Epiloog

480 11 11
                                    

Harry pov:

"Ik ben waardeloos en zwak Lou." zeg ik. "Waarom zou je dat zijn?" vraagt Louis. "Ik kon me er niet eens ervan weerhouden om mezelf pijn te doen." zeg ik terwijl mijn ogen zich vullen met tranen. Louis grijpt mijn polsen. "Kijk naar dit Harry. Elk litteken verteld een verhaal, het verhaal dat je niet hebt opgegeven, en de pijn die erachter zit. Elk litteken laat zien hoe sterk je bent, omdat je hier nogsteeds staat. Je bent zo sterk Harry, we hebben samen een dochter, we gaan vandaag trouwen. En je dacht dat je geen toekomst had." 

Louis en ik gingen over 4 uur trouwen. We hadden besloten om geen vrijgezellenavond te houden, maar gewoon te genieten van onze tijd met Darcy. Vandaag zouden we Darcy weinig zien omdat ze bij Gemma ging blijven. Ze kwamen natuurlijk wel naar het feest maar gingen dan ook weer vroeg weg. Gemma zag Darcy niet als haar dochter maar echt als haar nichtje.


"Ik hou van je Harry, je bent zo ver gekomen en ik ben blij dat ik je heb mogen helpen door je moeilijke tijden. We hebben een pauze genomen, maar ondanks dat zijn we altijd van elkaar blijven houden en heeft het ons dichter bij elkaar gebracht. Ik hou zoveel van je dat ik het niet kon of kan aanzien hoe je over jezelf praat(te). Je bent speciaal Hazza, zo zo zo speciaal. Ik wil je nooit meer kwijt en daarom zeg ik ja vandaag." zegt Louis en ik heb tranen in mijn ogen. "Wow Lou, geen idee hoe ik een gelofte ga zeggen die niet dom klinkt na de jouwe maar ik ga proberen." zeg ik en Louis giechelt. "Lieve Louis, je zegt altijd dat ik sterk ben, maar de sterkste van ons 2, ben jij. Je bent elke dag blijven vechten voor mij, zodat ik weer blij kon zijn, je ging mee naar elke therapie sessie, je maakte de stemmen in mijn hoofd kalm en stil. En dat alles terwijl je je lieve moeder had kwijtgeraakt. Ze is zo trots op je. Ik ben blij dat we dit samen kunnen doen, een mensje groot brengen, leven. Je bent een lichtpuntje in mijn leven Lou. Ik hou van je en alleen van jou." zeg ik en er lopen tranen over Louis' wangen.

"Neemt u, -Louis William Tomlinson- Harry Edward Styles als u wettige echtgenoot?" vraagt de priester. Louis knikt hevig. "Ja, natuurlijk." zegt hij terwijl hij de ring rond mijn vinger doet. "Neemt u, -Harry Edward Styles- Louis William Tomlinson als u wettige echtgenoot?" "Ja, ja, ja, ja, ja!" zeg ik. "Dan mag u nu, de bruidegom kussen." Ik twijfel geen seconde en duw mijn lippen op die van Louis. Onze lippen bewegen over elkaar en ik pak Louis bij zijn middel en til hem op.  Hij doet zijn benen rond mijn heupen en even hoor ik het getier achter me niet meer. Ik word op mijn schouder getikt en ik zet Louis weer op de grond, waarna ik me omdraai. Ik zie Gemma staan met Darcy in haar armen en ze knikt als teken dat ik haar moet pakken. "Ik moet even naar het toilet en mam is te druk met huilen." zegt ze en ik grinnik en neem Darcy aan.

Het feest ging goed en snel. We dansten, kusten veel en zongen luidkeels mee met de muziek die de dj draaide. Opeens begon er een onbekend nummer te spelen en ik zocht Louis maar ik kon hem niet vinden. Als ik zijn stem door de microfoon hoor draai ik me razendsnel om naar het podium. "Your hand fits in mine like it's made just for me. But bear this in mind it was meant to be..."

"I'm in love with you, and all your little things." eindigt Louis het lied en de tranen in mijn ogen zorgen ervoor dat alles wazig is. "Ik heb dit lied een paar jaar geleden voor jou geschreven Hazz. I love you." zegt hij. "I love you too!" roep ik en hij springt van het podium af en dan in mijn armen, waarna we walsen. Zijn hoofd rust op mijn borst en mijn armen zijn rond hem heen. "Ik hou echt zo veel van je Harry" "Ik meer van jou." zeg ik terwijl ik mijn ketting uit mijn pak haal. Louis zegt een kleine 'aww' en haalt dan ook zijn ketting uit zijn pak en zet hem tegen de mijne aan, waarna hij zijn lippen tegen die van mij duwt.

Niall was nu aan de beurt voor zijn speech. "Ik ben super trots op jullie twee. Ik weet nog de dag dat Harry me vertelde dat hij Louis leuk vond.. Ik dacht eerst dat het nooit zou werken omdat het via het internet was maar kijk waar we nu zijn. Jullie hebben een gezin en zijn net getrouwd. Het was alsof Harry verdwaald was in het donker en Louis, jij was zijn lantaarn. Jij bleef bij hem en verlichtte het pad naar geluk. Dankje voor het redden van Harry's leven." zegt hij en er lopen tranen langs onze wangen. Ik trek hem in een knuffel. "Friends forever Nialler." "Friends forever."

Vertellers pov:

De jaren raasden razendsnel voorbij. Darcy was een beleefde tiener en kwam uit de kast als
non-binair en biseksueel. Haar twee vaders waren enorm trots op hun. Harry had een eigen bakkerij geopend en Louis was drama leerkracht.  Darcy is getrouwd met een mooie vrouw en ze zijn gelukkig. Niall, Liam, Harry, Louis en Zayn -Ja je hoort het goed, Louis heeft Zayn vergeven- waren onafscheidelijk. 

Kortom, ze leefden nog lang en gelukkig.

The end.

-------------------------------------------------------------------------

Omg dit is het dan, het einde is aangebroken. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van mijn boek. Het is een weg van 4 maanden geweest en ik ben ongelofelijk trots op dit boek. Ik ga nu aan mijn tweede boek beginnen "As long as you're with me." Bedankt voor de votes, reads, comments.. Ik dacht dat ik misschien 2 reads zou krijgen en dat het dat zou zijn. Maar ondertussen zitten we al aan duizend. Dankjewel, dankjewel, dankjewel. Ik zal hier nog posten, maar dat zullen dan alleen bedankjes zijn voor de reads :))

Ik wil dit eigenlijk helemaal niet posten omdat het dan gedaan is. Ik ga dit boek enorm hard missen. Ik heb een nieuwe passie gevonden en ik ben enorm trots op mezelf. 

Ik zou graag lolss28 willen bedanken om me te steunen en ideeën te geven als ik vastzat. Dankjewel en ik hou van je.

I really want to thank lolss28 for supporting me and helping me out when I was stuck with this book. Thankyou so much and I love you.

Dont forget to treat people with kindness.

Internet {Larry Stylinson- Dutch}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu