יום בחיי הנסיכה

681 16 3
                                    


נ.מ אנג'ל

''גברת אנג'ל, בוקר טוב'' שמעתי את אמה העוזרת האישית שלי מעירה אותי לעוד יום נעים.
היא הסיטה את הוילונות ויצאה מחדרי.
מחר יש נשף חזרה לארץ לכבוד דודתי, אווה.
היא חזרה משלוש שנים של טיול מסביב לעולם.
סרקתי את חדרי⬇️

סרקתי את חדרי⬇️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

וקמתי מהמיטה...
נכנסתי לחדר המקלחת המחובר לחדרי והתקלחתי. יצאתי מהמקלחת ונכנסתי לחדר הארונות שלי. לבשתי שמלה בצבע כחול פשוטה וירדתי למטה לאכול ארוחת בוקר. אני מניחה כי אמה שמעה את צעדיי בדרכי למטבח כי ארוחת הבוקר כבר הונחה על השולחן⬇️

 אני מניחה כי אמה שמעה את צעדיי בדרכי למטבח כי ארוחת הבוקר כבר הונחה על השולחן⬇️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אכלתי לאט והתענגתי על הטעם המדהים של הפנקייק הביתי המדהים של אמה.
''אנג'ללל אנג'ללל'' שמעתי צעקות קטנות מכיוום הסלון. לא הופתעתי לגלות את טימי הקטן שקורא בשמי.אבי שהיה איתו בסלון ראה איתו סרט ולא שמו לב אליי. הוא מחא כפיים כששם לב אליי וזחל לכיווני. הרמתי אותו ועשיתי לו סיבוב באוויר. ''אני רואה שאני לא רצוי פה'' אבי אמר וצחק. ''בוקר טוב אבוש'' ניגשתי אליו ונשקתי לראשו. ''אבא אני יכולה לצאת היום עם טימי לסיבוב בעיר?'' שאלתי, טימי ואני מבלים המון אבל בניגוד אליו ואל טוני, אני כמעט ולא יוצאת מהארמון... וזה לא מבחירה...
''ברור יקירה, עוד רבע שעה תחכה לך בחוץ לימוזינה.'' אבי חייך אליי וחייכתי חזרה. עליתי עם טומי ביידי לחדרו של טומי והלבשתי אותו במכנס שחור, חולצה לבנה ונעליי תינוק לבנות.
התלבשתי גם אני, לבשתי שמלה שהגיעה לי עד סוף הברכיים עם כתפיות בצבע ורוד ביביי.
ירדתי למטה עם טימי ונכנסנו ללימוזינה...

כעבור שעתיים וחצי...

הספקנו המון דברים, היינו בסטארבקס, בקניון, במשחקייה ובחנות צעצועים...
חזרנו לארמון עייפים ומרוצים, טוב אני עייפה, טומי כבר נרדם ביידי.
אבי שראה שנכנסנו לקח מיידי את טומי ואמר לי ללכת לישון.

כעבור שעה וחצי...

קמתי משינה מצויינת...
התקלחתי וירדתי לאכול ארוחה משפחתית עם אבי ושניי אחיי. ''הי אחות'' שמעתי את  טוני מצחקק כשהוא כבר יושב בשולחן. התחישבתי בין טימי לאחי והאכלתי את טימי. אחרי חצי שעה של הצקות מתחת לשולחן מצד אחי ודיבורים משעממים מצד אבי הארוחה נגמרה ואני עולה לחדרי.
פרקתי את השקיות וסידרתי את הבגדים החדשים בארון... בתור נסיכה לא כל כך מקובל ללבוש חולצות ומכנסיים ועדיף שמלות...
טוב מחר הנשף, כדיי שאלך לישון.חשבתי לעצמי. לבשתי פיג'מה ונרדמתי לשינה רצופת חלומות.

חלום:
אני רצה ביער ליד הגבול בין אורדון ונרניה. רצה ורצה בלי שום מושג לאן...
אני שומעת שרצים אחריי...
''אמרתי לך שאני אמצא אותך ועכשיו תשלמי!'' שמעתי מישהו צועק מאחוריי.

סוף חלום*
''מה לעזאזל?!'' לחשתי
ומאותו רגע לא חזרתי לישון.
מחכה לזריחה...

אז זה היה הפרק הראשון🥳
מצטערת שהוא קצר פשוט לא היה לי רעיון מה עוד להוסיף, הפרק הבא יעלה כנראה בלילה, אם יהיה לי משעמם😍
תהנו אהובות!
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜

הנסיכה שלי-הושלםWhere stories live. Discover now