Harry derin derin nefesler alırken konuştu.'Evleniyormuş Hermione..'
Hermione kafasını şokla iki yana salladı.
'Ciddi misin?'
'Maalesef.'
Flashback
Harry umutla çaldı kapıyı, evet birkaç aydır ayrıydılar ama Draco onu affederdi değil mi? Doğrusu affetmesi gereken kendisi olduğunu düşünüyordu Harry ama sorun değildi. Draco'yu 8. Sınıftan sonra sadece birkaç kez arkadaşları dolayısıyla görmüştü ve fazlasıyla özlemişti. Draco kapıyı açar açmaz Harry'nin nutku tutuldu. Simsiyah takım elbisenin içinde gerçekten de çok ateşli gözüktüğünü düşündü Harry.
'Oh Harry.. hoşgeldin. Gel.'
'Müsait misin? Bir yere gidecek gibi duruyorsun..'
'Ah şey, vaktim var. Gelebilirsin.'
Harry kafasıyla onayladı ve içeri geçti. İçeri girdiğinde Narcissa ve Lucius Malfoy karşılamıştı onu. Narcissa hızla Harry'e doğru yakınlaştı ve sarıldı.
'Hoşgeldin oğlum..' Narcissa'nın sesinde ki hüzünü hissetmişti Harry lakin umursamadı ve cissy'nin sarılmasına karşılık verdi.
'Hoşgeldin Harry, gel cissy biz gidelim. Onların konuşması gereken konular vardır.' Lucius'u sadece kafasıyla onayladı Harry. Neden bu kadar hüzünlüydüler ki?
Harry üçlü koltuklardan birine otururken, Draco'da tam karşısında ki tekli koltuklardan birine oturdu.
'Özür dilerim.' Dedi Harry usulca. 'Seni özledim Draco.. gerçekten. Böyle olmamızı istemiyorum. Anlık bir sinirle ayrılma kararı aldık ve ben.. pişmanım.'
Draco Harry'nin sözlerinin ardından kafasını yere eğdi ve dolan gözlerini geri gönderdi draco.
'Harry..'
'Hemen birşey söylemek zorunda değilsin Draco, sadece biraz düşünmeni istiyorum. Ama bilmelisin ki.. seni çok seviyorum.' Harry kendi sözleri yüzünden hafifçe pembeleşmişti.
Draco tekli koltuklardan kalktı ve Harry'nin yanına geçti.
'Harry.. ben.'
'Kendini zorlamana gerek yok Draco, gerçekten.' Draco olumsuz anlamda kafasını salladı.
'Bu öyle birşey değil..' dedi Draco. Sonrasında derin bir nefes alıp verdi.
'Ben.. Evleniyorum.' Harry şokla ağzını açtı, geri kapattı. Ne tepki vereceğini dahi bilmiyordu.
'Kimle?' Dedi sakince.
'Astoria.. Astoria greengarss.'
'Sen.. bugün evleniyorsun değil mi?' Dedi Harry, Draco'nun üzerinde ki takıma bakarak.
'Evet..' demekle yetindi Draco.
'Ben özür dilerim, gelmemeliydim buraya.' Harry sesinin çatallaşmamısı için dua ederek konuştu.
'Harry.. ben özür dilerim.'
Harry olumsuz anlamda kafasını salladı.
'Özür dilemene gerek yok, tabiki hayatına bakmalıydın. Beni bekleyeceğini de düşünmedim zaten ama çok ani oldu yani. Herneyse gitmem lazım, görüşürüz Malfoy..'
Harry hızla ayağa kalktı ve kapıya doğru yürüdü. Draco'nun gözlerindeki hüzünü farketmişti, muhtemelen ona acıyordu.
Kapıda ki Narcissa Malfoy'a bir baş selamı verip kapıdan çıktı ve çıkar çıkmaz kendi evine cisimlendi.
Flashback son.
Harry godric's hallow daki evine cisimlendiği anda kendini yatağa bıraktı ve duvarla bakışmaya başladı. Draco kendisini bu kadar kolay unutup, evlenmiş miydi yani?
Harry gözlerindeki yaşları hissediyordu.. Anılarını düşündü. Onu ilk öpüşünü, sarılışını, uyumalarını..
Kapının çalınması ile gözlerini sildi ve kapıya doğru yürüdü. Tahmin ettiği gibi gelen Hermione'ydi. Hermione tabiki saniyesinde farketmişti Harry'nin gözlerinde ki kırmızılığı..
'Evleniyormuş Hermione..' dedi usulca. Sonrasında Harry'nin yatak odasına geçip olan biten herşeyi anlattı Harry,Hermione'ye.
Harry kafasını Hermione'nin omuzuna yasladı ve Hermione'nin saçlarını okşamasına izin vererek bir kaç göz yaşı döktü. Hemen Sonrasında Harry uykuya dalarken Hermione Harry'nin saçlarına ufak bir öpücük bırakıp, mutfağa yöneldi. Eh bu zamanda en iyi şey tatlıydı dimi? Ron'a patronusunu yolladı ve onu buraya çağırdı. Ron'da birkaç dakika sonra orada olmuştu zaten. Eskiden olduğu gibi, altın üçlü her zorluğun altından beraber geleceklerdi. Onlar her zaman herşeyi beraber atlatmışlardı. Bir kaç aşk acısını mı halledemeyeceklerdi canım?
Merhabaaağğğ
Sorularınız varsa sorabilirsiniz, kurgu hakkında.
Ehm günde bir tane bölüm atmaya çalışacağım..
Bu kitap için çok heyecanlıyım, umarım güzel birşeyler çıkacak ortaya.. Hadi bakalım. İyi günler kuzularııımm.✨❤️
Daniel'ı ağlarken görmek beni gerçekten o kadar etkiliyor ve sarsıyor ki.. hep gülsün lütfen.. :")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir bakmışsın yıllar geçmiş ' drarry
FanfictionBir bakmışsın yıllar geçmiş.. Harry~Draco Scorpius~Albus Pansy~Hermione Blaise~Ron Luna~Ginny