"Μεισαριν Λεε στην αίθουσα εκπαίδευσης σε περιμένει ο αρχηγός" ανακοίνωσε ένας από όλους αυτούς που δεν ξεχωρίζω..
Ούτε καφέ δεν είχα πιει καλά καλά..
Φόραγα μια μαύρη στενή ολόσωμη φόρμα και τα πέδιλα μου, είχα προετοιμασει ήδη 10 ατάκες για τους σχολιασμούς του.
Εχει πλάκα να τους πας κόντρα..
Έφτασα στην αίθουσα εκπαίδευσης, καθόταν σε μια καρέκλα κι έπαιζε με το κινητό του.
Άκουσε τον ήχο των τακουνιών μου κι σήκωσε το κεφάλι του.
"Θεε μου! Μεισαριν εκπαίδευση έχουμε όχι καλλιστεία" είπε αγανακτισμένος.
"Δεν θα πήγαινα έτσι στα καλλιστεία" είπα αφήνοντας το μπουκάλι νερό σε ένα τραπέζακι που βρισκόταν εκει.
"Μεισαριν ήρεμα κι ωραία πήγαινε βάλε φόρμες" είπε εκείνος κι εγώ κοίταξα τα ρούχα μου.
"Σου φαίνεται να φοράω Τζιν;" Ρώτησα αδιάφορα .
"Βάλε αθλητικά" ανακοίνωσε απότομα.
"Αυτοάμυνα δεν θα κάνουμε; Σε περίπτωση που μου επιτεθεί κάποιος στον δρόμο;" Ρώτησα αρχίζοντας να χάνω την ψυχραιμία μου.
"Ναι" λέει.
"Ωραία, εφόσον στο δρόμο φοράω μόνο τακούνια τα τακούνια μένουν, Σταμάτα να είσαι τόσο απόλυτος κι δες λίγο λογικά"
Ανακοίνωσα κι εκείνος σήκωσε τις παλάμες του ψηλά σημάδι ότι δεν το συνεχιζει
"Πάσο" είπε και κατευθύνθηκε προς το μέρος μου.
Τον κοίταζα επιφυλακτική καθώς όλο και μειωνόταν η απόσταση μεταξύ μας.
Έκανα ένα βήμα πίσω, άλλο ένα βήμα κι εκείνος όλο κι συνέχιζε να με πλησιάσει."Τι κάνεις;" Τον ρώτησα καθώς τύλιξε επιβλητικά τα χέρια του γύρω απ την μέση μου.
"Με σενάρια δεν το πας; Ωραία λοιπόν πες κάποιος προσπαθεί να σε βιάσει τι θα κάνεις;" Είπε κι κόλλησε το σώμα πάνω του αφήνοντας φιλιά στον λαιμό μου.
Αντανακλαστικα τον πάτησα με δύναμη με το τακούνι μου πιέζοντας τον κι ταυτόχρονα με τους αγκώνες μου τον έσπρωξα μακριά μου.
"Σοβαρά τώρα; Αυτό έχεις να κάνεις;" Είπε κι συνέχισα να τον κοιτάζω προσεκτικά εξετάζοντας τις κινήσεις του.
Κάθε φορά τα ίδια όσο κι να χρησιμοποιούσα τις γνώσεις μου στην αυτοάμυνα πάντα αργά η γρήγορα κατέληγα ξαπλωμένη στο πάτωμα κι εκείνος από πάνω μου..
YOU ARE READING
Εκπαιδεύοντας την ατίθαση
Teen Fiction"Την άλλη φορά δεν θα είμαι εκεί για να σε σώσω" ανακοίνωσε αυστηρά "σου αρέσω έτσι;" τον ρώτησα εν ψυχρώ "γιατί να μου αρέσεις; όχι δεν μου αρέσουν τα αδύναμα γατάκια που βγάζουν νύχια επειδή δεν τους γίνονται τα χατίρια. Μπορεί οποιοσδήποτε άλλ...