0.3

2.1K 189 224
                                    


Harry bakanlıkta ki son işini de halledip vaftiz oğlunu alıp, eve gitmeyi çok istese de Hermione tarafından durdurmuştu.

'Harry! Bende seni arıyordum.'

'Noldu mione? Teddy'i almam lazım.'

'Hah o konuda işte, almana gerek yok andromeda kovukta. Tabi teddy'de orada. Biz de arkadaşlarla yemeğe çıkıyoruz. Pansy, Ron, Blaise, Mary ve ben.'

'Mary kim mione?'

'Ah, iksir departmanından bir arkadaş sadece..'

'Derdiniz ne?'

'Hiçbir derdimiz yok Harry, aylardır ne bana ne Ron'a zaman ayırmıyorsun. Senden sadece yemeğe çıkmamızı istiyoruz.'

'İyi Peki, Peki mione.' Hermione gülümsedi ve hızla kollarına atıldı Harry'nin.

'Hadi gidelim öyleyse..'

'Hee ayarladınız yani..'

'Elbette, diğerleri bizi bekliyor.'

Bakanlıktan çıktıktan hemen sonra Hermione, Harry'nin elini tuttu ve cisimlendiler.

Diagon yolunda Savaş'tan hemen sonra açılmış, restorana girdiklerinde Pansy, Blaise, Ron ve Mary'nin oturmuş sohbet ettiklerini gördüler.

Hermione hızla sevgilisinin yanına oturdu ve yanağına küçük bir öpücük bıraktı. Bu sırada Harry Ron ve Blaise 'e selam vermiş ve tek yanının boş olduğu Mary'nin yanına oturmuş onunla tanışmıştı. Yemek boyunca bolca tanışma ve sohbetle geçmişti zaman.

Yemekler yiyip, içildikten hemen sonra kovuğa gidilme kararı alınmıştı.

'Mary! Gelmiyor musun?' Dedi Ron sadece.

Mary hafif pembeleşerek cevapladı.
'Ah yok,ben gelmiyim. Ayıp olur şimdi.' Dedi Mary.

Ron kafasını iki yana sallarken konuştu. 'Saçmalıyorsun.'

'Eminim ki kovukta hepimize kadar yer vardır.' Diye onayladı onu Harry.

'Şey, Peki öyleyse.' Dedi Mary sadece.

~~~

Kovuğa girişlerinin hemen ardından herkes ayrı yerlere dağılmıştı. Mary tek köşede otururken yanına kızıl saçlı bir kız gelmişti.

'Merhaba! Ben Ginny, Ginny weasley. Ron'un kardeşiyim.' Ginny elini uzatmış, mary'den gelecek cevabı bekliyordu.

'Merhaba Ginny, ben Mary, Mary joanne..'

'Harry için mi geldin?' Dedi Ginny.

'Şey hayır, aslında ben gelmeyecektim ama gerçekten ısrar ettiler.' Dedi Mary.

'Hey sıkma kendi Mary, sorguda değilsin. Sadece bizimkilerin yanında yabancı bir kız görmek garibime gitti. Ve annem molly ve andromeda şimdiden seni gelini ilan ettiler. Haberin olsun.' Dedi Ginny.

'Şey hayır, bir Harry ile bugün tanıştık. Yani ben onu tanıyordum elbette ama yüzyüze bugün tanıştık.' Dedi Mary.

'Anlıyorum.' Dedi Ginny usulca.

Etraftaki sohbetin ardından Harry biraz bahçeye çıkarken, teddy'de vaftiz babasının ardından umutsuzca baktı.

'Babam üzgün..' dedi sakince Hermione'nin kucağında otururken.

Hermione gülümseyerek, teddy'nin kulağına birşeyler fısıldadı.

1.5 yaşındaki çocuk, Hermione'nin kucağından kalktı ve mary'e doğru yöneldi.

'Iımm merhaba.' Dedi teddy.

'Merhaba ufaklık.' Dedi gülümseyerek Mary.

'Şey, babamın yanına gidelim mii?' Dedi teddy hemen Sonrasında mary'nin elinden tutup çekiştirmeye başladı.

Mary Ayağa kalktı ve teddy'nin onu yönlendirmesine izin vererek peşinden gitti.

Garajın önünde oturmuş, dimdik karşısına bakan Harry'i görmesiyle koşarak yanına gitti teddy.

'Baba!'

Harry teddy'i kucağına alırken, teddy'de bu sırada kendisini vaftiz babasının boynuna sakladı.

Aynı sırada Mary, Harry'nin yanına oturmuş onlara bakıyordu.

'Arkadaşların.. bizi bilerek yan yana getirdi öyle değil mi?' Dedi Mary.

'Kesinlikle..' diye yanıtladı onu Harry.

'Öyleyse.. en azından arkadaş olmaya ne dersin?'

Harry gülümsedi ve uzatılan eli tuttu.

'Hem belki zamanla.. neden olmasın.' Diye devam etti Mary.

~~~

'Draco.'

'Efendim anne.'

'Andromeda'dan geliyorum.'

'Ah iyi, teddy nasıl?'

'Şey teddy harryleydi.'

'İyi anne, güzel.'

'Draco.'

'Anne! Ne söyleyeceksen söyleyecek misin artık?' Dedi Draco ve sürahiden kendisine su doldurup, ağzına götürdü.

'Harry'nin galiba sevgilisi varmış, geçen hafta kovuğa getirmiş kızı.' Demesiyle birlikte Draco elindeki bardağı düşürdü.

'Şey, umarım mutludur yani anne.' Dedi Draco. Asasını çıkarıp, etrafı toplarken.

'Üzgünüm..'

'Senin üzülmeni gerektiren birşey yok anne. Babam nerede?'

'Kütüphane'de.' Draco kafasıyla onayladı onu.

Hello!

3. Bölüm sizlerle efendiimm..

İyi günleerr ❤️🏳️‍🌈✨

Bir bakmışsın yıllar geçmiş ' drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin