Harry pov:
Ik werd wakker door het licht dat door de gordijnen scheen. Het was dinsdag dus ik moest alweer naar school. Het was 8uur 's ochtends en ik had de eerste 2 uur uitval dus checkte ik op mijn gemakje mijn berichten. Ik had er 1 van Louis. Ik las het bericht en werd meteen ongerust.
Lou: Hazz, I need your help.
Ik: Lou wat is er?
Ik: Ben je ok?
Ik: Lou zeg alsjeblieft dat je ok bent.
Waarom duurde het zo lang voor hij antwoorde? Ja, I know misschien was hij bezig maar ik maak me gewoon zorgen.
Lou: Ik ben niet ok..
Ik: Awh boo, wat is er? En moet je niet naar school?
Lou: Ik had je toch verteld over Mark en dat hij een rechtszaak had gestart over de voogdij over mij en mijn zusjes?
Ik: Ja? Wat is daarmee?
Lou: Ik moet bij hem gaan wonen.. Hazz ik wil dit echt niet. Hij gaat me weer slaan. Ik wil zo graag gewoon bij mam blijven. Ik ga dit niet aankunnen Harry. Dit is ook de reden dat ik nu niet op school ben. Ik moet mijn spullen inpakken vandaag.
Ik: Omg, ik vind dit zo erg voor je. Maar Lou, je bent sterk. Je komt hier wel doorheen. En ik zal er altijd zijn als je wilt praten.
Lou: Het is echt fucked up dat ik zo ver van mijn beste vriend woon :(
Ik: Tell me about him.
Lou: Je kent hem. Of ja hoop ik toch.
Ik: Hoezo?
Lou: Omdat jij het bent gekkie.
Ik: Awh Lou haha, jij bent ook mijn beste vriend. Wil je straks weer facetimen?
Lou: JAAAAA. Maar ik moet nu gaan. Mijn laatste ontbijt met mam :(
Ik: Je mag haar toch nog zien? Het komt goed. I promise.
Ik vergrendelde mijn gsm en begon me klaar te maken. Eenmaal klaar, sprong ik op de fiets want ik had nog met Niall afgesproken.
"Ey Niall!" riep ik toen ik de blonde Ier zag. "Hoi Hazz!" We liepen de mac binnen en besloten daar een lekker ontbijt te gaan halen. "En hoe gaat het met die Louis dude van je?" vroeg Niall na een lange stilte. "Goed denk ik." Ik had Niall nog niet verteld over mijn gevoelens voor Louis maar ik denk dat ik dat sowieso vandaag nog zou moeten doen. Na nog lang gepraat te hebben waren we beiden klaar met eten en fietsten we naar school. We hadden nog een kwartier dus gingen we op het grasveld voor de school zitten. "Nialler?" zei ik. "Ja?" "Ik moet je iets vertellen. Jij bent de eerste die dit te weten komt en alsjeblieft, hou dit voor jezelf." zei ik, met dat laatste op een waarschuwend toontje. "Komt voor elkaar Hazz, je kunt me vertrouwen." Niall was echt meer zorggevend geworden sinds ik hem had verteld dat ik gay ben. "Nou, je weet toch Louis hé? Ik- um ik b-ben v-verliefd o-op h-hem." perste ik eruit. Niall keek me met grote ogen aan. "YAY OMG HAZZ IS IN LOVE, HAZZ IS IN LOVE!" begon hij te zingen terwijl hij een vreugdedansje deed. "Niall iedereen kijkt naar ons!" siste ik. "Oh ja sorry." verontschuldigde Niall zich en hij ging weer zitten. "Ik ben blij voor je Hazz. Maar.." zei de blonde jongen. "Maar?" vroeg ik. "Beloof me dat je mij niet vergeet." zei Niall onzeker. "Nialler, ik zal je nooit vergeten. Hoe kun je Niall Horan nu vergeten?" zei ik en trok hem in een knuffel. Niall knuffelde ook en al snel werden we onderbroken door de schoolbel. Zo snel als we konden rende we naar ons lokaal. De 2de bel ging net toen we aan het lokaal aankwamen, we waren te laat.
