Viszont az igaz ,hogy amíg a múltban vájkáltunk egy kicsit eltértünk a már-már haldokló fiú sorsától.
Mi is történ Raphael-el és a fammiliárisával na meg az eltűnt farkassal Lorddal? Eléggé feszegettük a témát amelyben az indok benne volt. A fiú sorsa viszont egyenlőre ködös csak annyit tudunk ,hogy Salamon elment segítséget kérni. Térjünk is vissza hát erre a történet szálra. Salamon végig járta a fővárost orvosok ,boszorkányok, egyszerű alkímia kedvelők után sőt még az is eszében volt ,hogy fel keresi a legendás démont kinek vére arany és mindent képes meggyógyítani annak akár egy cseppje is, Viszont ez az ötlet hamar törlődött is az emlékeiből hiszen az arany vérű démonról eddig csak legendákban hallott és még ha létezik sem találhatja meg időben már pedig nem hagyhatja ,hogy a fiának akármi baja is legyen.
Eközben Salamon Rezidenciáján Raphael a szobájában fekszik öntudatlanul semmire nem reagálva viszont történik valami amit akár egy csodának is felfoghatnánk a familliárisa magához tér és úgy jár kel mestere mellett mintha semmi nem történt volna.
Ezen ügyet hamar tudomására juttatják Salamon Őnagyságának is aki azon nyomban haza indul. Mikor belép a Kastély ajtaján már abban reménykedik mire Raphel-hez ér már ő is eszméletén lesz és semmi baja nem marad vissza. De amikor a fiú szobájába ér nem az várja amiben reménykedett a fiú még mindig eszméletlen .
-Ez mégis hogy lehet hiszen a familliárisa meggyógyult,-mondta meglepetten Salmon a tényt ,hogy a fia állapota nem javult nem akarta elhinni.
Majd közelebb lépett a fia ágyához s megfogta karját s mintha egy lüktetés futott volna végig a testén egyszer csak egy szó villant fel elméjében mely úgy érte mint egy villám csapás a szó nem más volt mint "Lord".
Salamon hirtelen nem értette az utalást hiszen az alvilágban rengeteg lord van és ő is egy közülük akkor mégis mi miért Lord? mire utal kérdezte magában egyre idegesebben.
-Mégis kire utal a Lord!-kiabálta úgyhogy a Kastély falai csoda ,hogy nem omlottak ott helyben össze.
Egy fiatal szolga aki éppen a fiatalúr szobája előtt haladt el a munkája miatt hallotta Salamon kiabálását és egy egyszerű hozzászólás kedvéért a szoba elé lépett melynek ajtaja tárva nyitva volt.
-Nem Lordnak hívják a nem rég itt járt kisasszony gyönyörű fehér szőrű farkasát?-kérdezte félve mire Salamon megpördült a tengelye körül és a vézna démon arany szemeibe nézett.
-Hogy ez hogy nem jutott eszembe hisz Lord is megsebesült,-jegyezte meg Salamon.
ESTÁS LEYENDO
Az alvilág ura ( Átírás alatt)
FantasíaGondoltatok már valaha arra vajon milyen démonúrnak lenni? Nem, Na ugye, én sem hittem volna, hogy egy ilyen kis semmirekellő gyerek, mint én egy nap a démonúr trónján ül majd, Hogy hogyan is kezdődött ezt mesélem hát el nektek.