Cap 25

735 33 13
                                    

       

          Dash pov

         Nu pot să cred cât de idiot pot fi, ieri Tessa era în fața mea și eu eram cât pe ce să trag în ea crezând că Dean vrea să ne atragă într-o capcană, Tessa aseară a stat câteva ore cu mine mi-a povestit tot ce i s-a întâmplat și cum Sergio a avut grijă de ea în locul meu este ora 11:02 p.m, probabil doarme și acuma, păcat că nu a rămas la noi acasă a vrut să meargă înapoi la casa ei. Am pregătit niște clătite pentru Tessa, ies din casă mergând direct la ea, ce bine că stă la o stradă distanță de mine, ajuns în fața casei apăs pe sonerie ușa deschizându-se, intru înăuntru dar Tessa nu se vede prin preajmă, las farfuria cu clătite în bucătărie apoi merg spre camera ei, o strig de trei ori dar nici un răspuns.

             Tessa pov

           Îl aud pe Dash cum mă strigă dar nu îi răspund, imediat cum deschide ușa ploșc, iar dragul meu Dash e ud din cap până în picioare ce dor îmi era de farsele mele până acuma nu i-am facut niciodată farse sau dacă i-am făcut nu îmi aduc aminte, mânerul este apăsat ușor, încă puțin, deschide ușa de tot iar castronul din plastic plin cu apă rece cade pe Dash preț de o clipă nu îi venea să creadă ce ii sa întâmplat dar după privirea lui cade pe mine uitându-se urât dar și amuzant de situație.
           Eu nu mai puteam de râs în timp ce Dash începe să tremure de frig, se apropie de mine dar mă feresc la timp când vrea să mă i-a în brațe încearcă și a doua oară dar mă feresc, încep să fug spre sufragerie cu Martinez pe urmele mele râdeam amândoi la un loc casa umplându-se de râsetele noastre, acesta este cel mai frumos moment petrecut alături de el. Mă împiedic de taburel căzând pe canapea, iar Dash direct pe mine reușind să mă ude.

Dash: Unde credeai că fugi !! îmi spune râzând.

Eu: Aparent nu pot fugi de tine !!

           Îmi dă un pupic scurt pe buze apoi se ridică de pe mine, îmi întinde mâna ajutându-mă să mă ridic de pe canapea.

Dash: Pentru că mai udat trebuie să faci duș cu mine !!

Eu: Să înțeleg că vrei să faci economie ?

Dash: Și asta !!

Eu: Nu faci duș cu mine !!

Dash: Eii nu !! apoi mă pune pe umărul lui mergând în camera mea, direct la baie.

         Namir pov

Eu: Vrei să nu o mai urăști ?!

Theresa: Nu o urăsc, doar nu o suport !! îmi spune a mia oară același lucru.

Eu: Dash a plecat la ea, când vor veni aici sper că nu o vei ascunde pe Miley de Tessa !! Până la urmă e sora mea și mătușa fetei mele !!

Theresa: Da lasă pe seama mea !!

            De fiecare dată când spune asta face câte o prostie, oftez lăsând-o în pace, cobor jos uitându-mă la TV sau măcar să încerc să găsesc ceva interesant.

Sergio: Salut !! îmi spune punându-se pe fotoliul de lângă mine.

Eu: Bună !!

             Închid TV deoarece nu găsesc nimic interesant se difuzează numai prostii și lucruri neinteresante, dacă tot este aici Sergio măcar să încerc să aflu câteva lucruri despre el, cât am stat în România nu am avut ocazia să purtăm o conversație normală.

Eu: Deci Sergio cum ai ajuns să o cunoști pe sora mea ?!

Sergio: Unchiul meu când i-au rapit ia dus la un vechi depozit acolo i-am cunoscut pe amândoi !!

ReîncarnareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum