai e bună de nimic pentru că cântărești două tone !! îi spun nervoasă gesticuland cu o singură mână pentru că cealaltă va zace aproximativ o oră până voi începe să o simt din nou.

Dash: Uauuu !!! Ce repede poți vorbi !!

        1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 număr în gând ca să mă calmez, noroc că Dash este în altă celulă altfel îi smulgeam părul ăla din cap.

Dash: Ce crezi că ne va face !??

Eu: Probabil ne va tăia în bucățele apoi ne va da hrană la rechinii care îi are în acvariul de sus !! îi zic ironică.

Dash: Are rechini sus !! spune uimit.

         După ce ies de aici mă voi interna direct la spitalul de nebuni.

      Namir pov

         Unde a mai plecat oare fata asta, trebuia să fie acasă de două ore, tot nu îmi vine să cred că ea a făcut muncă în folosul comunității pare ceva ireal.

ReîncarnareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum