0.5

2K 178 180
                                    


İlk günün içinde Harry gerçekten çok bunalmıştı, hiçbir hareketlilik yoktu. Muhmetelen boşuna burada olduğunu düşünüyordu Harry.

Burada olduğu her dakika ona daha da çok eziyetti. Astoria ve Draco'nun sofra da yan yana oturmaları bile onu üzerken gece olduğunda beraber yattıkları gerçeğini sindiremiyordu Harry. Bir zamanlar onun uyuduğu omuzlarda şimdi Astoria'nın uyuması onu fazlasıyla yıpratıyordu.

Harry kahvaltı sonunda bahçeye çıkıp, dışarda ki seherbazlarla vakit geçirmişti. Seherbazlar geceden belli etrafta dolanıyordu ancak hiçbir hareketlilik olmadığını belirtmişti. Harry birkaç saatin sonunda sıkılmış ve Malfoy malikanesine geri dönmüştü. O sırada mutfakta yemek yapan cissy'i görmüştü.

'Gelsene Harry.' Harry açıkçası sıkılıyordu ve cissy ile vakit geçirmek için iyi bir zaman olduğunu farketti. Hızla mutfağa doğru ilerledi.

'Napıyorsun cissy?'

'Tatlı oğlum.'

'Hmhm güzel.'

'Sen ne seversin? Ben fazla bilmiyorum ama eminim ev cinleri istediğin şeyi yapar.'

'Şey Benim için farketmez cissy, sorun değil.'

'Hadi ama Harry, yani biliyorsun Draco ile ayrılmış olsanız bile sen benim oğlum sayılırsın..'

'Teşekkür ederim cissy, sanırım Molly ve andromeda'n sonra sende benim bir anne ıdolüm olabilirsin.'

Narcissa gülümsedi ve Harry'e sarıldı.

'Draco'da olanlar için çok üzgün Harry..'

'Üzülmesi gereken birşey yok cissy, o hayatına bakmış. Ben de bakıyorum işte..'

'Evet haklısın. Mary'di değil mi? Onunla nasıl gidiyor?'

'Andromeda çenesini tutamamış galiba.'

'Ehm sanırım, ama görmen lazım nasıl övüyor mary'i. Ona bayılmış.'

'Evet, güzel bir kız.'

Yaklaşık bir saatin içinde bolca sohbet ve cissy'nin zoruyla şeker pekmezli turta yapılmıştı. Narcissa Harry'nin Bu kadar yetenekli olmasına şaşırmıştı, gerçekten de Draco'nun dediği kadar varmış diye düşündü.

Harry ve Narcissa salona geçmiş ve hemen ardından Lucius'un da gelmesi ile ev cinlerinden kahve yapılması istenmişti. Ufak ufak sohbetlerin sonunda Astoria'da salona gelmişti. Harry'nin cebindeki telefonun çalması ile salondakiler ürkmüştü.

'Harry, cebin titriyor.' Harry endişeli olan cissy'e gülümsemiş ve telefonu eline almıştı.

'Bu telefon cissy, muggleların iletişim aracı. Uzak bir yerden bir yere sohbet edilmesini sağlıyor.'

Harry Narcissa'nın tepkisine izin vermeden telefonu açmıştı.

'Alo?' Harry telefonu açar açmaz mary'nin hıçkırık sesini duymuştu. 

'Mary! Sorun ne?' Harry endişeyle konuşmuştu.

'Ha-hıçkırık-rry.'

'Noluyor? Hey noldu? Anlatır mısın?'

'Ya-nıma gel-ebil- ir misin?'

'Mary, biliyorsun görevdeyim gelemem. Buradan anlatmaya ne dersin?'

Narcissa sessizce öksürdü. 'Harry, istersen buraya davet et.'

'Ama sen buraya gelmeye ne dersin?' Dedi Harry, Narcissa'nın sözlerinden sonra.

Mary birkaç onay mırıntısı sonrasında telefonu kapatmıştı. Zaten bir kaç dakika sonrasında orada olmuştu.

    Draco gelen gürültüler sonrasında odasından inmiş ve salona gitme kararı almıştı ki kapıda sarılan çifti görene kadar. Draco merdivenlerde duraksamış ve sarılan çifte bakmıştı. Sonrasına Harry'nin Mary'nin gözyaşlarını silişini ve hemen gözlerinin altına öpücük bıraktığını farkedince içinde biryerlerden birşeyler koptuğunu farketmişti. Kendini toparladı ve salona girdi. Harry Draco'yu farketmemişti bile çünkü.

'Noluyor?' Dedi annesine doğru.

'Tetfelon diye birşeyle maryle  konuştu. Ağlıyordu kız. Bende buraya çağırmasını söyledim Draco özür dilerim.'

'Sorun değil anne..' dedi Draco.

   Sonrasında kapanan kapı sesini duymuştu herkes.

~~~

    Harry mary'i de alıp, bahçeye çıkmıştı. Mary Harry'nin omzuna yaslanmış, hala göz yaşları döküyordu.

'Anlatmak ister misin?' Dedi Harry sakince.

'Annem..' dedi Mary. Sonrasında ağzından seslice bir hıçkırık kopmuştu.

'O-o öldü Harry.' Harry'nin ağzı şokla açıldı.

'Biliyorsun o muggle'dı. Bugün gömdüler..'

'Keşke bana önceden haber verseydin, cenaze için gelebilirdim belki.'

'Sorun değil Harry, sadece benim.. kimsem kalmadı. Özür dilerim, gidecek yerim yoktu.'

'İyi ki bana geldin, seni en iyi ben anlarım sanırım.'

    Harry mary'i kendisine doğru çekti ve sıkı bir şekilde sarılıp, saçlarına bir öpücük kondurdu.

    Mary kendini daha iyi hissettiğinde, cisimlenip gitmişti. Harry'nin burada kalması lazımdı sonuçta.

   Tabi camdan saatlerdir onları izleyen Draco Malfoy'da habersizdi ikiside.

Merhaba bebeklerim 😻

Bölüm nasıldı? İyi günler.. 😅☺️

Bir bakmışsın yıllar geçmiş ' drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin