Dedic acest capitol pentru AndradaDorobantu
La mulți ani !!
Tessa pov
Au trecut 2 zile de când m-am mutat în Londra, cu Theresa am vorbit doar prin mesaje pentru că nu i-am spus încă unde m-am mutat, vreau să îi fac o surpriză și îi voi spune acuma, decid să o sun ea răspunzându-mi din prima.
C.T.Theresa
Theresa: În sfârșit ai decis să suni și tu, pentru o clipă am crezut că te-a răpit un băiat super drăguț și hot !! începe ea să vorbească imediat cum a răspuns.
Eu: Din nefericire pentru tine nu ma răpit nimeni !!
Theresa: Dar în caz că te răpește un băiat să îl întrebi dacă are un frate, ca să mă luați și pe mine cu voi !!
Eu: Așa voi face !!
Îi spun, apoi ne-a bufnit râsu pe amândouă.
Theresa: Cu ce ocazie suni ?!
Eu: Trebuie să am vreo ocazie ca să te sun ?!
Theresa: Nu, doar am întrebat !!
Eu: Aha, păi te-am sunat ca să îti spun că m-am mutat în Londra !! apoi îmi îndepărtez telefonu de la ureche repede, imediat auzindu-se un țipăt.
Theresa: Când ? Unde ? De ce ?
Eu: Camden Town !!
Theresa: Și eu tot în Camden Town stau, pe ce stradă ?!
Eu: Camden Road A503, tu !?
Theresa: Camden Street A400 !!
Eu: O stradă distanță !!
Theresa: Așa se pare !! Tessa eu ies în seara asta în club cu fratele meu și prietenii mei, vii și tu !!
Eu: Nu știu dacă pot veni !!
Theresa: Da eu nu te-am întrebat, ți-am spus că vii chiar dacă nu vrei !!
Eu: Aștept adresa !!
Theresa: Ok, pa !!
Eu: Pa !!
C.T.Î
Îi închid Theresei, telefonu vibrând imediat anunțând un mesaj nou, care este de la Martinez.
Merg în sufragerie plictisită, apoi mă trântesc pe canapea, de 3 zile nu am reușit să dau de Colin, i-au laptopu de pe masă și încerc să îl apelez din nou pe skype, după 5 apeluri răspunde în sfârșit frățioru meu drag.Eu: Mărețul Colin s-a gândit să răspundă !!
Colin: Am niște probleme Tara !! îmi spune el, Colin este singurul care îmi spune Tara, mi-a luat promele două litere de la începutu numelui și de la sfârșit.
Eu: Ce probleme ?!
Colin: Mafia Diamond ne-a atacat un transport !!
Eu: Te pot ajuta cu ceva ?!
Colin: Nu !!
Eu: Dacă ai nevoie de ajutoru meu mă poți anunța oricând indiferent de oră, voi veni la tine imediat !!
Colin: Scumpa mea surioară, te iubesc mult de tot !!
Eu: Și eu te iubesc Namir !! îi spun pe celălalt nume.
CITEȘTI
Reîncarnarea
ActionTessa Hall și Dash Miller au murit în urma unei bombe, dar ce se întâmplă atunci când cei doi se reîncarnează ? Dacă vreți să aflați mai multe citiți !! Trebuie citit primu volum ( Mafioată cu inima de piatră ) cele două cărți vor avea legatură într...