"Reden dat jullie te laat zijn?" vroeg de leerkracht. "We hadden de hoeveelheid tijd die we nog hadden een beetje overschat." antwoorde Niall en ik knikte. "Ga je maar melden." zei de leerkracht op een b*tchy toontje. Ik rolde mijn ogen en de klas grinnikte. "Nou Neil, nu moeten we tenminste niet naar haar gezaag luisteren." zei ik. "Ja maar als we ons hebben gemeld moeten we terug." zei hij met een pruillip. We liepen zo langzaam mogelijk naar het secretariaat. We meldden ons, kregen een 'te laat' stempel en gingen daarna terug naar het lokaal. Onderweg naar het lokaal besloot ik Louis nog een berichtje te sturen.
Ik: Hey Lou! Alles ok daar?
"OEHH is Harry zijn lover aan het sturen?" zegt Niall. Ik grinnik en stop mijn gsm weer in mijn achterzak. We lopen het lokaal weer binnen en beginnen aan de opgegeven opdrachten.
Louis pov:
Het was ondertussen al rond half 5 en ik had 's middags nog een heel gesprek gehad met Harry. Opeens ging mijn gsm weer af en ik zag dat ik weer een bericht had van Harry.
Hazza: Hey Lou, ik ben verliefd op je.
Ik schrok.
Hazza: Omg sorry dat was een goede vriend van me. Niall.
Een golf van jaloezie en teleurstelling ging door mijn hele lichaam. Vraag me niet waarom.
Ik: Omg haha ik verschoot me.
Hazza: :)
Ik: Hazz?
Hazza: Ja?
Ik: Is het een leugen tho?
Hazza: Is wat een leugen?
Ik: Wat Niall zei.. ben je echt verliefd op mij?
Hazza: Heb je tijd om te facetimen?
Waarom negeerde hij mijn vraag? Het kon toch niet dat hij verliefd op me was?
Ik: Yep.
Ineens begint mijn gsm te trillen. *incoming call of Hazza*
"Hey Hazz." zei ik zacht. "Lou.. i-ik moet je iets vertellen maar ik wil je niet kwijtraken. Je bent m'n beste vriend en betekent heel veel voor me." tranen liepen als watervallen over zijn wangen. Het liefst zou ik ze nu wegvegen en mijn lippen op de zijne plaatsen. Nee Louis! Wat denk je wel niet? "You aint getting rid of this boy anytime soon." en ik wees naar mezelf. "Je kunt me alles vertellen Hazz." Een kleine glimlach verscheen op Harry's gezicht en hij begon te praten.
"I-Ik wilde al sinds het begin je beter leren kennen en ik voelde een soort klik. Elke keer als ik aan je denk, wil ik je beschermen en in mijn armen sluiten. Je troosten en jou schouder om op te huilen zijn. Ik ben verliefd op je Lou. Ik hou zielsveel van je." Ik kreeg een warm gevoel vanbinnen. "En ik weet dat het niet wederzijds is Lou. Dus ik snap het volkomen als je geen vrie-" Ik kapte hem af door te zeggen: "Ik hou ook van jou Hazz." Harry keek op en begon als een gek te glimlachen. "Echt?" vroeg hij. "Ja echt. Maar er is een klein probleem.." Harry fronste vragend zijn wenkbrauwen. Ik legde alles uit over Zayn. "Pfoe Louis.." Ik schrok want normaal gezien zei hij nooit mijn volledige naam. "Maar Lou? Je moet toch naar een andere school als je bij Mark moet gaan wonen?" Dat was dan ook het enige leuke eraan. Ik was eindelijk verlost van Calum en zijn bende, maar ik moest ook Liam achterlaten. "Ja maar we blijven nog een half jaartje in Doncaster zodat Mark afscheid kan nemen van alles en dingen kan regelen met werk enz." antwoorde ik. "Oh, maar wat als we Zayn gewoon niks vertellen?" vroeg Harry. "Goed idee Hazz!" zei ik. "Ok dan, Louis William Tomlinson.. wil je mijn vriendje zijn?" vroeg hij.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
PAM PAM CLIFFHANGERRRR. Ik hou van cliffhangers dus hehe. Ik cind het echt wel leuk dat ik kan zien wie dit boek in een reading list toevoegd! BEDANKT AAN IDEREEN DIE DAT DOET!! Love youuuu. En..
Dont forget to treat people with kindness.
JE LEEST
Internet {Larry Stylinson- Dutch}
FanfictieHarry Styles (18) , een homoseksuele jongen uit Holmes Chapel; ontmoet de liefde van zijn leven via het internet. Zullen ze elkaar ooit ontmoeten en nog van elkaar houden als de spanning van elkaar niet kennen verdwijnt? Je komt het te weten in deze...