Tessa pov
A trecut o săptămâna de când am aflat de biletele de avion, iar Sergio o aduce pe Aline la mine azi. Elyas e plecat cu treabă de trei zile, iar acuma e ocazia perfectă să vină la noi. Sonerie se aude anunțând venirea lui Sergio cu prietena lui merg repede la ușă deschizând-o bucuroasă, dar zâmbetul îmi dispare imediat când observ persoana care stă în prag.
Dean: Cumva așteptai pe altcineva?
Eu: Da, asteptam pe altcineva !!
Dean: Cum ar fi pe el ?! îmi spune apoi din spatele lui apare unul din oamenii lui cu fratele meu Namir, dar era inconștient.
Eu: Ce i-ai făcut ??
Dean: Stai calmă se va trezi !! apoi intră înăuntru cu Namir.
Eu: Te voi ucide într-o zi !!
Dean: Știm amândoi că nu se va întâmpla asta !!
Într-o bună zi te voi distruge.Încerc să îl i-au pe Namir de pe canapea să îl duc în cameră la mine, dar cântărește o tonă. Oare mă ajută Romin, este el un nesuferit când se supune ordinelor lui Dean și Elyas, dar dacă nu ar fi în mafia greșită am fi prieteni buni.
Eu: Romin mă ajuți !!
Romim: Doar dacă te oprești să mă lovești în punctul sensibil !!
Eu: Nici gând, dar...trei zile nu te voi lovi !! îi propun eu.
Romin: Îmi convine și asta !!
Se ridică de pe scaun apoi îl ridică pe Namir de parcă ar fi o până pentru el, când mă gândesc că eu abia o mână de a lui am putut ridica, mergem în camera mea apoi îl aruncă pe pat. Am uitat să menționez că Romin nu știe să pună pe cineva frumos jos trebuie să îl arunce ca să se simtă el bine. Romin a plecat imediat lăsându-mă singură cu fratele meu nu îmi vine să cred că după patru ani am reușit să îmi revăd fratele este atât de schimbat pare mai matur și și-a lăsat cumva barbă ?! îi stă oribil, dacă tot este inconștient nu cred că se va supăra pe mine pentru o mică schimbare.
Imi pregătesc tot ce îmi trebuie ca să îl bărbieresc, iar soneria se aude din nou, dacă de data asta vine Elyas cu Dash eu mă arunc de la balcon. Cobor jos repede, iar Romin le deschide ușa lui Sergio și Aline.Eu: Sergio putem vorbi ceva între patru ochi !! se uită ciudat la mine. Acum !! spun mai apăsat.
Sergio: Aline așteaptă două minute !!
Aline: Ok !!
Îl trag după mine în bucătărie el așezându-se pe scaun.
Sergio: Deci ?? Ce se întâmplă !!
Eu: A venit Dean !!
Sergio: Ce ?! spune uimit.
Eu: Și nu a venit singur !!
Sergio: Cum adică !?!
Eu: Namir fratele meu este sus în camera mea inconștient, trebuie să îi spui lui Aline să plece este prea periculos pentru ea cu Dean prin preajmă !!
Sergio: O duc acasă la ea !! După vin înapoi !!
Eu: Bine și grăbește-te !!
Ies din bucătărie mergând direct în dormitorul meu, iar Sergio se duce la prietena lui, ajunsă în cameră închid ușa cu cheia apoi mă întorc înapoi la treaba mea.
CITEȘTI
Reîncarnarea
ActionTessa Hall și Dash Miller au murit în urma unei bombe, dar ce se întâmplă atunci când cei doi se reîncarnează ? Dacă vreți să aflați mai multe citiți !! Trebuie citit primu volum ( Mafioată cu inima de piatră ) cele două cărți vor avea legatură într...