-Reggel fénye-

48 3 0
                                    

Miután már a megfelelő öltözetben volt.

Odalépett Ralph ágyához, ahol megigazította a fiú egy kosza zöld hajtincsét.

-Fiam! ,-szólt kissé halkan alig halhatóan.

Ralph kissé trüszkölve elfordult a másik oldalára.

Salamon mosolyogva figyelte a gyermeket, majd újra megszólalt kicsit hangosabban.

-Fiam! ébresztő hasadra süt a nap,-mondta mire a fiú szeme álmosan kinyílt.

-Apám?! -nézett kissé fáradtan és a kezével a szemét törölgette , hogy tisztábban láthassa az előtte álló alakot.

-Nem szeretnél magadnak őrzőket?-kérdezte nevetve miközben le sem vett a szemét a még félig alvó fiúról.

A fiú szeme felcsillant a kérdés hallatán, majd szinte úgy ugrott ki az ágyból mintha ágyúból lőtték volna ki.

Majd ugyan azzal a lendülettel indulva vette az irányt a fürdőszoba felé.

Sok idő nem kellett ahhoz ,hogy végezzen éppen csak bement a fürdőbe és már kész is volt.

Ahogyan kilépett a fürdőből meglepetten konstatálta, hogy az apja még a szobában van.

-Apám? Ön még itt?-kérdezte meglepetten.

Salamon a fiára pillantott majd közelebb ment hozzá és meg simogatta a fiú feje búbját.

-Ma én szerettem volna eldönteni, hogy mit vegyél fel,-mondta mosollyal az arcán.

A fiú meglepődött, de bólintott egyet mire Salamon kettőt csettintett és a fiún lévő ruha eltűnt és egy korom fekete egyenruha jelent meg a helyében egy arany és fehér palásttal.

Az alvilág ura ( Átírás alatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora