'Süpürge ?''Zaten ateşoku2010'u yok mu? Gerek yok.' Dedi draco.
'Süpürge temizleme seti?' Dedi Harry, sorgular halde.
'Evet o olabilir.' Diyerek yanıtladı draco.
'Oğfff çok insan var. Hangi birine alıcam? Sıkıldım.' Dedi Harry bıkmış bir tonla.
'Neden bu kadar kendini kasıyorsun? Rahat ol Harry.'
'Sen ne alacaksın scorp'a?'
'Slyhterin armalı yüzüğü, artık onu taşıma zamanı geldi sanırım.'
'Anlıyorum..'
Harry ve draco diagon yolunda, Noel hediyesi almak için karışlaşmışlardı. Harry başta görmemezlikten gelse de acayip bir şekilde draco her yerde karşısına çıkmıştı. Draco harryle konuşmaya başlayınca da anlamsız bir şekilde beraber alışveriş yapmaya başlamışlardı. Şimdi ise hediye seçmekle uğraşıyorlardı.
'Boşanmışsınız.' Dedi Harry, meraklı bir tonda.
'Sihir bakanının herşeyden haberi olduğunu düşünüyordum.' Dedi draco, alaylı bir tonda.
'Biliyorum zaten.' Dedi Harry ve omuz silkti.
'Evet boşandık.'
'Neden? Sanırsam astoria malfoy'un babası yeni vefat etti. Bu zamanın da yanında olman gerekli değil mi? Herkesi böyle yarı yolda bırakıyor musun?
'Bilmediğin durumlar var Harry, lütfen.'
'Anlat da bileyim öyleyse.'
'Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum.'
'Evet, tabiki beni ilgilendirmiyor. Kovukta görüşürüz Malfoy.'
Draco Harry'nin arkasından derin bir nefes çekti. Bu adamla ne yapacaktı? Harry'e de fazlasıyla hak veriyordu. Onu yarı yolda bıraktığı için fazlasıyla sinirliydi. Ve yıllardır bu siniri geçmiyordu. Oysa draco o pembe ince dudakları öpmemek için nelerini vermezdi ki.. Dalan gözlerini hızla dağıttı..
~~~
Mary ufacık bir öpücük bıraktı sevgilisinin dudaklarına. 'Hemen geliyorum.' Dedi ve kovuğa doğru ilerledi.
Kapıyı molly'nin açması ile sıkı sıkı sarıldı ona.
'Hoşgeldin mary, gelmez misin?'
'Sağol molly ama Albus burada mı?'
'Evet, evet. İçeride, dur çağırayım.'
Albus koşarak sarıldı annesine.
'Anne! Hoşgeldin.'
'Merhaba küçük beyefendi, sana hediyeni getirdim.' Dedi ve arkasından bir hediye kutusu çıkardı.
'Teşekkür ederim, bekle geliyorum. Bende hediyeni vericem.'
Albus koşar adımlarla annesinin hediyesini almaya gitti. Aynı sırada draco Malfoy, kovuğun bahçesine cisimleşmişti.
'Selam.' Dedi mary, gülümseyerek.
'Merhaba. Gelmiyor musun?' Dedi mary.
'Ah hayır, sanırım noeli millie (sevgilisi) ile geçiricem. Albus'a hediyesini vermek için geldim.'
'Anlıyorum.' Dedi ve kafasıyla onayladı draco.
'Aslında seninle konuşmak istediğim birşey var draco, biraz bekler misin?'
'Elbette.' Dedi draco sadece.
Hemen ardından Albus gelmiş, annesine hediyesine vermişti. Sımsıkı sarılıp, saçlarından öptükten sonra geri kovuğun içine göndermişti albus'u mary.
Şimdi ise çimenlik alanda yürüyorlardı.
'Konunun safkanlık olmadığını biliyorum.' Dedi mary sakin bir tonda.
'Anlamadım?'
'Duydum, bakanlıkta pansy ile sizi konuşurken duydum. Yemin ederim dinlemek istemedim. Sadece kulak misafiri oldum.'
'Harry? O biliyor mu?'
'Hayır, bilmiyor. Ben zaten konunun safkanlık olmadığını düşünüyordum. Ama geçen ay sizi duyunca, emin oldum. Harry'e anlatmak istedim ama bunu senin yapman daha doğru olur. Lütfen ona en kısa zamanda anlat..' dedi mary.
'Anlatsam bile beni affetmez ki mary.. Boşuna neden kafasını karıştırayım.'
'Harryle yaklaşık 11 yıl aynı evde kaldım. Onu en az senin kadar tanıyorum, o seni affeder. sadece biraz zaman.. anlarsın ya.'
'Anlatıyım mı yani?'
'Onu daha fazla üzme. Bizim birlikteliğimiz asla gerçek bir ilişki değildi. Biliyorsun, Albus için evlendik. O geceleri benimle uyurken bile yerimde senin olmanı istiyordu. Dile getirmiyordu ama.. anlayabiliyordum.'
'Mary ben ne yapacağım bilmiyorum.. ne diyeceğimi, nasıl anlatacağımı.'
'Sadece anlat. Çünkü sen anlatmazsan, ben kesinlikle anlatıcam. Bunca sene fazlasıyla üzüldü. Daha fazlasına gerek yok. Artık sizi el ele görmek istiyoruz.'
'Bana kızgın değil mi?'
'Draco! Ne anlatıyorum sana dakikalardır.. sevgilim bekliyor. Tabiki kızgın ama uğraşmalısın. Sadece uğraş. Tamam mı? Hadi görüşürüz.'
'Görüşürüz..' dedi draco.
Mary'den oldukça destek almıştı draco. Belki de artık ayrı kalmalarına gerek yoktu..
Hello bitcheslarım!
Bölüm güzel miydi ya? Pek içime sinmedi.
En kısa zamanda laptop alıyorum. Bölümler en az 1000 kelime olucak, alabilirsem.. telefondan yazmak zor oluyor. Ve laptop alırsam sterek kurgusu yazmayı düşünüyorum.. bakalım.. iyi günler.. ✨❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir bakmışsın yıllar geçmiş ' drarry
ФанфикBir bakmışsın yıllar geçmiş.. Harry~Draco Scorpius~Albus Pansy~Hermione Blaise~Ron Luna~Ginny