Más nap reggel mikor kinyitottam a szemem Körülöttem mindenfelé étel volt. Mikor felültem, hogy jobban szemügyre vegyem a szobámban található étkeket akkor láttam meg, hogy egy állványon ruhák is voltak ki készítve az egyik szebb volt, mint a másik.
-Na most ,hogy fogok választani?-tettem fel magamnak a kérdést nevetve majd úgy döntöttem előtte reggelizem.
Miután ki választottam a reggelimet, ami pirított kenyér vaj és tea volt odasétáltam az állványhoz és hosszas töprengés után levettem egy kék inget és egy szürke nadrágot, majd a fürdőbe mentem .Ahogy a teendőimmel végeztem ki léptem a szobámba. Ahogy a fürdőből léptem ki még pont ott találtam a tegnapi fiút a maradékokat pakolgatta.
-Merre találom Salamon urat?-kérdeztem.
-Lenn van a kertben éppen egy látogató van nála, de szerintem az úrfi sem zavarná, ha lemenne,-mondta egy kisebb mosoly kíséretében.
Köszönöm,-mondtam majd, a fiú elhagyta a szobát.
Én egy darabig gondolkodtam, hogy vajon mit is tegyek. Majd elindultam lefelé a lépcsőn azzal a céllal ,hogy megtudjam mi is vár rám a jövőben hiszen engem megvettek! Ahogy leértem a földszintre a két kutya elszaladt mellettem én meg újra a folyosót néztem egyszerűen nem tudtam vele betelni.
Egy kis idő elteltével tudatosult bennem, hogy nem nézelődni jöttem le ezért el is indultam a kertbe, ahol Salamon egy úrral beszélgetett. Meg is álltam a kert végébe, hogy ne lássanak meg nem akartam őket megzavarni. Ahogyan ott álltam akaratlanul is hallottam a beszélgetésüket.
-Salamon ideje lenne már visszatérned azt mondtad csak egy kis ideig maradsz itt!-mondta a férfi.
-Nyugi Averon Nagyon is jól elboldogulsz nélkülem is,-mondta Salamon nevetve.
-Emlékezz az iskolában is sok dolgod van,-mondta az úr.
-Te meg arra emlékezz, hogy te vagy az igazgató én csak helyettes vagyok,-mondta Salamon.
-Tudom, de nélküled minden áll ott lenn az iskola is,-mondta kissé dühösen.
Milyen iskoláról lehet szó és mi az, hogy egy igazgató nem tud a helyettese nélkül dolgozni? jártak a kérdések a fejembe.
-Salamon mi tart téged itt?-kérdezte az úr.
-Majd megtudod,-mondta.
-Jó nem faggatlak tovább, de pár napon belül térj vissza ,mert már mindenki ideges ott lenn tudod te ,hogy ott mennyi idő telt el,-mondta majd elment az asztaltól. Akkor láttam csak igazán ,hogy hosszú fehér haja és lila szeme volt, amin arany szemüveg volt és egy fehér címeres kabátot viselt.
YOU ARE READING
Az alvilág ura ( Átírás alatt)
FantasyGondoltatok már valaha arra vajon milyen démonúrnak lenni? Nem, Na ugye, én sem hittem volna, hogy egy ilyen kis semmirekellő gyerek, mint én egy nap a démonúr trónján ül majd, Hogy hogyan is kezdődött ezt mesélem hát el nektek.