{32} Friends with benefits.

487 14 0
                                    

TW: SMUT MUAHAHAHAHA

Louis pov:

"Lou?" vraagt Harry vanop de gang. "Ja?" roep ik terug. "Blijf je hier eten en slapen?" vraagt Harry. "Als het mag!" "Tuurlijk mag dat gekkie!" roept hij en ik lach. "Het eten is over een uurtje of 2 klaar." zegt Harry als hij de kamer komt binnengelopen. "Oké. Wil je een film kijken?" vraag ik. "Sorry, ik ga douchen." zegt hij en meteen draai ik me naar hem om. Hij ziet mijn reactie en gaat gewoon naar de badkamer en komt terug met een zakje waar allemaal mesjes in zitten. "Hier." zegt hij en ik knik als opluchting. Harry geeft me een geruststellende glimlach waarna hij zich naar de badkamer snelt. Ik scroll nog wat door Netflix en zet daarna The Notebook op.

Wanneer Harry uit de badkamer komt, ziet hij me huilend op het bed zitten. De film maakt mij gewoon emotioneel. "Lou gaat het?" vraagt Harry. Ik geef geen antwoord en stop ook niet met huilen. Ik voel het bed een beetje naar beneden zakken dus ik weet dat Harry bij me is komen liggen. 

Hij slaat zijn armen rond me en begint me zachte kusjes in mijn nek te geven. Hij probeert mijn sweatspot te vinden en wanneer ik kippenvel krijg begint hij te zuigen tot er een blauw/paarsachtige kleur tevoorschijn komt. Hij blaast er zachtjes over zodat het minder pijn doet en gaat verder. Hij zet zijn handen op mijn heupen en duwt zijn kruis tegen mijn achterste, ondanks de stoffen van onze broeken begin ik me al aardig opgewonden te voelen. Ik ga recht zitten en Harry doet hetzelfde. Ik draai me naar hem toe en begin hem ruw te kussen. Ik heb zijn lippen zo gemist, zijn zachte, dunne lippen, die perfect op de mijne passen. Harry grijpt de onderkant van mijn shirt en trekt even terug om het over mijn hoofd te trekken. Ik doe hetzelfde bij hem en daarna volgen onze broeken. Harry schuurt met zijn vriend over de mijne en ik kreun. Harry gaat van mijn lippen, naar mijn nek, gevolgd door mijn buik en laat een zuigzoen achter op mijn onderbuik. "Lou wil je dit wel?" vraagt hij en ik knik heftig. Hij aarzelt even maar pakt dan de elastiek van mijn boxer beet en trekt hem naar beneden. Mijn erectie popt meteen tegen mijn buik en Harry grijnst. "Doe ik dan zoveel met je?" fluistert hij zwoel in mijn oor waarna hij in mijn oorlel bijt en een kusje zet op mijn oorschelp. Hij begint me weer op de mond te kussen en ik ga er volledig in mee. Een luide kreun wordt veroorzaakt door Harry die zijn handen rond mijn vriend laten gaan. Hij begint rustig op en neer te gaan. "Sneller." kreun ik en Harry begint sneller op en neer te gaan. Harry trekt terug uit de zoen en gaat naar beneden. Het gevoel dat ik krijg als hij zijn lippen om me heen sluit is onbeschrijfelijk, hemels. Harry draait met zijn tong rond mijn top heen en luide kreunen verlaten mijn mond. Ik zet mijn handen in zijn zachte krullen en duw zijn hoofd naar beneden waardoor hij op en neer begint te gaan. "Harry, ik ga komen." zeg ik en Harry trekt terug en ik zucht teleurgesteld. "Waarom?" zeur ik en Harry grijnst. "We zijn nog niet klaar." zegt hij en komt boven mij hangen en begint me weer te zoenen. In een wip draai ik ons om en neem ik de leiding. "Ik wil je rijden Hazz." zeg ik en Harry knikt. Harry gaat recht zitten en ik ga op zijn schoot zitten, met mijn benen rond zijn heupen. "Lou ben je zeker?" vraagt Harry bezorgd, wetend dat hij doelt op de gebeurtenis met Zayn. "Ja, ik ben zeker." zeg ik en laat me over Harry's penis zakken. We kreunen beide luid en ik begin op en neer te gaan. Harry grijpt mijn heupen om me te begeleiden. Ik voel dat mijn hoogtepunt dichtbij komt en nog voordat ik iets tegen Harry kan zeggen kom ik klaar op Harry's buik terwijl ik luid zijn naam kreun. Opeens voel ik een warm gevoel in mijn onderbuik en weet dat Harry ook gekomen is. Ik ga van Harry af en plof naast hem neer. "Gelukkig is mijn moeder naar de winkel en zijn Robin en Gemma ergens naartoe." lacht Harry en ik lach mee. Ik knuffel mezelf tegen hem aan en hij slaat zijn armen om me heen. "Ik heb je gemist Hazz." mompel ik onhoorbaar. Harry pakt een doekje en veegt mijn sperma van zijn buik af. Wat zijn Harry en ik nu eigenlijk? Ik weet dat hij tijd nodig heeft maar dit was toch niet zomaar iets? "Waar denk je aan?" vraagt Harry. Ik trek mijn schouders op en Harry trekt terug. Ik kijk hem aan wanneer hij recht gaat zitten en volg zijn voorbeeld. "Lou, je kunt eerlijk tegen me zijn." zegt hij terwijl hij me diep in de ogen aankijkt. Opeens is mijn schoot heel interessant. "Wat zijn we nu?" vraag ik zacht. Ik hoor Harry slikken. "Ik weet het niet Lou, ik wil je geen pijn doen, maar aan de andere kant heb ik wat we net gedaan hebben, gemist." Het blijft even stil, beide van ons zijn aan het denken, totdat ik te stilte verbreek met een idee. "Wat als jij de tijd krijgt, zonder een relatie, maar we blijven dit gewoon doen?" vraag ik een beetje onzeker en kijk naar beneden. "Dus friends met benefits?" vraagt Harry en ik knik zacht. "Ik vind het een goed idee." zegt Harry en ik kijk terug omhoog. Een glimlach siert mijn lippen en Harry geeft me een zwak glimlachje terug.

---------------------------------------------------------------------------------

Wat vinden jullie hiervan?
Ik denk dat er nog iets van 2 hoofdstukken en dan een epiloog komt. 

Dont forget to treat people with kindness.

Internet {Larry Stylinson- Dutch}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu