Πλευρά Κρις
Μια εβδομάδα σκληρής εκπαίδευσης κι η Μεισαριν δεν μασάει πουθενά, ότι κάψονι κι να της κάνω εκείνη θα τα βγάλει εισ περας.Ακόμα και τώρα τελευταία που είναι χλωμή κι φαίνεται κουρασμένη κι αδύναμη δεν τα παρατάει.. επίτηδες έχει πάρει η μπάλα όλα τα κορίτσια τους ξυπνάω μέσα στη νύχτα κι ξανά κάνουμε προπόνηση με αποτέλεσμα να μην κοιμούνται ούτε 4 ώρες...
Ακόμα ένα βράδυ που πάω να τις ξυπνησω, ορκίζομαι τελευταίο βράδυ.. δεν μαρεσει να βλέπω την Μεισαριν τόσο ταλαιπωρημένη..
Μπαίνοντας στον κοιτώνα όλα τα κορίτσια κοιμόντουσαν εκτός την Μεισαριν η οποία ήταν στο λάπτοπ.
Μαρεσει που πήγα να γίνω κι καλός. Πήγα να μπω πιο μέσα στο δώματιο ώστε να γίνει αισθητή η παρουσία μου όμως κάποιος με τράβηξε έξω.
"Τι κάνεις Τζια γτ δεν κοιμάσαι;" Της είπα ψιθυριστά.
"Τουαλέτα, να σου πω ξέρω ότι μας έχεις πεθάνει λόγω της Μεισαριν αλλά χαλάρωσε λίγο μπορεί να πάθει τίποτα, τις τελευταίες μέρες επειδή δεν έχει χρόνο να δουλέψει δεν τρώει καν, αντί να πάει για φαγητό κάθεται και δουλεύει στο λάπτοπ"
Με ενημέρωσε η Τζια."Τι δουλεύει ρε Τζια τον κόσμο??" Ρώτησα εγώ και εκανε εναν μορφασμό.
"Είσαι κολλητός με τον πατέρα της, δεν ξέρεις ότι η Μεισαριν είναι διευθύντρια μάρκετινγκ κι διαχειρίζεται όλα τα μαγαζιά της μητέρας της προωθώντας τα ρούχα κι ότι διαχειρίζεται ολόκληρη ιστοσελίδα? Ότι σχεδιάζει και έχει τη δική της σειρα σε τσάντες και πορτοφόλια σε κάθε κολεξιόν της μητέρας της;" Είπε η Τζια η οποία από μικρή υπερασπιζόταν όσους πίστευε ότι έχουν αδικηθεί.
"Ούτε καν" ανακοίνωσα εγώ έκπληκτος για ακόμα μια φορά.
"Είσαι σκληρός μαζί της κι την υποτιμάς αλλά δεν ξέρεις τίποτα για εκείνη" συνέχισε το κυρηγμα η Τζια.
"Μάλλον εσύ δεν την ξέρεις καλά" επέμεινα εγώ,δεν ήθελα να πειστω ότι ισχύουν όσα λέει η Τζια.
"Κρις έχεις καψουρευτει την Μεισαριν η μου φαίνεται;"
"Εγώ; Τι δουλειά έχω με μια κοπέλα σαν κι αυτή? Να της κρατάω τις σακούλες από τα ψώνια;" Ρώτησα ειρωνευοντας τη.
"Γι'αυτό δεν θες να καταλάβεις ότι δεν είναι έτσι όπως τα λέει ο πατέρας της γιατί δεν θες να την καψουρευτεις περισσοτερο φοβάσαι να νιώσεις!!" Επέμεινε η Τζια
"Αρκετά Τζια" ανακοίνωσα
"Καμία σχέση ξέρω πολύ καλά τι μου γίνεται" επέμεινα.
