Korkuyla ve ter içinde uyandım Lanet olsun! Lanet olsun! Lanet olsun! Yataktan sinirle kalktım. Masanın üstündeki herşeyi ağlayarak yere attım elime aldığım parfüm şişesini hiçbirşeyi umursamadan aynaya vurmaya başladım.
"YETER ARTIK ! ANNEM OLDUĞUN GÜNE LANET OLSUN ! BIRAK BENİ ÇIKAR ARTIK ŞU TASMAYI BOĞAZIMDAN"
Kanlı ellerimi elbiseme sildim. Oturağı alarak tüm hızımla aynaya fırlattım."RAHAT BIRAK ONLARI !"
Kapı açılınca umursamadan yerdeki kırık parfüm şişesini alarak çerçevedeki annemin fotoğrafına attım. Elimin acısı gram umrumda değildi tek korkum sevdiklerime birşey olması...Özellikle jimin, biri bana arkamdan sarıldı.
"Dur artık!"
"Bırak!"
Diye bağırabildim sadece
"Yapma!"
Dedi jimin
"Size zarar verecek"
Dedim ağlayarakYere oturunca o da yanıma oturup yüzümü elleri arasına aldı.
"Bize zarar veremez ama sen kendine zarar veriyorsun!"
"En başından yanlıştı-"
"Hiçbirşey yanlış değildi. Öleceğimi bilsem bile yine sana aşık olurum!"
Diyince gözlerinin içine baktım."İyisin değil mi ?"
Dedim
"Evet Chaeyoung, şuan bu soruyu sorması gereken benim !"
"B-ben iyiyim"
Diyerek ayağa kalktım."Bence değilsin"
Dolabı açarak ilk yardım çantasını aldım.
"Bunu her zaman yaşıyorum"
Beni yatağa otutturup çantayı açtı. Lisa yanıma geldi.
"Chae iyi misin ?"
Dedi korkuyla, evet anlamında kafamı salladım.Bana sarıldı bende kollarımı ona sardım.
"Çok korktum"
Diyince güldüm. Birilerinin benim için korkması kendimi özel hissettiriyor.
"Teşekkürler"
Diyince benden ayrılarak koluma vurdu."Ne yapıyorsun sen ? Niye kendine zarar veriyorsun ?"
Yere baktım sadece, jimin elime üfleyerek birşey sürdükten sonra sardı.
"Üçümüz birlikte yatalım"
Dedi lisa"Bana uyar"
Diyerek jimin'e döndüm.
"Neden olmasın ?"
Dedi, lisa gülerek yattı. Beni de yanına çekti jimin'de lisa'nın arkasına yattı."Hadi uyuyun"
Dedi jimin, ben tabii ki de uyumayacaktım aynı rüyayı tekrar görmek istemiyorum. Lisa gözlerini kapatınca gözleri kapalı olan jimin'i izlemeye başladım."Uyu artık Chaeyoung"
Diyince gözlerimi kapattım.
"Uyuyorum zaten"
"Tabii canım"
Dedi, arkamı dönünce lisa bana sarıldı.En son beni kurtaran kadınla böylesine huzurlu yatmıştım sonrasında zaten hep tek başıma karanlık odalarda yattım. Arkamı dönerek lisa'ya sarıldım ve kendimi uykuya bıraktım.
Yüzüme vuran güneşle gözlerimi açtım. Yan tarafa baktığımda jimin'i gördüm bana sımsıkı sarılmıştı. Bende aynı şekilde ona sarılmıştım. Lisa yoktu, aramızdan çıkmıştı.
Jimin'in yüzünü incelemeye başladım. Göz altları morarmıştı kim bilir kaçta yattı ? Sırıtarak boynuna bir öpücük kondurdum. Kollarının arasından çıktım.
Yataktan kalkacakken biri beni çekti gözlerimi açtığımda jimin'i gördüm beni altına almış sırıtarak gözlerime bakıyordu.
"S-sen uyumuyor muydun ?"
"Hayır"
Diyip dudağımı öptü. Üstümden kalkınca bende kalktım.
"Lisa nerde ?"
"Bilmem uyandığımda bende görmedim"
DediJimin odadan çıkınca kalbimi sakinleştirip bende odadan çıktım ve giyinme odama girdim
Saçlarımı açık bırakarak aşağıya indiğimde lisa'nın koltukta oturduğunu gördüm.
Yanına giderek oturdum.
"Nerdeydin ?"
Sırıttı.
"Dün siz uyuduktan sonra kaçtım"
Diyerek kıkırdadı. Telefonu bana döndürünce jimin'le sarılıp uyurken olan bir fotoğrafımızı gördüm."Dün çektim"
Dedi
"Lisa!"
Dedim sinirle
"Pardon ben kızacağını bilmiyordu-"
"O fotoğrafı hemen bana atıyorsun"
Diyince güldü.
"Sen ciddi olma, korkuyorum!"
Dedi"Lisa birazdan çıkacağız"
Dedi jimin
"Nereye ?"
Dedim lisa'ya
"Annemin yanına gideceğiz"
"Bende gelebilir miyim onunla tanışmış olurum ?"
Dedim"Tabii gelebilirsin annem çok sevinir. Hep abimin kız arkadaşıyla tanışmak istemiştir."
Diyince şaşırdım.
"Abinin ilk sevgilisi miyim ?"
Dedim merakla"Evet"
Dedi, koltukta telefonla ilgilenen jimin'e baktım. Cidden ilk kız arkadaşı ben miyim ? Jimin gözlerini telefondan kaldırarak bana baktı ve göz kırptı. Bende gülümsedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ALONE QUEEN~
Fanfiction'Sen yanlız olmayı seçmedin, onlar seni yanlız bırakmayı seçti.' -Jirose