TW: SELF HARM! LEZEN OP EIGEN RISICO!!
Harry pov:
Hier zit ik dan, weeral in de badkamer. Met het kleine mesje in mijn hand. Het is al donderdag. en volgende week woensdag mag ik Louis weer zien. Ik had Louis beloofd dat we nog konden bellen maar omdat ik een bord kapot had gegooid tijdens een ruzie met m'n moeder was mijn gsm afgenomen. Ik heb Louis' schattige stem dus al 3 dagen niet meer gehoord. Op dit moment ben ik alleen thuis. Robin en mam zijn werken en Gemma is op school. Ik ben zo druk bezig met mezelf pijn te doen dat ik de deur niet hoor opengaan. "Omg Harry wat ben je aan het doen?!" vroeg mijn moeder met een angstige toon in haar stem en ze barstte in tranen uit. "Dit is niet wat het lijkt mam." zei ik. "Wat is het dan wel?!" vroeg ze smekend. "Waarom Harry?"
"Ik zal het je uitleggen als we dat op mijn kamer kunnen toen." zei ik. Mijn moeder knikte terwijl ze angstig naar mijn pols keek. "Ik wil wel dat je me al de mesjes geeft." zei ze en ik rolde met mijn ogen. Ik gaf haar al de mesjes, ik wilde het niet maar het was ook gewoon beter zo."Dus de eerste keer dat ik- dat ik dit deed was omdat ik uit de kast ben gekomen op school. En ik werd gepest, maar de pesters zijn ondertussen geschorst dus daar heb ik dan geen last meer van. Maar er is iets met Louis en nu kan ik er niet voor hem zijn. Ik ben gewoon een slecht vriendje dat is het." zeg ik hopeloos. Mijn moeder kijkt voor zich uit met een lege blik in haar ogen. "S-sorry." zegt ze en ze loopt de kamer uit. Wtf was dat?! Ze loopt gewoon weg?! Serieus?! Ik grijp mijn kussen en schreeuw erin. Ik ga tegoei op mijn bed zitten met mijn benen tegen mijn borst opgetrokken. Ik wieg mezelf en begin te wenen. Na een tijdje val ik in slaap.
Een uur later wordt er op mijn deur geklopt. "Nee!" zeg ik hard. Ik leg mijn hoofd terug op mijn kussen en probeer weer in slaap te vallen. Ik hoor mijn deur opengaan en iemand zijn schoenen uitdoen maar ik trek me er niks van aan. Ik voel ineens 2 sterke armen rond mijn middel en ruik een bekende geur. Ik kijk naar de armen en herken ze meteen. "Nou Hazz, ik dacht dat je me gemist zou hebben maar blijkbaar niet." zegt de persoon zacht. "LOUIS!!" Ik draai mij om en kus Louis meteen. "Lou ik heb je zo gemist." zeg ik als ik in tranen uit barst. Hij gaat recht zitten waardoor ik dat ook doe. Hij pakt mijn arm en trekt mijn mouw rustig omhoog. "Hazz.." begint hij maar ik kap hem af. "Ik weet het, ik zou mezelf geen pijn meer mogen doen, ik ben een slecht vriendje blah blah, ik weet het." zeg ik snel maar duidelijk. "Harry Styles! Hoe durf je jezelf een slecht vriendje te noemen. Je bent het beste vriendje ever en ik hou van je. Ja, je zou jezelf geen pijn mogen doen maar ik snap het. En ik zal je proberen te helpen." zegt hij en geeft me een zachte kus. "Ga nooit meer bij me weg." mompel ik. "Nooit meer." zegt hij. "En uhm ik heb met je moeder geregeld dat mij van jou weghouden alleen maar voor problemen zorgt dus dat is een straf die ze niet meer kan geven." fluistert hij in mij oor en bijt in mijn oorlel. Ik kreun een beetje en Louis begint in mijn nek kusjes te geven. Ik voel iets raar op mijn arm dus ik kijk ernaar. Er ligt een plas bloed aan mijn arm. "Lou, Loubear, LOUIS." zeg ik. Louis schrikt en kijkt me vragend aan. "Wat is er love?" zegt hij terwijl hij een pluk haar achter mijn oor doet. Ik wijs bang naar mijn arm. "Heb je het niet verzorgd." vraagt hij verbaasd en ik schud hard mijn hoofd. "Ok uhm blijf hier ik ga wat verband en ontsmettingsmiddel vragen." zegt hij en ik knik.
