'Hermione! Bunu yapamam. Anlamıyor musun ?''Harry bu benim değil, bay kingsley'ın kararı. Malfoy ailesi tehlikede. Sadece birkaç hafta onlarla kalacaksın.'
'Bilerek mi yapıyorsunuz? Gerçekten hani anlamıyorum..' dedi Harry.
'Harry, o evde üzüleceğinin farkındayım. Lakin biliyorsun ki işinin en iyisi sensin. Sadece bir kaç hafta orada duracaksın. Biliyorsun Ron ve Blaise zaten ölüm yiyenleri yakalamaya çalışıyorlar.'
'Sadece bir hafta, tamam mı? Bir hafta sonrasında eğer yakalayamazlarsa kalmam orada..'
'Evet, bakanda seni aylarca Malfoyları koruman için bırakmıyor orada Harry. Sadece şu sıralar daha da tehlikeli durum..' Harry kafasıyla onayladı onu.
'Ne zaman?'
'Bu akşam gitmeni istedi kingsley..'
'Tamam, gidip teddy'i görmem lazım..'
Harry içinde olduğu duruma lanet ederek iksir departmanına doğru ilerledi.
Bundan iki saat önce Malfoy ailesi saldırıya uğramıştı. Eski ölüm yiyenler tarafından olan bu saldırının başında fenrir greyback olduğu düşünülüyordu. Blaise, Ron ve diğer seherbazlar onları yakalamak için uğraşıyordu. Ancak Harry'e verilen görev 5 seherbaz ile Malfoy ailesinin evini korumak olmuştu. Diğer seherbazlar dönüşümlü olarak nöbet tutarken Harry'de evin içinde onlarla kalacaktı ölüm yiyenler yakalanana kadar.
Harry iksir departmanın da ki mary'e olanları anlatıp, bir hafta burada olmayacağını anlattı ve yanağına bir öpücük bırakıp bakanlıktan çıktı.
Kovuk gününden sonra Harry ve Mary arkadaş olmuşlardı. Harry gerçekten mary'nin iyi bir insan olduğunu düşünüyordu. İyi bir arkadaştı, iyi bir dinleyiciydi. Molly ve andromeda mary'i gerçekten çok beğeniyorlardı. Ve Teddy ile iyi anlaşması sonucunda onu ideal eş gibi gösteriyordu. Mary işinde de oldukça başarılı bir kadındı.
Harry evine cisimlenip, cep telefonu, görünmezlik pelerini ve her ihtimale karşı Mürver asa ve diriltme taşını alıp, çıktı evden. Hemen Sonrasında andromeda'ya cisimlenip olanları anlatmıştı ona.
'Mary'nin haberi var. Öyle değil mi?'
'Evet elbette var dromeda, bir kaç hafta malfoylara gitmezseniz iyi olur. Ben orada bekleyeceğim zaten. Hepsinin durumu iyi endişe etme. Ve teddy'nin bende ki eşyalarını getirdim..'
'Sorun değil Harry, sen kendine iyi bak yeter..'
'Sende hem kendine hem teddy'e çok iyi bak yeter..'
Harry teddy'e sıkıca sarılırken konuştu.
'Ben bir kaç gün burada olamayacağım ted, lütfen yemeklerini aksatma. Ve büyükanneni üzme. Tamam mı?'
'Tamam baba..' dedi teddy. Harry gülümsedi ve oğluna sıkıca sarıldı.
Andromeda'ya sarılırken harry andromeda'nın evinden çıkıp, Malfoy malikanesine cisimlendi.
Harry gerçekten kendine lanet ederken, kapının ziline basmış bulundu. Kendini elbette kötü hissediyordu, eski sevgilinin evinde bir hafta kalmak onu gerçekten zorluyordu.
Lucius kapıyı açarken hızla sarıldı karşısındaki adama.
'Hoşgeldin Harry, haberimiz vardı geleceğinden..'
'Hoşbuldum.' Harry içeri girdikten hemen sonra konuştu. 'İyisiniz değil mi? Bir sorun yok.'
Lucius hızla onayladı onu. 'Evet, evet hepimiz iyiyiz.'
Harry onu da onaylarken Narcissa Malfoy mutfaktan çıkmış, hızla Harry'e sarılmıştı.
'Hoşgeldin oğlum, bende yemek hazırlıyordum. Ev cinleri sana kalacağın odayı göstersin.'
'Tamam cissy.'
Harry ev cinleri eşliğinde kalacağı odaya geldikten hemen sonra, saptanmaz genişletme büyüsü yaptığı cebinden eşyalarını çıkarttı. Kendisi ile konuşurken sadece bir hafta dayanacaksın, demekle yeriniyordu. Ev cininin onu yemeğe çağırması ile odasından çıktı.
Odasından çıkar çıkmaz onu bir çift buz mavisi gözler karşılamıştı.
'Hoşgeldin.' Dedi Draco. Harry sadece kafasıyla onayladı onu.
Yemek boyunca cissy'nin soruları, Lucius'un Harry'nin dalıp gitmelerini bozmasıyla geçmişti zaman. Harry Astoria ve Draco'nun yüzüne bile bakmazken sadece cissy ve Lucius ile ilgilenmişti. Yemekten hemen sonra da müsade isteyip, odasına çekilmişti.
Bir hafta diye düşündü Harry, sadece bir hafta.
Helloo
Uyandığımda gerçekten çok mutluydum..
Uyanır uyanmaz wattpad'den 248 bildirim aldım :")
Gerçekten herkese çok teşekkür ederim, iyi günler.. ❤️✨🙌🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir bakmışsın yıllar geçmiş ' drarry
FanficBir bakmışsın yıllar geçmiş.. Harry~Draco Scorpius~Albus Pansy~Hermione Blaise~Ron Luna~Ginny