Tessa povMă trezesc aruncată din pat de fratele meu, apoi un lichid rece este turnat pe mine, trezirea perfectă din partea statului meu Colin.
Colin: Sus !! Mai de gând să dormi mult ??
Eu: Dacă nu mă trezea cineva la 3 noaptea și nu trebuia să îi fac mâncare, eram trează de mult presupun !!
Colin: Trebuie să îi spui cine e Theresa, ai uitat ?
Eu: Păi ce vrei să știi, nu e nimic interesant de spus !!
Colin: Tamara Tessa Hall vreau să știu acuma tot !!
Eu: Bine !! Numele ei este Theresa Catlin Martinez are 18 ani, este mafioată, frumoasă, de treabă, are un frate Bradon Dash Martinez care este reîncarnarea unchiului nostru, părinții lor au o mafie, iar cu toții trebuie eliminați !!
Colin: Reîncarnare ? Eliminați ? spune derutat. Frumoasa stiu ca este !! Nu crezi că exagerezi putin la partea cu eliminatu ???!
Eu: În niciun caz, am fost plătită să îi elimin !!
Colin: De cine ??
Eu: Asta nu e treaba ta si daca ai terminat vreau să pleci !!
Nu îmi mai adresează nici un cuvant, apoi pleacă din camera mea. Auzi la el să exagerez, mă mir cum de am ținut legătură cu Theresa atâta timp, dacă mătușa mea era rudă cu ăia asta nu înseamnă că și eu am.
Theresa pov
Dash: Esti bine ? Ți-au facut ceva jigodiile alea ? Îmi pare rău !!
Eu: Nu mi-au făcut nimic Dash de cate ori trebui să repet asta, ma salvat exact la timp un tip Colin !!
Dash: Cine e Colin ?!?
Eu: Nu știu, important e că sunt bine, iar ăia nu au reușit să mă atingă !!
Daria: Ar fi trebuit să plec cu tine, îmi pare rău !!
Eu: Nu vă mai cereți iertare fraților, nu ați gresit cu nimic, încetați altfel o să fac o criză ne nervi dacă mai aud cuvintele alea trei !! le spun nervoasă.
Darius: Nu e nevoie să te ambalezi așa !!
Oftez exasperată de comportamentul lor, mi-au stricat somnul de dimineață ca să își ceară ei scuze, cuvintele alea trei o să mă bântuie toată viața mea, noroc cu Colin, daca stau bine să mă gândesc la chipul lui arăta super frumos, bluza lui a rămas la mine acesta este un motiv destul de bun ca să îl caut și să i-o dau, cu ocazia asta îl pot întâlni din nou, poate cu puțin noroc aflu mai multe despre el. Mă trezesc din visare din cauza că tâmpitul de Dash mi-a dat un bobârnac în frunte.Eu: Prost !!
Tarak: Mai știi ceva de tipul ăla, pare ceva suspect în legătură cu el a apărut exact în momentul potrivit, poate toate astea au fost puse la cale de alta mafie !
Dash: Tarak ești genial frate, noi cum avem mulți inamici totul e posibil, poate a fost prima mișcare a lui Tessa !!
Eu: Nu cred așa ceva, tipii ăia erau drogați și miroseau a alcool !!
Dash: Ar trebui să te gândești si tu totuși, totul e posibil !!
Jasper: Ma voi apuca de căutări !! În câteva ore voi afla cine este acest Colin !!
Eu: Cam exagerați !!
Dash: Da sigur cum spui tu!!
Eu: Am plecat !!
Dash: Unde ??
Eu: Secret !!
R&D: Venim cu tine !!
Eu: Nici măcar nu știți unde merg !!
Rosa: Nu contează noi tot mergem cu tine !!
Eu: Fie !!
Mergem să ne schimbăm toate trei, apoi următoarea destinație este pista.
Tessa pov
Eu: Mergi sau nu tontule ??
Colin: Nu am chef !!
Eu: Theresei îi plac cursele !!
Colin: Vreau 5 minute la dispoziție !!
Eu: În niciun caz, eu am plecat mă găsești acolo !!
Merg în garaj și îmi aleg un lamburghini veneno. Ajunsă la pistă mă înscriu la următoarea cursă, premiul este surpriză cursa asta e interesanta pentru că e doar pentru fete niciun băiat nu se poate înscrie.
Theresa: Te înscrii ?? vocea asta îmi pare cunoscută este Theresa.Rosa: Nu !! asta este Rosalia.
Daria: Nici eu nu am chef de curse, dar tu Theresa te înscrii ??
Theresa: Ma înscriu deoarece vreau să câștig premiul !!
Daria: Cu siguranță îl câștigi !!
Ar vrea ea să câștige.
Terry: Tessa ce surpriză, ce faci aici ?? ma sperie el.
Eu: Am venit să particip la curse, dar tu ce faci ??!
Terry: La fel ca tine, particip la câteva curse !!
Eu: Bine ne mai vedem trebuie să plec, începe cursa mea !!
Terry: Succes Tessa !!
Eu: Mersi !!
Mă pun în primul rând în stânga mea fiind o chinezoiacă și în dreapta Theresa, nu știe că particip la cursa deoarece geamurile sunt fumurii, cursa a început eu fiind prima în spatele meu sunt Theresa cu încă una, sunt destul de bune, dar nu ca mine la curbe ele încetinește, dar eu accelerez, câștig cursă asta. Mă așteptam la ceva wow, dar nu a fost așa, Theresa se dă jos din mașină și vine spre mine împreună cu divele ei, îl observ pe Colin împreună cu Terry venind spre mine. Fratiorul meu a observat-o pe Theresa și încearcă să îi atragă atenția, când domnișoara îl vede pe Namir îl i-a în brațe, cei doi fiind aproape de mine aud ce vorbesc.
Theresa: Colin ce faci aici ??
Colin: Am venit împreună cu sora mea !! nu chiar împreună tontule.
Theresa: Cine este sora ta ??
Colin: Cea din mașină !!
Aici ar trebui să îmi fac intrarea spectaculoasă, cobor jos din mașină ea când mă vede rămâne uimită.
Eu: Tamara Tessa Hall !! Încântată draga mea Theresa !! îi spun zâmbind drăcește.
CITEȘTI
Reîncarnarea
ActionTessa Hall și Dash Miller au murit în urma unei bombe, dar ce se întâmplă atunci când cei doi se reîncarnează ? Dacă vreți să aflați mai multe citiți !! Trebuie citit primu volum ( Mafioată cu inima de piatră ) cele două cărți vor avea legatură într...