Cap 13

962 51 10
                                    


    Tessa pov.

         Viața asta de ce trebuie să fie așa rea cu mine, oare pot avea și eu o dimineața frumoasă să pot dormi mai mult, fără probleme, fără griji, fără nebuni care vin peste mine în cameră să îmi cânte de ziua mea.

Eu: Gata, gata !! Am înțeles că sunteți niște ciori cântătoare !!

Terry: Iubito te-ai trezit cu fața la cearceaf !!

Eu: Nu, m-am trezit cu trei neciopliți la mine în cameră !!

       Oare de ce nu închid ușa aia cu cheia seara.

Alexa: E timpul pentru distracție !!

Eu: Da măi sigur !! îi spun sarcastică. Știi pentru ce e timpul meu acuma, de dormit !! Puteți închide ușa în urma voastră !! mă întorc cu spatele la ei punându-mi pătura pe cap.

Colin: Mai bine o lăsăm să doarmă cu ocazia asta avem mai multe clătite pentru noi !!

             Clătite. Nu cred că a spus asta.

Eu: În 10 min cobor !! Dacă nu îmi păstrați și mie, vă tai limba !!

Alexa: Da nebună mai ești !! îmi spune făcându-și cruce.

Colin: Asta e nimic !!

Terry: Doar 10 min ai la dispoziție !! mă anunță el.

         Apoi pleacă. 10 min, da cine se crede el să îmi spună că pot sta doar 10 min să mă pregătesc, dacă vreau pot sta si 2 ore în duș, da nu merge nici așa altfel clătite mele se răcesc.
          Mi-am făcut dușul repede, cobor jos la bucătărie, iar cei trei mănâncă de zor clătitele mele.

Eu: Ale mele unde sunt !?!

Alexa: Poftim  !!

      Îmi pun o farfurie plină cu clătite în față, doamne arată așa de gustoase. Încep să le mănânc savurând fiecare mușcătură.

Colin: Cum e când știi că mai sunt trei zile și începe școala !!

Eu: Ce școală visezi tu acolo !! Mai este o lună !!

Alexa: Aș vrea eu să mai fie o lună !! bombăne pentru ea.

Eu: Voi vorbiți serios !?! le spun serioasă.

Terry: Cât se poate de serios !!

       Brusc mi-a pierit pofta.

Eu: Voi vă dați seama că familia Martinez mă cred moartă împreună cu ceilalți !!

           Alexa știe de familia Martinez, dar de Jasper nu.

Colin: Ăăuuu !! La asta nu m-am gândit  !!

Terry: Da știi că tot nu scapi de liceu !!

Alexa: Auziți !! Tessa poate să meargă la liceu, vă dați seama că Dash nu o poate elimina în public !!

Eu: Tu ai dreptate !! Știi ce însemna asta, sezonul cumpărăturilor  !!

          Poate nu îmi place mie să merg la cumpărături de rochii, dar în schimb când vine vorba de haine normale si negre sunt prima.

Alexa: Doamne, abia aștept  !! ne spune entuziasmată. Azi stăm numai prin mall nu e așa băieți ?!

Colin: Ce zici tu acolo femeie !!

Eu: Dragul meu, ai uitat că și tu ești la facultate anul 2 !!

Terry: La mine este primul an !! La University of Hull ( Legea LLB <avocatură >  )

Colin: Tot acolo sunt și eu !

Alexa: Se pare că frații noștri vor să devină avocați !!

Eu: Numai avocat nu îl văd pe Colin !
   
         Terminăm discuția, apoi băieți merg să se schimbe pentru cumpărături de data aceasta mergem la mall-ul din orașul nostru, dacă e să ne întâlnim cu cineva asta e, până la urmă tot vor afla că trăiesc.

         Dash pov

Mama: Nu ne mutăm nicăieri !!

Eu: Nu mai putem rămâne aici e prea periculos !! Tessa a murit, iar Tarak la fel și numai din vina ei !!

Mama: Nu poți da vina pe o fantomă doar pentru că voi nu știți să aveți grijă uni de alții !!! Nu ne putem muta, aici am locuit din totdeauna și nu îl pot lăsa pe tata l vostru aici singur !! Sper că nu ați uitat și de liceu !!

      Numai de liceu nu îmi arde mie acuma.

Theresa: În trei zile începem școala !! Știm asta mamă  !!

Mama: Acuma plecați și sper să vă treacă ideea aia proastă cu mutatul !! De fapt mergeți să vă schimbați mergem la înmormântarea lui Tarak !!

  
 
      Tessa pov

         Alexa cred că și-a cumpărat aproape tot de prin mall, am mers o tură la mașină să ducem sacoșele doar pentru că nu mai avem unde să le ținem, iar acuma la fel, nu se mai satură de cumpărat, nici măcar eu cu băieți daca am pune haine la un loc nu fac cât ale lui Alexa.
          Reușim să terminăm de cumpărat sau mai bine spus ea termină de cumpărat, ne oprim la McDonald's să mâncăm ceva, după o jumătate de oră pornim spre casă, iar o mașină era parcata în fața porții, mergem în curte lângă balansoar stând chiar .......

Necorectat.

ReîncarnareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum