'Ne demek istediğini anlamıyorum Hermione, ne zorladı onu?' Dedi Harry.'Bilmiyorum..'
'...'
'Harry benim bir düşüncem var ama diğerleriyle konuşmaya ne dersin?'
'Tamam..'
~~~
'Saçmalık!' Diye bağırdı Harry.
'Dostum bence en mantıklısı bu.' Diye yanıtladı Ron.
'Hadi ama! Lucius'la aram Savaş'tan sonra düzeldi, biliyorsunuz.'
'Narcissa?' Dedi Pansy, soran bir tonda.
'Cissy kendisine anne desem haftalarca sırıtır. Sizce o olabilir mi?' Dedi Harry.
'Bence en mantıklısı Lucius.' Dedi Ron.
'Bana kalırsa Lucius, ne olursa olsun adam safkanlığı hala benimsiyor.' Dedi Blaise.
'Ne yani bana farklı, Draco'ya farklı mı davranıyor?' Harry yanıtladı.
'Draco'nun bunu kabul edeceğini düşünmüyorum Harry, o sana çok aşıktı..' dedi Pansy.
'Daha mantıklı bir açıklaması olan var mı?' Dedi Hermione.
'Lucius veya cissy'nin zoru ile safkan birisiyle evlenmek zorunda kaldı. Başka bir sebebi olamaz.' Dedi Blaise.
'Cissy değil de Lucius'tan bende şüpheliyim..' dedi Ron.
'Safkan değilim diye mi yani tüm bu olanlar?' Dedi Harry.
'Muhtemelen.' Dedi Blaise.
'Evet tamam, hadi herkes işlerine dağılsın. Ben bakanlığa geçiyorum.' Harry'nin sözünden sonra herkes kafasıyla onayladı.
Harry Blaise ve Ron'un evinden sakin adımlarla çıktı, lakin bakanlığa gitmedi.
~~~
'Eve gelmeyecek misin?'
'Beni nasıl buldun?'
'Tek kalmak istediğin zaman.. her zaman buraya gelirsin. Seni artık gereğinden daha fazla tanıyorum Harry.'
'Evet, yaklaşık 12 yıldır evliyiz çünkü.'
'Sorunu bana anlatırsan biraz.. beş çaresini buluruz gibi geliyor.'
'Sıkıldım Mary..'
'Benden mi? Alındım bak.' Mary'nin sözlerine Harry gülümsemeden edememişti.
'Bu.. ağrıdan.'
'Kalp ağrısı..'
'Sende aynı durumdasın tabii.'
'Ben terk edildim Harry.'
'Bende öyle. Ne garip?'
'Ama onun bir nedeni varmış.. benimkisinin yoktu.'
'Safkanlık.. bu kadar önemli mi?' Dedi Harry. Hüzünlü gözlerle.. 'Sadece safkan değilde, melez olduğum için mi bu haldeyim?'
'Bence konu safkanlık değil.' Dedi Mary. 'Düşüncene saygı duyuyorum ama farklı bir neden var gibi geliyor. Çünkü Draco'nun gözlerindeki aşkı ben görebiliyorum. Başka bir sebep var.'
'Bundan nasıl bu kadar eminsin?'
'Çünkü hissediyorum. Hislerime güveniyorum.'
'Buna mecbur kalmışsa bile.. onu affetmem.'
'Affedersin.'
'Affetmem.'
'İstediğin kadar diren, sen bir sebebi olmadığını bildiğin halde onu zaten içinde affetmiştin.'
'Neden bu kadar doğrusun?'
'Biliyorsun içimde var, lakin şimdi bizden mektup bekleyen bir oğlumuz var.' Dedi ve elini uzattı Mary.
Harry Mary'nin elini tuttu ve omunla birlikte cisimlendi, dağ evinden.
~~~
'Sanırım size birşeyler anlatmanın zamanı geldi..' dedi Draco ve odasının kapısını kapattı.
Karşısında ki Pansy ve Blaise ona heyecanlı gözlerle bakıyordu..
Kısa.. çok kısa ama gerçekten kendimi zorluyorum.. hiç yazasım gelmiyor. 15. Bölümde final yapmayı falan düşünüyorum, bakıcam..
İyi günler.. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir bakmışsın yıllar geçmiş ' drarry
FanficBir bakmışsın yıllar geçmiş.. Harry~Draco Scorpius~Albus Pansy~Hermione Blaise~Ron Luna~Ginny