"Κρις.. το πρόβλημα το έχει ο στρατηγός όχι η Μεισαριν.. αν την γνώριζες θα καταλάβαινες ότι είναι ενας υπεροχος ακομπλεξαριστος ανθρωπος που θα ήθελες όλη την ώρα να κάνεις παρέα μαζί της" η Τζια μίλησε ειλικρινά.. κι τα λόγια της Τζιας είχαν πάντα βάση για μένα, δεν μπορούσε τις ρηχές γυναίκες κι η Μεισαριν είχε γίνει στενή της φίλη.. ίσως επειδή την είχε υπό τη προστασία της..
Αρκετά..
"Πήγαινε για ύπνο Τζια το πρωί έχουμε εκπαίδευση"
Ανακοίνωσα...
Με τη σειρά μου πήγα στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα μη μπορώντας να κοιμηθώ.. το πρόσωπο της ήταν καρφωμένο στο κεφάλι μου μη ξερωντας γιατί..
απ' τη στιγμή που πήγαινε να μπει στο αμάξι και έπεσε στα χέρια μου..ακόμα μυρίζω το άρωμα της, μύριζα ολόκληρος το άρωμα της για ώρες εκείνη τη μέρα .. από εκείνη τη στιγμή δεν μπορώ να τη βγάλω από το μυαλό μου και πρέπει να την βγάλω..
Το επόμενο πρωί είχε πολύ ήλιο κι πολύ ζέστη, η Μεισαριν φαινόταν εξαντλημένη και άυπνη.."Το γνωστό ζεσταμαα ξεκινάτε" ανακοίνωσα εγώ κι άκουσα τη Τζιά που συμβούλευε την Μεισαριν να μην τρέξει.
"Μόλις τελειώσετε το πηγαδάκι ξεκινάτε" διέταξα.
"Αργηγε μήπως να μην-" πήγε να πει μια άλλη κοπέλα η Ίρις όμως η Μεισαριν την κράτησε από το χέρι διακόπτοντας τη.
"Πάμε" είπε η Μεισαριν στην Τζια..
Προσπαθούσα να συγκρατηθω σφίγγοντας τα δόντια μου.. τώρα εγώ γιατί ανησυχώ τόσο??
Ξεκίνησε να τρέχει όλα ήταν καλά δεν έβλεπα κάποια διαφορά μόνο το πρόσωπο της φαινόταν ταλαιπωρημένο. Τερμάτισε και κάθισε να κάνει διατάσεις αφού έβρεξε το πρόσωπο της και ήπιε νερό.
Μόλις τελείωσαν και οι υπόλοιπες και καναν διατάσεις ξεκίνησαν το τρέξιμο του γήπεδου. 10 συνεχόμενους γύρους..
Γύρω στον 5ο γύρο η Μεισαριν έδειχνε να χάνει δυνάμεις ενώ οι υπόλοιπες της φώναζαν να σταματήσει ενώ συνέχιζαν να τρέχουν..
Άρχισε να περπατάει κι περπάτησα κι εγώ προς το μέρος της μειώνοντας την απόσταση. Ήθελα να μάθω τι συνέβη.. κρατούσα το μπουκάλι της με το νερό, άπλωσα το χέρι μου για να της το δώσω όμως το μπουκάλι έπεσε κάτω καθώς η Μεισαριν έχασε τις αισθησεις της.
Πρόλαβα κι την κράτησα πριν χτυπήσει το κεφάλι της. Πήρα το μπουκάλι στα χέρια μου πετώντας της νερό όμως δεν ξύπναγε..
"ΤΖΙΑ ΤΡΕΞΕ ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ" φώναξα σηκώνοντας στην αγκαλιά μου την Μεισαριν και πηγαινοντας όσο γρήγορα μπορούσα προς το Ιατρείο..
YOU ARE READING
Εκπαιδεύοντας την ατίθαση
Teen Fiction"Την άλλη φορά δεν θα είμαι εκεί για να σε σώσω" ανακοίνωσε αυστηρά "σου αρέσω έτσι;" τον ρώτησα εν ψυχρώ "γιατί να μου αρέσεις; όχι δεν μου αρέσουν τα αδύναμα γατάκια που βγάζουν νύχια επειδή δεν τους γίνονται τα χατίρια. Μπορεί οποιοσδήποτε άλλ...