-Tényleg megosztaná velem az élete egyik ilyen fontos eseményét? -kérdezte Rahael.
Salamon a fiúra nézett majd, a kert egyik elhagyatottabb zuga felé mutatott.
-Gyere velem ott mindent elmesélek neked, de meg kell ígérned, hogy senkinek nem mesélsz el semmit abból, amit hallani fogsz,-mondta a fiú reakcióját várva.
-Igen Uram akarom mondani apám senkinek nem fogom felfedni, amit hallani fogok öntől,-mondta a fiú kissé félénken.
Salamon jelzett a szolgáknak ,hogy mindenki menjen el a kertből és Ralphael a kert végén található sötétebb zug felé vette az irányt.
Mikor közelebb értek a sötét lombú fák között melyek a kert végében álltak egy hófehér padocska állt, ami előtt két kutya feküdt.
-Sátán ,Avaron kiskutyáim ti mindig tudjátok hol találtok!-mondta Salamon miközben Sátán fülét vakargatta.
-Milyen szép kutyák! - jelentette ki Raphael.
-Igen azok ám ezek nem akármilyen kutyák ők Kerberoszok a Pokol őrző kutyái ,de ezt majd később részletesen elmesélem most elmondom neked azt a történetet, ami miatt ide jöttünk,-mondta Salamon majd elkezdte a mesélést.
14 évvel ezelőtt élt egy angyal, aki a földet járta és segített a rászoruló embereken.
Laura volt a neve egy arkangyal volt, amit csak később tudott meg valaki, amiből egy nagyobb baj kerekedett, de ez majd kiderül későbbiekben.
Ugyan abban az évben egy démon is a Földet járta, aki bele is szeretetet az angyalba, ami egy hatalmas hiba volt, és aminek következményeként míg az angyal kitaszították a démont előléptették.
Évekkel később az angyal meghalt és a démon csak akkor szerzett tudomást arról, hogy született az angyalnak egy gyermeke, aki az övé is attól a pillanattól fogva a démon csak is a gyermekét keresi, akiben mind az angyalok mind a démonok vére folyik és mindkettő páratlan hatalmával bír.
YOU ARE READING
Az alvilág ura ( Átírás alatt)
FantasyGondoltatok már valaha arra vajon milyen démonúrnak lenni? Nem, Na ugye, én sem hittem volna, hogy egy ilyen kis semmirekellő gyerek, mint én egy nap a démonúr trónján ül majd, Hogy hogyan is kezdődött ezt mesélem hát el nektek.