Louis komt terug met een EHBO-doos en gaat op het bed zitten. Als hij het verband rond mijn pols begint te draaien open ik mijn mond om iets te zeggen maar besluit het dan niet te doen. "Zeg maar wat je wou zeggen hoor." zegt Louis als hij klaar is. "Wat ging je me vertellen? Je weet wel de avond dat ik straf kreeg." Louis slikt even en wordt wit.
Louis pov:
TW: rape. Lezen op eigen risico
"Wat ging je me vertellen? Je weet wel de avond dat ik straf kreeg." vroeg Harry en meteen voelde ik mezelf misselijk worden en slik ik hoorbaar. Mijn ogen worden zwaarder en het is moeilijker om te staan. Als ik het gevoel krijg dat ik ga vallen grijp ik me aan de muur vast maar de muur is te ver. "LOUIS?!" hoor ik nog en dan bereid ik me voor, voor een harde klap. Maar in plaats van een klap voel ik 2 armen die me vast houden. "Loubear? Gaat het?" vraagt een bezorgde Harry. "Ja sorry ik was gewoon even vergeten dat ik je dat ging vertellen. Sorry." zeg ik zacht. "Vertel het me als je er klaar voor bent." zegt hij. "I-ik ben er wel klaar voor maar het is gewoon moeilijk." zeg ik zacht. Harry legt mijn hoofd op zijn borst en drukt en kus tussen mijn haren. Ik neem een grote hap adem en begin te praten.
"Dus Zayn.. Zayn had me naar huis gebracht en ik heb hem nog even binnen gevraagd om een kop thee te drinken.. We besloten uiteindelijk om nog even Fifa te spelen dus we gingen naar mijn kamer. Mijn moeder en zusjes waren niet thuis dus hij- hij greep zijn kans en pinde me tegen de muur en begon me ruw te kussen. Het is.. het is..-" Ik begin te snikken en Harry wrijft troostend zijn hand over mijn rug. "Rustig maar, ik ben hier en blijf. Neem de tijd." zegt hij rustig en drukt een paar zachte kusjes op mijn haren. "Hij heeft me verkracht Hazz.." zeg ik zacht en ik voel hoe Harry zijn grip om me verstevigd. Ik kijk op en zie dat hij zijn kaken op elkaar duwt. Maar ik ben nog niet klaar met vertellen. "Dus toen je dat die dag deed.. kreeg ik een flashback. Ik heb het soms nog dat als iemand, behalve jij dan, mij aanraakt.. dat ik schrik." "Lou, sorry. Ik zal je nooit met opzet pijn doen of je flashbacks geven. Sorry." Ik voelde een traan op mijn schouder vallen en zag dat er een traan van Harry's gezicht viel. "En hij heeft me gedwongen om.."
------------------------------------------------------------------------
PAM PAM PAM cliffhangeeeeer. Ik haat het om Zayn een badguy te maken so no worries hij blijft niet altijd een badguy. Sorry voor de vele TW's tegenwoordig maar ik vind gewoon dat het belangrijk is dat er over gepraat word. Dus daarom doe ik dat in een verhaal. Als dit ooit met jou gebeurd is praat dan alsjeblieft met iemand hierover. Er staan zoveel mensen voor je klaar. En ik snap dat het niet gemakkelijk is.. maar het is belangrijk dat zo'n mensen, die dat doen, dat die gestraft worden. Ik hou van jullie. Zo ontzettend veel! Je kunt ook altijd bij mij terecht. @wherearethe.fookingadvocados op insta.
Oh en ik heb een nieuw boek gepubliceerd! Het heet 'As long as you're with me.'. Er zullen voorlopig nog geen updates voor geplaatst worden omdat ik nu met dit boek bezig ben maar neem al zeker een kijkje!
Dont forget to treat people with kindness.
JE LEEST
Internet {Larry Stylinson- Dutch}
Fiksi PenggemarHarry Styles (18) , een homoseksuele jongen uit Holmes Chapel; ontmoet de liefde van zijn leven via het internet. Zullen ze elkaar ooit ontmoeten en nog van elkaar houden als de spanning van elkaar niet kennen verdwijnt? Je komt het te weten in deze...