1.3

569 60 102
                                    

Aşağıya indim tüm herkes koltuklarda oturmuştu. Bende lisa'nın yanına oturdum. Hayatıma jimin girince sadece siyah beyazdan oluşan dünyam rengarenk olmuştu.

Hayatımda ilk defa bu kadar arkadaşım ve canımdan çok sevdiğim, kendimden çok önemsediğim bir erkek arkadaşım olmuştu.

Taehyung yanıma gelerek oturup beni kolunun altına alınca birazcık rahatsız olmadım değil sonuçta çocuk 21 tane kızla yatmıştı yoksa 22 miydi ? Jimin geldi bize bakınca sinirle gülüp yanıma geldi ve taehyung'u kaldırıp yanıma oturdu.

"Neler oluyor ?"
Dedi lisa
"Taehyung bir daha sevgilime sulanırsan seni vururum"
Dedi, ona baktığımda çenesinin
Kasılmış olduğunu gördüm. Herkes şaşkınca bize bakarken jimin sadece taehyung'a bakıyordu.

"Biliyordum çıktığınızı !"
Dedi jisoo unni, lisa'ya baktığımda bana hadi mutfağa gibi işaretler yapınca ayağa kalktım.
"Nereye ?"
Dedi jimin
"Hemen gelirim"
Diyerek mutfağa girdim.

"Neler oldu hemen anlat ?"
Diyince diğer kızlarda geldi.
"Oldu işte birşeyler"
Dedim
"Hadi ama en yakın arkadaşın biz değil miyiz ?"
Diyince bir garip hissettim. En yakın arkadaş...güldüm.

"Deniz kenarındaydım sonra jimin'i aradım beni merak etmesi için ona kaçırıldığımı söyledim çünkü ben evden çıkarken sırıtarak biriyle mesajlaşıyordu."
"Sende kıskandın"
Dedi jennie unni

"Y-yani evet, sonra o bana arkamı dönmem gerektiğini söyledi. Arkamı dönünce onu gördüm. Gülerek şaka yaptığımı söyledim. O da yanıma gelerek beni öptü!"
Dedim heyecanla hepsi sessiz bir çığlık attıktan sonra bana sarıldı.

Gerçekten arkadaşım olması bana beni iyi hissettiriyor. Gözlerim yanarken, kızlar benden ayrıldılar.
"Hey ne oldu ?"
Dedi jisoo unni
"S-sadece ben hiç bu hissi yaşamadım"
Dedim dolu gözlerimle gülerek

Jisoo unnim bana sarıldı.
"Aa üzülme ama"
Dedi, jennie unnim de geldi.
"Evet ağlama"
Lisa da sarıldı.
"Bak ağlarsan bende seninle ağlarım."
"Chaeyoung sakın ağlama lisa'yı kimse susturamaz."
Gülerek gözlerimi sildim.

"Tamam içeri geçelim erkekler merak eder"
Dedi jisoo unni, gözlerimi silip içeri giderek koltuğa oturdum. Jimin'de yanıma gelip kucağıma yattı şaşkınca ona baktım.

Kucağıma ilk kez biri yatıyordu. Sanki yeniden doğmuş gibiydim. Yaşayamağım herşeyi yaşıyorum. Kucağıma yatan birine ne yapabilirim ki ?
"Saçımı okşayabilirsin mesela"
Diyince şaşkınca gözlerine baktım.

"N-ne ?"
"Yüzüme far görmüş tavşan gibi bakıyorsun."
"Biri beni mi çağırdı ?"
Dedi jungkook, onun dediğiyle gülmeye başladım. Hem de içten bir şekilde gerçekten istediğim, komik olduğu için gülüyordum.

Elimi jimin'in saçlarına koyarak okşamaya başladım. Gülmemi durdurup jimin'e baktım. O da kollarını bağlamış bana bakıyordu.

"İçten gülünce sinir bozucudan çok harikulade gözüktüğünü söylemişler miydi ?..."
Tam ağzımı açmışken konuşmaya devam etti.
"...Söylemesinler ben söyledim bitti."
Dedi sırıtarak

"Biz artık gitsek mi geç oldu ?"
Dedi jisoo unni
"Bence de biz kalkalım yarın görüşürüz"
Dedi jin oppa, herkes ayaklanınca jimin'i kaldırıp bende kalktım.

Tüm herkes gidince jimin yanıma gelip anlımı öptü.
"Biz yatmaya gidiyoruz sende uyu. İyi geceler"
"Sanada"
Diyince lisa'yla birlikte gittiler.

Bende merdivenleri çıkarak uzun beyaz geceliğimi giyinip aynanın karşısına oturdum.
"Neden yıllarca senden vazgeçemedim ?"
Dedim aynaya bakarak. Kenardaki tarakla saçımı taradıktan sonra yatağa uzandım.

***

'Yine o lanet aynanın önündeydim bu bir rüya Rose korkma, gözlerimi kapatıp sadece uyanmayı bekledim. Boynumdaki nefesle gözlerimi açmadım.

Bu sadece bir rüya sana hiçbirşey yapamaz. Gözlerini açmazsan hiçbir sıkıntı yok
"Gözlerini aç!"
Dedi sinirle, kalbim deli gibi atıyordu.

"Gözlerini aç yoksa o lanet herifin yanına giderim"
Diyince gözlerimi açıp sırıtarak bana bakan anneme baktım.
"Bırak artık yakamı"
Dedim kısık çıkan sesimle, beni aynaya döndürdü.

"Şu haline bak o herifin seni getirdiği hale bak! Benim yarattığım Chaeyoung'u yerle bir etti!"
"Senin yarattığın lanet Chaeyoung'u Rose'ye dönüştürdü!"
Dedim bağırarak
"Gene şu Rose saçmalığı, SEN BENİM KIZIMSIN !"
"Keşke olmasaydım"
Dedim sessizce

"Demek öyle, sen sadece burda güzelliğine bak bende bu evde kalanların icabına"
"Hayır onlara dokunma!"
"Onlar buraya layık değil! O çocuk sana layık değil! O insanlar senin arkadaşın olmaya layık değil!"
Diyip elindeki bıçağı gülerek yüzüme sürttü.

Bu bir rüya olmasına rağmen o bıçağın soğukluğunu hissettim.
"Sen sadece keyfine bak bebeğim"
Diyip odadan çıktı.
"Anne hayır!"

Ayağa kalkmaya çalıştım. Olmuyordu lanet masada birşey vardı!
"Uzak dur onlardan!"
Annemin kahkahaları evde yankı yaparken duyduğum son ses lisa'nın çığlığı...'

~ALONE QUEEN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin