Harry pov:
De bel gaat. Niall is er nog niet, en hij heeft me ook niet geappt dat hij ziek is. Te laat dus. De leerkracht begint met de uitleg en die wordt na een paar minuten verstoord door een hijgende Niall die naar binnen komt. "Sorry meneer, overslapen." zegt hij als hij uitgehijgd is. Gelukkig was de leerkracht in een goede bui dus zag hij het door de vingers. "Ey mate ik heb Louis net voor de school gezien." fluistert hij als hij naast me is komen zitten. "We zijn samen naar hier gekomen." antwoord ik. "Ik was met hem aan het praten en voor ik het wist ging de bel." zegt hij en ik grinnik. "Horan, let op je bent al te laat. Styles, focus." zei hij. Niall en ik richtte onze aandacht op de les maar ik leek na een paar minuten weer vergeten te zijn dat ik überhaupt in een les zit. Ik dwaal met mijn gedachten af naar Louis, hij voelt zich vast vreselijk. Ik wil gewoon bij hem zijn. "Styles!" Ik schrok. "Kom ga er maar uit. Dit kan niet zo. Ga je melden en ik hoef je niet meer in mijn les te zien vandaag." zei de leerkracht bezorgd. Ik knikte, stopte mijn spullen in mijn tas en liep naar het secretariaat om me te melden. De vrouw achter de balie keek me met een spijtige blik aan. "U bent er al zoveel keer uitgestuurd jongeman dat we de volgende keer je ouders moeten verwittigen." zegt ze. "Ik snap het." antwoord ik en loop weg. "Sorry." roept ze me nog na maar ik negeer het. Ik loop het gebouw uit en ga naar het bos, de plek waar ik altijd naartoe ga als ik alleen wil zijn. Ik kruip in een boom en ga op een tak zitten. Ik leun tegen de stam aan en sluit mijn ogen om op de fluitende vogels te focussen. Ik ben volledig ontspannen tot mijn gsm afgaat.
Nialler: HARRY WAAR BEN JE? BEN JE OK?!Ik kijk naar de tijd en zie dat er al twee uur voorbij zijn. Shit ik moet terug.
Ik: Ja ik kom er zo snel mogelijk aan, tijd uit het oog verloren.
Stuur ik terug. Ik loop alsof mijn leven ervan afhangt. Ik wil niet dat ze mijn ouders bellen ofzo. Snel bel ik Gemma en leg ik alles uit, voor als ze bellen -meestal op huistelefoon- dat zij de huistelefoon kan beantwoorden. "Mam en Robin zijn toch niet thuis dus ik zal de huistelefoon wel onderscheppen." zegt ze en we nemen afscheid. Ik ren zo snel als ik kan de school binnen en naar mijn lokaal. Net als ik het lokaal wil binnenlopen gaat de bel, dus ik ben te laat. Tot mijn verbazing is de leerkracht er nog niet als ik binnenkom. Ik ga op mijn plek zitten naast Niall die me ondertussen vragend aankijkt. "Het bos." zeg ik als ik merk dat hij zich dat afvraagt. "Oh gaat het wel?" vroeg hij bezorgd en ik knikte. "Waar zou mevrouw Kaas zijn?" vroeg ik aan Niall terwijl ik rond me keek. "Geen idee man, heb wel roddels gehoord over dat ze ontslagen is." zei hij en ik knikte met een verbaasde blik in mijn ogen. "Homo!" wordt er achter me gezegd en ik kijk naar achter. Ik zie Stan en Ed zitten, mijn pesters. Ze hebben hun schorsing uitgezeten en zijn nu weer terug. Net als ik iets wil zeggen zwaait de deur open. "Hallo leerlingen, ik ben mevrouw Poulston, Johanna Poulston en ik zal mevrouw Kaas vervangen. De directeur heeft mij ook gevraagd jullie in te lichten waarom mevrouw Kaas geen les meer zal geven. Zoals sommige ongetwijfeld al gehoord hebben is ze ontslagen. Het is uitgekomen dat ze vorig jaar haar 'favoriete leerling' als jullie snappen wat ik bedoel, de antwoorden voor het examen heeft gegeven." zegt de vrouw lief. Haar stem is zacht en mooi. Ze laat me denken aan Louis, waar ze ook best veel op lijkt. Nu ik het zo bekijk, ze lijkt op Louis' moeder. "We gaan even een namen rondje doen. Je zegt gewoon je naam en daarna mag je een vraag aan mij stellen."Al snel begint de eerste en voor ik het weet zitten ze aan onze tafel. Ik sein naar Niall dat hij eerst moet. "Ik ben Niall Horan en mijn vraag voor u is.. hebt u al ervaring met lesgeven?" vraagt hij. "Nee, ik had een job als serveerster in een leuk cafeetje in Doncaster. Maar ik besefte me dat ik liever lerares wilde zijn. Ik woon ook in Doncaster maar kom hier lesgeven omdat ze geen leerkrachten meer zochten in Doncaster." antwoorde ze. "Rijdt u dan elke dag 2 uur heen en weer?" vroeg iemand. "Ja, dat is wel een nadeel maar ik ben blij met mijn job." antwoord ze weer. Damn, Louis' moeder woont ook in Doncaster en heeft ook een job als serveerster. Ik schrik op uit gedachten door Niall die me een duwtje geeft en ik zie iedereen naar mij staren.
"U-um sorry. Ik ben Harry, Harry Styles." zei ik een beetje ongemakkelijk. Ik zag haar schrikken maar ze herpakte zich snel. "Mooie naam Harry, heb je een vraag voor me?" Ik dacht na en kwam al snel op een vraag. "Hebt u kinderen?" vroeg ik. "Ja, ik heb er 5, 4 dochters en een zoon." antwoorde ze. Oh my god.. Louis heeft 4 zussen. "Hoe heten ze?" vroeg ik, misschien iets te nieuwsgierig. "De jongste tweeling heten Phoebe en Daisy Tomlinson. Dan hebben we ook nog Felicité en Lottie Tomlinson. De oudste, mijn zoon Louis, Louis Tomlinson." antwoorde ze. Ik trok wit en Niall keek me met grote ogen aan. Hoe ga ik dit aan Louis uitleggen? "Harry is er iets?" vroeg ze lief. "N-nee hoor." zei ik snel. "Kom na de les maar naar mij aangezien dit toch je laatste uur is." Ik knikte. De rest van de les ging traag voorbij en ik kon me niet focussen. Ik kon alleen maar aan Louis denken. Voor ik het wist ging de bel. "Ik wacht buiten wel op je." zei Niall en hij gaf me nog een bemoedigende knipoog.--------------------------------------------------------------------------------
Dont forget to treat people with kindness.
JE LEEST
Internet {Larry Stylinson- Dutch}
Fiksi PenggemarHarry Styles (18) , een homoseksuele jongen uit Holmes Chapel; ontmoet de liefde van zijn leven via het internet. Zullen ze elkaar ooit ontmoeten en nog van elkaar houden als de spanning van elkaar niet kennen verdwijnt? Je komt het te weten in deze...