1.2

1.5K 138 87
                                    


'Ben Harry'e anlatmaya gidiyorum.'

'Pansy!'

'O çocuğun bunca sene canını yakmana hakkın yok Draco! Bunu en baştan anlatsaydın bu çocuk o kadar acı çekmezdi.'

'Şimdi anlatınca ne değişecek? Ben Astoria'yla evli kalmaya devam edicem.'

'Bak Draco kiminle evli olduğun umrumda bile değil. Tamam mı? En azından bir sebebi olduğunu bilir. Konunun safkanlık olmadığını bilir.'

'Konunun safkanlık olduğunu mu düşünüyor?' Dedi Draco, huzursuz bir sesle.

'Dostum kusura bakma ama bizde aynısını düşünüyorduk.' Dedi Blaise.

'Öyleyse öyle bilmeye devam etsin.'

'Ne!'

'Bu konu üçümüzün arasından çıkmayacak, Ron ve Hermione öğrenirse saniyesinde Harry'e anlatırlar.'

'3 gündür işe gelmiyorsun, Harry'nin ne halde olduğunu düşündün mü hiç?'

'Pansy..'

'Üzülüyor, bunca yıl senin suçlu olduğunu düşündüğü için üzülüyor. Ama şimdi Gerekli bir sebebin olduğunu düşünüyor, eğer ona geçerli bir sebep vermezsen senden daha çok nefret edicek.'

'Bırak etsin öyleyse Pansy.. Hem yemini duyunca bile kollarıma koşacak hali yok. Ve o evli, biliyorsunuz dimi?'

'Gerçek bir evlilik değil!'

'Ama evli.'

'Anlattığıma pişman olmayın, dediğim gibi.'

'Senden bir açıklama bekliyor, bizden değil.'

'Tamam, tamam ben yaparım. Siz kimseye anlatmayın yeter.'

~~~

Draco yavaş adımlarla Harry'nin odasına doğru ilerledi. Eninde sonunda bunu yapmak zorunda kalacaktı bunun farkındaydı, lakin bu kadar erken olacağını o da tahmin edememişti. Kapıyı çaldı lakin içeriden ses gelmedi. Yeniden çaldı, lakin yine ses gelmedi. Yavaşça kapıyı açtı.

Odaya girdiğinde masasına başını dayamış, mışıl mışıl uyuyan Harry'i görmesiyle duraksadı. Çok.. masum gözüküyordu.

Çok masum

Çok güzel

Çok mükemmel

Çok tapılası..

Draco'nun kalbi yumuş yumuş olurken, hafifçe tebessüm etti. Ve sessiz adımlarla masaya doğru ilerledi. Ellerini Harry'nin asla düzenlenmeyen saçlarının arasına daldırdı. Draco bu hissi özlediğini ilk o zaman farketmişti. Ellerini Harry'nin saçları arasından çıkardı. Ve sessizce fısıldadı.

'Harry..'

'Harry.'

'Harry!'

Harry'nin uyanması, elini asasına atması ve asasını Draco'nun boynuna dayaması, sabrım hepsi aynı anda oldu. Draco bile ne yaşadığını anlamamıştı.

'Draco.' Dedi Harry şaşırmış bir tonla, hemen Sonrasında asasını geri cebine koydu.

'Burada napıyorsun?'

'Konuşmamız gerektiğini düşündüm..' dedi Draco. Harry aydınlanmış bir şekilde onayladı.

'Evet, evet kesinlikle.' Dedi Harry.

Harry'de ayağa kalktı ve Draco'yu deri koltuğa doğru yönlendirdi.

'Sanırım.. bir açıklamayı hakettim değil mi? Zorundaydım derken ki.. kastın neydi?'

Draco derin bir nefes aldı ancak birkaç dakika konuşmadı.

'Tamam kendini sıkma, ben zaten biliyorum.'

'Nasıl?' Dedi Draco.

'Sadece senden duymak istedim.. Lakin bu.. geçerli bir sebep değil.'

'Yapmak zorundaydım..'

'Hadi ama!' Dedi Harry sesli bir şekilde. Ve devam etti. 'Safkanlığı artık kimse önemsemiyor değil mi? En azından Savaş'tan sonra kimsenin umrumda olmadı. Ancak sen şimdi gelmiş bana safkanlığın devamı için başkasıyla evlendiğini söylüyorsun..'

Draco bu sözlerin ardından gerçekten şaşırdı, yemini öğrendiğini düşünmüştü.. Sanırım kader'de Harry'nin bilmesini istemiyordu.

'Harry.. bu Malfoylar için önemli. Biliyordun, sende biliyordun.'

'Biliyor musun? Bu benim umrumda bile değil. Ve farkettim ki bana açıklama yapmak zorunda değilsin.'

'Anlamadım.'

'Duydun işte.. bana açıklama yapmak zorunda değilsin. Sen evlisin, bende öyle. Sen safkanlık için evlenmişsin.. ben çocuğumu aile ortamından mahrum bırakmamak için evlendim.'

'Üzgünüm.'

'Üzgün olmana gerek yok, bunca yıl sonra birbirimize açıklama yapmayalım bence..' dedi Harry. 'Ve şimdi çalışmam lazım, sana iyi günler..'

'İyi günler.' Dedi ve odadan çıktı Draco. Kendine lanet ede ede çıktı odadan, Harry'nin kendisinden daha çok nefret ettiğini sağladığı için, onu üzdüğü için..

Hello!

Bölüm nasıldı?

Bölüm nasıldı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öldüm🥵🥶

Bir bakmışsın yıllar geçmiş ' drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin