'Mutsuz musun?''Neden mutsuz olayım?'
'Annen evleniyor..'
'Eh babam da, babanla evlenicek Albus. Annenin de sevgili var.'
'Evet.. ama ben bu durumdan rahatsız değilim ki. Annem veyahut babam kimin ile mutlu olacaksa onunla olsun.'
'Bencede. Sonuçta mutsuz bir evlilik yaşamaları saçma ki..'
'Katılıyorum.'
'Ehm öyleyse annemin düğününe baş davetlimiz sizsiniz bay Mal- ah pardon bay potter.'
'Mutlulukla bay pot- pardon bay Malfoy.'
Scorp kıkırdayarak sevgilisinin kollarına girdi.
~~~
'Hey! Sorun yok.'
'Hayır Harry var.'
'Büyücülük dünyası bizi 18 yaşındayken de kabul etti draco, şimdi de kabul edecek. Etmeliler, edicekler. Çünkü insanların düşünceleri umrumda dahi değil.'
'Ama sen sihir bakanısın..'
'Ne farkeder?'
'Ya artık bakan olmanı istemezlerse..'
'Sen sadece saçmalıyorsun, Tamam mı? Eğer bakan olmamı istemezlerse bende olmam, Bu kadar basit.'
'Benim için bakan olmaktan vazgeçeceksin Yani.'
'Senin için sadece tek bir şeyden vazgeçmem draco..'
Draco anlayışla kafasını salladı. Harry'nin bahsettiği şey oğlu Albus olduğunu elbette de anlamıştı.
Elizabeht ve Astoria greengarss çifti evlenme kararı almışlardı. Ve davetlileri arasında Harry potter ve Draco Malfoy çifti de vardı elbette. Ancak draco için durumlar oldukça değişikti. Düğüne gittikleri zaman, resmen beraberliklerini ilan edeceklerdi.. Eh Harry'e kalsa bu kadar beklemez, en başından ilan ederdi ama draco anlaşılan biraz olsun çekiniyordu bu durumdan.. Harry'e de saygı duymak düşüyordu..
~Düğün günü~
Harry tereddütsüz draco'nun elinden tuttu, düğün yerine girerken. Girmeden önce ellerinin üzerine yumuşak bir öpücük bıraktı ve fısıldadı.. 'seni seviyorum..'
Draco o kadar gerilmişti ki, buna sadece tebessüm etmekle yetindi. Ve sonunda içeri girmiş bulundular. Etrafta ki insanların gözleri onlara dönerken, Harry draco'nun elini hafifçe sıktı. 'Kasma kendini, rahat ol.' Dedi.
Harry kendileri için ayrılmış yere doğru ilerledi. Albus annesi mary ve eşi millie ile gelirken, scorpius astoria ile gelmiş bulundu. Harry hızla sarıldı mary'e, eh draco azcık, çook azcık kıskansa da belli etmemişti. Diğer yandan draco pansy ve diğerlerine sarılmıştı.
Gecenin ilerleyen dakikaların da gözler ilk defa Harry ve Draco'dan, elizabeht ve astoria çiftine kaymıştı.
Draco kolları arasında bıraktı astoria'yı kırmızı halının başında, diğer taraftan Harry elizabeht'i astoria'nın yanına kollarının arasında bıraktı.
Elizabeht'in ailesinin bir çoğu Amerika'da olduğundan dolayı, özellikle astoria, bunu Harry'nin yapmasını istemişti. Eh harry'de onu kıracak bir insan değildi.
Yürüyüş'ün hemen ardından şarkı başlamış ve dans başlamıştı. Astoria ve elizabeht'in ilk dansı açmaları sonucu herkes ufak ufak ayaklandı.
Harry ve draco, Hermione ve pansy, blaise ve ron, ginny ve luna, bill ve fleur, scorpius ve albus, george ve angolina .. hatta Molly ve Arthur bile..
Diğer yandan draco'yu çok şaşırtan bir olay olmuştu. Bir çok insan dans eden çiftin yanına gelip, onları tebrik ediyorlardı.. Harry ise draco'ya 'ben demiştim.' Bakışları atmakla meşguldü.
Astoria hızla dans eden çiftin yanına yaklaştı..
'Ne yaptığını sanıyorsun sen?' Diyip, draco'nun kolunu çimdiklemişti.
'Ne? Noldu?' Dedi draco.
'Tüm ilgiyi çalıyorsunuz, burası benim düğünüm. Bakın kovarım sizi cidden, ilgi odağı ben olmalıyım.' Diyip, kibirli bakışlarından birini attı çifte. Draco ve Harry bu duruma sadece kahkaha atmakla cevapladılar.
'Beni beş dakika daha bekletirsen.. seni koynuma sokmam astoria.' Diye yanlarına yaklaştı elizabeht.
Yazarın bildiği tek birşey vardı. Mutlulardı.
Merhaba.. Final tadında bölüm, zaten diğer bölüm final..
Aslında bu kitap 35-40 bölüm arasıydı kafamda. Bu kadar erken barışma olmayacaktı. Mary ile Harry hemen ayrılmayacaktı.. Lakin bu kitabı yazarken bir çok şey girdi araya..
Öncelikle teen wolf'a yeniden sardım.. alacakaranlık kitaplarım geldi, onları okumaya başladım. Bilgisayar bakıyorum birde kendime. Bu yaz önümde 3 tane düğün var.. kendime elbise bakıyorum.. Sorun şu ki hiçbir şeye yetişemiyorum.
O yüzden kimseyi bekletmek istemedim ve yazıp bitirmek istedim.
Bu bölüm doragondia 'ya ithafen yazılmıştır. Bayan elizabeht'imiz..
İyi geceler.. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir bakmışsın yıllar geçmiş ' drarry
FanfictionBir bakmışsın yıllar geçmiş.. Harry~Draco Scorpius~Albus Pansy~Hermione Blaise~Ron Luna~Ginny