part 11

128 15 1
                                    


Μου έχει σπάσει τα νεύρα, τρεις προπονήσεις σε μια μέρα άλλη δουλειά δεν έχει να κάνει? Το μόνο καλό είναι ότι τον χτυπάω κι το ευχαΡιστιεμαι..

Ήταν ήδη αργά το απόγευμα, είχα πολύ δουλειά να κάνω κι συνέχισα να περιφέρομαι στους διαδρόμους με το λάπτοπ αγκαλιά.

"Δεσποινης λεε σας ψάχνει ο αρχηγός" με ενημέρωσε ένας.

"Δεν με είδες" ανακοίνωσα κι τον προσπέρασα.

Κάθισα στο γνωστό τραπεζοπαγκακι και ξεκίνησα τη δουλειά μου.
Δεν θα πέρασε μισάωρο από τη στιγμή που ο Κρις κάθισε δίπλα μου.

"Έχουμε προπόνηση" ανακοίνωσε. .

"Κοίτα Κρις, επειδή εσύ δεν έχεις να κάνεις άλλες δουλειές από το να μου κανεις καψονια δεν σημαίνει ότι εγώ θα τρέχω κάθε φορά. Έχω δουλειά να κάνω, δουλεύω ο άνθρωπος και ο χρόνος είναι χρήμα" ανακοίνωσα.

"Είσαι εδώ για συγκεκριμένο σκοπό" ανακοίνωσε

"Και εσυ έχεις ως σκοπό να μου σπάσεις τα νευρα, τα καταφέρνεις κι μόνο που βλέπω τη φάτσα σου οπότε μην κουράζεσαι" αποκρίθηκα κι εκείνος άρχισε να γελάει.

"Ωραία λοιπόν αν σε βοηθήσω να τελειώσεις τη δουλειά σου θ έρθεις για προπόνηση;" Ρώτησε κι εγώ τον κοίταξα με μισό μάτι.

"Σε τι μπορείς να με βοηθήσεις ακριβώς;" Ας τον αμφισβητήσω κι εγώ μια φορά..

"Σε ότι μου πείς" είπε εκείνος..

"Ωραία λοιπόν, ταξινομισε  μου τους ισολογισμούς χρονολογικά" είπα δίνοντας του εναν τεράστιο φάκελο

"Είναι πολλά ε;" Ρώτησε γελώντας

"Έτσι όπως τα έχετε εδώ μέσα.. " είπα εγώ αλλά δεν πρόλαβε να απάντησει άρχισε να χτυπάει το κινητό μου..

"Καλώς τον" είπα καθώς σήκωσα το τηλέφωνο. Ο Κρις με κοιταξε σαν να τον διαπέρασε ρεύμα. Δεν έδωσα σημασία.

"Αύριο πρωί πρωί θα είμαι εκεί τα κανόνισα όλα, αλλά να ξέρεις χρωστάς μεγάλη χάρη" είπε ο Ίθαν μέσα απ' το ακουστικό.

"Αχαχαχαχα ότι θες, γι'αυτό με πήρες?" του είπα είπα γελώντας.

"Όχι, τσεκαρε στο ε-μαιλ σου σου βρήκα αυτό που ζήταγες, όντως είχες δίκιο υπήρχε οικονομικό λάθος. Πρότεινα ήδη στην Λύντια να αλλάξει λίγο τον τροπο που λειτουργεί το οικονομικό τμήμα, να επενδύσει στον έλεγχο, κι στην πρόληψη, θ γλιτώσει πολλά" εξηγούσε..

Εκπαιδεύοντας την ατίθασηWhere stories live. Discover now