~9 AY SONRA~
Lisa çok heyecanlıydı gülümsedim.
"Bu kadar heyecan yapma lisa altı üstü sahneye çıkıp çıkardığın kitabı insanlara okuyacaksın"
Lisa bana döndü.
"Senin için kolay tabi 18 tane kitabın var alışıksın benim ilk kitabım. Rose ya sahnede çişim gelirse, ya beni öksürük tutarsa-""Lisa sakin ol bunları düşünme, düşünürsen yaşarsın"
Lisa beni onayladı. Lisa modelliğin püf noktalarıyla alakalı küçük bir kitap çıkarmıştı.Lisa gidince jimin geldi. Ellerimi tuttu
"Heyecanlı mısın ?"
"Çok az"
DedimO da gülerek yanağımı öptü.
"Eminim kitabın çok beğenilecek"
Jimin'e sarıldım.
"Yanımda olduğun için teşekkür ederim"
Jimin boynumu öptü.
"Gidip yerime oturayım Lisa çıkacak"
Onu onaylayınca gitti."Bayan Park"
Arkamı döndüm.
"Buyrun"
"Lütfen imzanızı alabilir miyim ? 33 yaşındayım ama sizin çocuk hikâyelerinize bayılıyorum"
Gülerek uzattığı kalemi elime aldım ve fotoğrafımın üstüne imza attım."Teşekkür ederim bu arada en sevdiğim kurgunuz 'Kalpsiz Cadı' ayrıca birazdan yeni çıkacak 'Yanlız Kraliçe' adlı hikayeniz için çok heyecanlıyım. Umarım çokça beğenilir"
"Teşekkür ederim"
Dememle saygıyla eğilip gitti.Lisa geldi.
"Yarısını okudum aradayım şuan ve çok iyiydi"
Lisa'ya güldüm. Lisa'yla birlikte bize ayırtılan odaya girdik.
"İlk tanışmamızı hatırlıyor musun ?"
Dedi
"Evet"
Diyerek güldüm."Tek oda istiyordum ama şuan tüm odalarda seninle kalmak istiyorum"
Dememle bana sarıldı.
"Gitmem gerek 2. Bölüm başlayacak"
O gidince güldüm. Kenardaki televizyondan lisa'yı izlemeye başladım.•••••
"...yine harikulade günlerden birindeyken ormanda tek başına gezen Yanlız kalmaya mahkum kız kendine sormuş; 'Niye hep yanlızım ?' diye ama arkasındaki şövalyeyi fark etmemiş. Şövalye ona şöyle cevap vermiş; 'Belki de kendini insanlardan soyutladığının farkında değilsindir.' kız kalbini bu kadar hızlı çarpıtan şövalyeye uzun uzun bakmış. Oysa ki diğer insanlardan arda kalır bir yanı yokmuş şövalyenin"
"O sadece bir şövalyeydi. Yanlız yaşadığı için kibirli kız şövalyeye şöyle cevap verdi; 'Kim olarak benimle konuşmaya cüret ediyorsun ?' Şövalye kenardan kopardığı bir çiçeği yanlız kıza uzatmış ve ona şöyle söylemiş; 'Sen yanlız kalmak istemedin. Onlar seni yanlız bırakmayı seçti' şövalye kenardaki atına binip giderken kız sadece arkasından bakmış."
"Hayatı boyunca asla böyle bir şey yaşamamıştu ve bu şövalye ona ilklerini yaşatmıştı. Ona biri ilk kez çiçek vermişti, biri onunla ilk kez konuşmuştu, biri ilk kez ondan kaçmamıştı, biri ilk kez yanlız kızın kalbini bu kadar hızlı attırdı, biri ilk kez yanlız kızın ona yanlız olmadığını hissettirdi..."
"Yanlız kız o zaman anladı. Bu şövalye onun kaderiydi. Yalnız kız kendi kendine güldü. Bu şövalye onun insanlara karşı istemsizce ördüğü duvarını yıkıp onu ordan çıkarmıştı ve ona bir insan olduğunu hatırlatmıştı."
"Yanlız kız zincirlerini kırarak şövalyenin peşinden koşmaya başladı. Kendine şunu hatırlattı; 'Ben yanlız kalmak istemedim, Onlar beni yanlız bırakmayı tercih etti' Artık hayatını kendi istediği gibi yaşayacaktı kendi istediği için gülüp kendi istediği için ağlayacaktı en önemlisi kendi istediği için aşık olmuştu..."
"...ve mutlu son"
Dememle herkes gülerek beni alkışlamaya başladı. Bense sadece kenarda gülerek beni izleyen şövalyeme baktım. Tüm herkes beni ayakta alkışlamaya başlayınca gururlandım. Kurgumun hiç bu kadar beğenileceğini düşünmemiştimSahne arasına geçmemle lisa bana sarıldı.
"Harikulâde bir kurguydu. Tüm hissi okurlara verdin"
Gülümsedim jimin'i gördüm. Lisa benden ayrılınca yanıma geldi. Elini yanağıma koyup dudaklarıma yapıştı.Bende elimi jimin'in ensesine attım. Jimin kollarını belime koyup beni daha çok kendine çekti. Benden ayrılınca anlını anlıma yasladı.
"Beklediğime değdi...yanlız kraliçe"
"Sevindim...şövalye"
Jimin gülüp tekrar dudaklarıma yapıştı.'Yanlız kız sonunda şövalyeyi yakaladı ve şövalyenin attan inmesiyle ona onu sevdiğini söyleyerek şövalyesinin dudaklarına yapıştı...'
~SON~
-Rose_are _moon
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ALONE QUEEN~
Fanfiction'Sen yanlız olmayı seçmedin, onlar seni yanlız bırakmayı seçti.' -Jirose