{1} App

947 22 12
                                    

A/N: I really want to thank my best friend to be my inspiration for this whole book. I love you, so fooking much. I wouldnt even be  a directioner without you, thankyou.<3 lolss28

Harry Pov:

Het is zaterdag. Ik kan mijn familie horen praten beneden maar ik heb geen zin om hun te zien. Zeker Gemma niet na de ruzie die we gister hadden. Ik besloot om mijn gsm te pakken en mijn berichten te bekijken. Niall, mijn beste vriend; had gepost over een app waar je met vreemde kunt chatten 'strange chat'. Zonder na te denken installeerde ik de app. 

Zodra dat was gebeurd opende ik de app. Ik maakte een account aan en klikte op een knop "connect with strangers". Al snel had ik met 6 mensen gechat maar ze waren allemaal saai. Ik wilde gewoon een goede vriend vinden die niet zoals Niall; alleen maar aan eten denkt en ons gesprek altijd verstoord met "Kunnen we naar Nandos?".

Toen ik Gemma hoorde zeggen dat ze naar haar vriendje ging en de deur hoorde dicht gaan, besloot ik om mezelf een onbijt te maken. Ik deed de koelkast open en greep er confituur en kaas uit. Ik deed wat confituur op mijn boterham en gooide er snel een plakje kaas op.

Ik moest morgen terug naar school. Ik had een best goede reputatie op school. Iedereen mocht me wel. Ik was dan ook een van de weinige populaire jongens die niemand pestte. Maar ik had ook een groot geheim.. Ik val op jongens..

Louis Pov:

"Je bent niet goed genoeg, niemand zal je ooit willen. Je bent een vieze homo. Je kunt alleen op het andere geslacht vallen. Je verdiend het leven niet" Ik voelde schoppen in mijn maag terecht komen. Ik werd opgetild door twee jongens en er werd tegen mijn gezicht geslagen. Ik probeerde tegen te stribbelen maar al snel werd de grip van de twee meelopers versterkt.

"Lou, Lou, LOUUUUU" ik werd wakker door Lottie die me wakker schudde. "Mhmpff" mompelde ik. "Je had een nachtmerrie want je bent helemaal bezweet en je zat te schreeuwen in je slaap." Ik wreef met m'n hand even over mijn voorhoofd. Ik was inderdaad heel erg bezweet. "Kom je zo ontbijten Lou?", vroeg Lottie. Ik knikte en besloot eerst een snelle douche te nemen.

Na het douchen kleedde ik me snel aan en ging ik naar beneden. "Goeiemorgen Loubear" zei mn moeder. Ik rolde met mn ogen, ik haatte het als ze me zo noemde. "Goeiemorgen mam". Ik liep naar de keuken en pakte een bus melk, een kom en wat cornflakes. Gulzig begon ik te eten. Al snel was ik klaar en  besloot ik om in de zetel te gaan zitten en tv te kijken.

"En heb je zin in school Lou?" vroeg mijn moeder na dat ze langs me was komen zitten. Snel knikte ik, maar ik had er eigenlijk geen zin in. Ik werd gepest omdat ik homo ben, maar mijn moeder wist niet dat ik gepest werd sinds ik uit de kast ben. Ze wist natuurlijk wel dat ik gay was.

Ik besloot om terug naar boven te gaan en mijn gsm te checken. Zayn had me een bericht gestuurd. Hij was één van de meelopers van de pesters maar hijzelf was ook gay en deed gewoon mee zodat hij niet gepest zou worden door Calum. Hij was ook eigenlijk mijn beste vriend maar niemand mocht het weten.

Zayn: Ey mate, zin in school? Ik zal Calum en de bende wat proberen in toom te houden. Zie je maandag x

Louis: OI OIII! Ik heb er echt geen zin in lad. Alright zie je maandag xx

Ik twijfelde over de "xx" omdat ik dat eigenlijk nooit deed maar liet het toch staan.

Ik checkte even snel insta en zag dat er een hele hype was over een app genaamd 'strange chat'. Ik besloot het ook maar te installeren want het zag er best onschuldig uit. Ik keek naar buiten en zag dat het al begon te schemeren. "LOUBEAR KOMEN ETEN" riep mijn moeder. Zo snel als ik kon liep ik naar beneden om te gaan eten.

Na het eten maakte ik een account aan in de app en chatte ik net zolang met een paar mensen tot het 11uur was. Ik besloot te gaan slapen. Ik trok de warme dekens over me heen en viel al snel in een diepe slaap. Maar het was geen fijne slaap, die had ik al een week niet meer gehad omdat die stomme droom zich bleef herhalen.

"Je bent niet goed genoeg, niemand zal je ooit willen. Je bent een vieze homo. Je kunt alleen op het andere geslacht vallen. Je verdiend het leven niet" Ik voelde schoppen in mijn maag terecht komen. Ik werd opgetild door twee jongens en er werd tegen mijn gezicht geslagen. Ik probeerde tegen te stribbelen maar al snel werd de grip van de twee meelopers versterkt.

----------------------------------------------------------------------------------------

Ik wil even zeggen dat dit maar een boek is. Ik heb helemaal niks tegen LGBTQ+ want ik ben zelf bi. Dankje voor het lezen en geniet nog van je dag/avond.

Internet {Larry Stylinson- Dutch}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu