Harry asistanı addie'ye son gaz bağırdı.'Addie! Bunlar ne? Ben senden ölüm yiyenlerin dosyasını istedim sen bana kurt adamların dosyasını getirmişsin.'
Addie özür dileyerek Harry'nin önündeki dosyaları aldı ve uzaklaştı. Harry'den tam tahmin edildiği gibi işinin en iyilerinden bir seherbaz olmuştu. O sırada Ron ve Blaise Harry'e endişeli gözlerle baktı. Eski Harry'i istiyorlardı.
'Harry, öğlen yemeğine mi çıksak?' Ron'un sözlerine karşılık kafasını olumsuz anlamda salladı Harry.
'Benim bitirmem gereken Dosyalar var, Azkaban'a teftişe gidicem Sonrasında. Siz gidin.' Ron sessiz bir mırıltıya onayladı onu ve sevgilisi'nin elinden tutarak çıktı odadan.
~~~
Hermione, Ron, Pansy ve Blaise hogsmeade'te restoran'da oturmuş konuşurken Konunun Harry'e gelmesiyle herkes duraksadı.
'Sizce sorun ne?' Dedi Blaise.
'Sizce de çok açık değil mi?' Diye cevapladı Hermione ve devam etti. 'Konu elbette Draco, Draco'dan sonra böyle olduğunu farketmediniz mi? Harry asla ders çalışmazdı yani zamanı da yoktu ama olunca da çalışmıyordu. Şimdi ise tam bir iş manyağı oldu.. Bu şekilde Birkaç yıla bakanın yerine bile geçebilir.'
'Bence binevi bunalımda.. Yani Draco evleneli dört ay oldu sadece. Harry'de bir ay içinde yeni bir sayfa açıp, bakanlıkta çalışmaya başladı.' Dedi Pansy.
Ron'da kafasıyla onay verdi Pansy'e. 'Yanında olmaya gerçekten çalışıyoruz ama herhangi bir kız, erkek konusu açar açmaz uzaklaşıyor konudan. Oysa jasper gerçekten iyi biriydi.'
'Sadece fazlasıyla yıprandı.. Draco'nun bu kadar kolay unutup evlenmesini, anlamıyorum yani.'Dedi Hermione.
'Biz onun en yakın arkadaşlarıyız ama bize bile seviyorum diyor, oysa Harry'e gerçekten çok aşık olduğunu düşünüyordum.' Dedi Blaise.
'İşin içine el koymamız lazım..' dedi Ron.
'Bana kalırsa.. ona birini ayarlamakla başlayabiliriz.' Dedi Pansy.
'İyi de kim?' Dedi Blaise.
'Şu iksir departmanında çalışan Mary varya hani..' dedi Hermione.
~~~
Harry hızla bakanlıktan andromeda'nın evine cisimlendi. Azkaban teftişinin hemen Sonrasında, bakanlığa geri dönüp. Bakan'a teslim etmesi gereken dosyaları temsil etmişti. Kingsley'in çok çalıştığı hakkındaki söylemlerinden hemen sonra Saatine baktığında teddy'i şimdiye kadar çoktan alması gerektiğini hatırlayıp, andromeda'nın evinin önüne cisimlenmişti.
Hızla kapıyı çaldı. Teddy'i gerçekten çok özlüyordu. Kapıyı açan Narcissa ile şaşırmıştı Harry. Cissy sıcacık gülümsedi ve Harry'e sarıldı.
Harry Narcissa'nın üzerinde ki Draco'nun kokusu ile afallasada ellerini Narcissa'nın beline doladı, gevşekçe.'Kimmiş gelen?' Diye seslendi andromeda.
Andromeda Harry'i görmesiyle gülümsedi ve sarıldı.
'Gelsene içeri Harry.' Harry kafasıyla onayladı ve içeri girdi.
'Dromeda , ben teddy'i alıp çıkacağım.' Harry'nin sözlerine karşılık andromeda kafasıyla onayladı.
'İçeride, gel.'
Narcissa'nın andromeda'ya kaş göz işaretlerini andromeda görmemişti ve Harry'i salona sürüklemişti.
Harry görmesini beklediği son şeyi görmüştü işte orada. Astoria teddy'i kucağına almış severken, Draco'da teddy'nin elini tutmuştu. Salona girmesiyle gözler ona dönmüştü.
Draco'nun gülüşü yavaşça sokarken, Harry'nin de solmuştu. Draco ve Astoria'yı ilk defa yan yana görüyordu ve bu gerçekten canını yakmıştı. Dolan gözlerini geri döndürürken salonda teddy'nin sesi duyuldu.
Teddy vaftiz babasını görür görmez, saçlarını ve gözlerini onun gibi yapmıştı.
'Ba-ba!' Diye seslenip, emekleyerek Harry'nin bacaklarına kadar yönelmişti.
Evet teddy yaklaşık bir aydır ona 'baba.' Diye sesleniyordu. Harry başlarda remusa haksızlık ettiğini düşünürken, andromeda bu duruma oldukça sevinmiş ve Remus'un babalığından birşey kaybetmeyeceğini anlatmıştı Harry'e.
Harry gözlerini Draco ve Astoria'da çekmiş, bacaklarına tutunan vaftiz oğlunun yanına eğilmişti.
Teddy hızla minik kollarını Harry'e dolamıştı.
'Teddy seni özledi.' Dedi teddy usulca.
Harry gülümserken konuştu. 'Baba da seni özledi.' Dedi. Harry teddy'i de kucağına alarak ayağa kalktı.
'Sanırım biz gitsek iyi olur andromeda.' Dedi Harry.
'Biraz daha kalsaydınız, yemek yerdik.' Harry olumsuz anlamda salladı kafasını.
'Ben bu beyefendiye yemeğini hazırlarım, montu nerede?' Dedi Harry.
Andromeda teddy'nin montunu getirirken konuştu. 'Evet gerçekten senin yemeklerini benimkinden çok beğeniyor artık.'
'Eh becerikliyimdir o konuda.'
'Bir bize hazırlamadın yemek Harry..'
'Sadece teddy'e özel.' Dedi Harry. Oysa defalarca Draco'ya hogwarts mutfaklarında Elmalı tart yaptığı gerçeği vardı.
Harry teddy'nin montunu giydirdi ve evden biraz uzaklaştıktan hemen sonra cisimlendi. Arkasında hüzünlü gözlerle onu izleyen Draco'yu umursamamaya çalışarak..
Aah teddy ve Harry ikilisine bayılan tek kişi değilim dimiiğ??
Günaydıın kızlarım ❤️✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir bakmışsın yıllar geçmiş ' drarry
FanfictionBir bakmışsın yıllar geçmiş.. Harry~Draco Scorpius~Albus Pansy~Hermione Blaise~Ron Luna~Ginny