Προτιμούσα να κάτσω για φαγητό με τα κορίτσια αλλά τουλάχιστον θα πήγαινα να τις βρω για καφέ.
Το να τρως με όλους τους επικεφαλής του κέντρου του πατέρα μου δεν ήταν ότι πιο ευχάριστο.
Ένας από τους τους επικεφαλής ο οποίος ασχολείται με τα πληροφοριακά συστήματα του κέντρου μου είχε πιάσει συζήτηση και καταλήξαμε να συζητάμε για την ιστοσελίδα που χρησιμοποιώ.. ανταλλάξαμε αρκετές ιδέες και φάνηκε εντυπωσιασμένος με τις ιδέες μου.
"Τζόζεφ δεν μου είπες ποτέ ότι η κόρη σου είναι τόσο επιχειρηματικό μυαλό έχω μείνει άναυδος" ανακοίνωσε ο Μπράιαν.
"Είναι όλο εκπλήξεις" απάντησε ο πατέρας μου. Ναι εγώ είμαι όλο εκπλήξεις. Ένας θεός ξέρει τι πίστευαν όλοι αυτοί για μένα..Τα μάτια μου συναντήθηκαν με του Κρις. Ένιωσα να ηλεκτριζομαι γιατί με κοιτάει έτσι. Δεν με νοιάζει πόσο όμορφος και γοητευτικός είναι, είναι αγενης κι όλο με προσβάλει.
Πέρασε από το μυαλό η στιγμή που έπεσα πάνω του καταλάθος τα μάτια μου καρφωμένα στα δικά του. Ανατριχιασα.
"Εμ εγώ, εμενα με συγχωρείτε αλλά με περιμένουν για καφέ" ανακοίνωσα εγώ κι δώσαν την άδεια τους να σηκωθώ από το τραπέζι.
Ο Κρις σηκώθηκε κι αυτός δεν κατάλαβα τον λόγο μέχρι που είδα ότι του κατενευσε ο πάτερας μου. Τι στο καλό.
Βγήκα από το μαγαζί κι από πίσω μου περπατούσε ο Κρις.
"Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να με πας εσύ" ανακοίνωσα καθώς ήμασταν πλέον οι δύο μας.
"Δεν έχεις ξανά έρθει εδώ" εξήγησε
"Και τι σημαίνει αυτό; Δεν μπορώ να διαβάσω ένα gps η να ρωτήσω κάποιον;"
"Μπορεί ν αρχίσεις ν τρέχεις πίσω από κάνα παππουτσι αυτή τη φορά" είπε ειρωνικά.
"Πρόβλημα μου" ανακοίνωσα
Δεν μου απάντησε. Πόσο εκνευριστικός. Θ καθόμαστε να περπατάμε έτσι αμίλητοι τι ωραία..
Για ακόμα μια φορά στραβοπατησα κι εκείνος εντελώς αντανακλαστικά έβαλε τα χέρια του στη μέση μου επειδή πίστευε ότι θα πέσω.
Έχει γερά αντανακλαστικά πάντως.
Τον κοίταξα με ένα απότομο βλέμμα καθώς δεν είχε πάρει τα χέρια του από πάνω μου κι ας ισορρόπησα.
"Σκοντάφτεις όλη την ώρα" σχολίασε
"Το ξέρω" παραδέχτηκα, δεν φημιζομουν για τη σταθερότητα μου."Η απλά ψάχνεις ευκαιρία για ν με αγκαλιάσεις " είπε κι γέλασα πράγματικα.
"Δεν είπα για αστείο" τόνισε
"Εγώ πάντως γέλασα πολύ"
YOU ARE READING
Εκπαιδεύοντας την ατίθαση
Teen Fiction"Την άλλη φορά δεν θα είμαι εκεί για να σε σώσω" ανακοίνωσε αυστηρά "σου αρέσω έτσι;" τον ρώτησα εν ψυχρώ "γιατί να μου αρέσεις; όχι δεν μου αρέσουν τα αδύναμα γατάκια που βγάζουν νύχια επειδή δεν τους γίνονται τα χατίρια. Μπορεί οποιοσδήποτε άλλ...