-Véletlen lenne?-

46 2 0
                                    

-Apám milyen levelet kapott az előbb?-érdeklődött Raphael.

-Ne foglalkozz vele fiam majd otthon elolvasom semmi nem ronthatja el a mai napunkat kövess nézzük meg az iskolát,-mondta majd mosolyogva a fia vállára rakta a kezét és így folytatták útjukat amíg el nem értek az iskoláig. Az iskola épülete hatalmas volt és a kinézete egy kastéllyal vetélkedett falai feketék voltak, mint az éj és hatalmas lila üveges ablakok nyíltak minden irányba.

-Hihetetlen nagyon jól néz ki,-mondta Ralph mosolyogva.

-Igen de ez még csak a külsője nézzük meg belülről is,-mondta Salamon majd elindultak az iskola belsejébe.

Ahogy haladtak a folyosón Raphael annyira belefelejtkezett a látványba, hogy neki ment egy diáknak.

-Nem látsz a szemedtől?!- rivall rá a fiú.

-Elnézését kérem,-mondta Ralph majd ahogy megemelte tekintetét látta csak meg a fiút, aki egy pár évvel lehetett csak idősebb nála hosszú fekete ruhája ében fekete haja volt, ami úgy csillogót mintha az éjszakai égbolt lenne.

Azonban a szemszínét nem tudta elárulni ugyanis a fiú szemeit egy fekete üveges aranykeretű szemüveg takarta.

-Most megbocsájtom, de legközelebb nézz az orrod elé,-mondta majd Salamonra pillantott,- Akkor igazgató úr én távoznék további kellemes napot kívánok önöknek,-mondta majd abban a pillanatban eltűnt a folyosóról.

-Hogy lehet, hogy ma minden lépés után egy álom démonba botlok,-mondta Salamon.

-Álomdémonba ezt meg ,hogy érted?-kérdezte Ralph.

Az alvilág ura ( Átírás alatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora