8.rész

998 76 3
                                    

*Náriel sz.sz*

  Amint végre kettesben lehetünk egy pillanatra, Lyn azonnal megragadja a lehetőséget. Nem bízza a véletlenre. Erős kezeivel könnyen a falhoz szorít.
  -Mi bajod van? Dúlnak a hormonjaid, telihold* lesz, vagy ennyire feszélyez egy ember jelenléte?-Teljesen megértem a kiakadását és akármennyire komolyan beszél hozzám, nem tudom komolyan venni ameddig lefelé kell néznem rá.
  -Nem tudom.... egyfolytában azt érzem, hogy ideges vagyok és legszívesebben az egész világot elküldeném melegebb éghajlatra. Most meg a válladon sírnám ki magamat.-Lyn előtt sose próbáltam meg akár egy kicsit is elrejteni az érzéseimet. Pontosan tudja mikor hazudok és miért. Rémisztő, ha belegondolok abba, hogy csak öt éve ismer. Lyn elenged és hagyja, hogy a nyakába fúrjam a fejemet. Milliók közül is felismerném ezt az illatot. Rettentő különleges. Nem tudom hogy kötöttünk ki így. Mindketten komoly kapcsolatot kerestünk, erre egymás bizonytalan és instabil világába találtunk vigaszt. Nincs közöttünk kimondottan kapcsolat, de mindketten pontosan tudjuk, hogy a közös éjszakák, az elejtett bókok, a kétértelmű mondatok nem üresek. Voltak erről beszélgetéseink, de mindketten megegyeztünk abba, hogy marad így minden. Ha a szüleink megtudnák, hogy együtt vagyunk, nem utolsó sorban, nem is egyszer lefeküdtünk, akkor soha többé nem mehetnék haza*.
  -Akkor mit szolnál, egy kis fetrengéshez az ágyon?-Ellazulnak a kezei és átkarolja a derekamat. Én is átölelem az övét. Legszívesebben így maradnék, de a hideg fal kellemetlenül nyomja a hátamat.
  -Benne vagyok.-Bár, tudom jól, hogy így lesz a jobb, nem igazán akarja a testem elengedni Lynt. Édesen felnevet.
  -Így nehéz lesz.-Elenged, hogy el tudjunk indulni.-Na. Nagy gyerek.-Megütögeti az oldalamat, így morogva elengedem. Befekszik az ágyamra, így égető kényszert érzek én is megmozdulni. Befekszem mellé és átölelem. Szerencsésnek érzem magamat, hogy aznap este mindketten hót részegre ittuk magunkat. Bár, nem így akartam elveszteni, ahogy ő se, de örülünk. Lélegzetünk a másik arcán csapódik, valahogy mégse tud zavarni. Pinkyt és Walchert hidegen hagyja a dolog. Feladatként azt kapták, hogy védjenek meg mindenféle jött-ment lánytól és az egy éjszakás kalandoktól. Ahhoz már nincs közük, hogy előttük már megtettük. Lyn nem jött-ment, több éjszakás kalandjaink voltak és vannak, fiú, szóval a kérés határozottan ki lett játszva.-A hormonjaid nem szeretnek.-Lyn kijelentésére csak összeráncolom a homlokomat. Így kell elrontani a meghittséget kettőnk között.-Érzem őket és a tested is sokkal melegebb. Olyan két nap múlva megint tetőzni fog.-Veszek egy mély levegőt. Sajnos ez egy ragályos vérfarkas dolog. Ivarérés után, minden évben egyszer megtörténik. Nem hiszem el, hogy most pont suli első hétén kell ezen végigmennem. Még valakit megölök a hangulatingadozásom közben. Arról nem is beszélve, hogy az omegákra is rossz hatással vagyok így. A tetőzés után, pedig legalább két hétig érezhetem még a hormonjaim.

***

  Másnap igyekszek nyugton maradni. Már, amennyire így képes vagyok rá. Pinky volt oly' kedves és helyet cserélt Lynnel, hogy el tudja nyomni a pferomonom a sajátjaival. Viszont két külön dolog, az, hogy ők nem érzik vagy, hogy én nem érzem. Mert én érzem. Olyan, mintha az egész testem fel akarna robbanni. Minden, számomra kellemesnek vélt illatra felkapom a fejemet. Walcher, pont azért, hogy ne másszak rá valamelyik pillanatban, Lyn pferomonjaid rejti el. Csak az a szerencsém, hogy egyik másik osztálytársamnak sincs ilyen kellemes pferomonja. A folyosókon viszont, meg fogok őrülni. Itt vannak ezek a drága, kedves felsőbb évesek, akiknek már kifejlődött ez a dolog, vissza tudják tartani a saját hormonjaik, elnyomni a pferomonjaikat, vagy poénból, látva egy alsóbb éves gyötrődni kiterjeszteni azt. Nyilván, Pinky nem hagyná olyan könnyen a dolgot, de az én reputációm csökkenne, ha ő védene meg. Ez pedig, a legkevésbé se hiányzik.
  -Úrfi?-Pinky felé nézek, aki aggódó, hatalmas, rózsaszín szemekkel pislog rám. Nem tudom milyen mutáció, vagy genetika áll mögötte, de ilyenkor az agyamra megy vele. Megsemmisítő pillantásokat küldök neki a megszólítás miatt.
  -Még bírom.-Jelentem ki határozottan. Próbálok a tanárra és a bevezető anyagra koncentrálni, de kicsit se érzem jól magamat. Sose bírtam, ha úrfinak szólítottak, a szüleim ennek ellenére mindenkitől elvártak. Ahogy tőlem is, hogy várjam el. Rettentően az idegeimre mentek.
  -Mi van Náriel? Azok a fránya hormonok, mi?-Az egyetlen lényre nézek, akit ebben a pillanatban szíven szúrnék szín tiszta vassal. Radin arcáról le tudom olvasni, hogy mennyire élvezni fogja ezt a két hetet. Remélem, a tanárokkal sikerül nem megutáltatnom magamat, mert azt nem élném túl.
  -Fogd be, mert most nem állít meg semmi abban, hogy hirtelen felindulásból kitépjem a kígyóidat a hajadból.-Az ingerült felszólításom nem igazán hatotta meg az érzéseim. 
  -Csak rajta. Akkor végre szétverhetlek.-Nem tudom ki ez, hogy miért akarja ennyire, hogy szétrúgjam a seggét, de vagy erre izgul, vagy valami nagyon nem tetszik neki velem kapcsolatban. Nem vagyok balhés gyerek, ki van zárva, hogy hallott volna előtte rólam bármikor.
  -Ha verekedni jöttél ide, beéred velem is, igaz?-Terra mámoros beszéde most sem hagyja cserben. Mellélép, bele a személyes terébe és a vállára teszi a kezét. Végig a srác szemébe nézve elé lép és a csípőjével hátralöki.-Remélem nem fájt semmidnek se.-Terra beletúr göndör, rövid fürtjeibe és oldalra billenti a csípőjét. A legtöbb fiú ölni tudna már csak egy nézéséért is, nekem pedig ingyen se volt hajlandó elfogadni a tudatom. A teste akárcsak egy topmodellnek és az előbbiek alapján mindenki számára tiszta lehet, hogy szeret visszaélni vele. Nem látszanak az izmai, ameddig nem feszíti meg őket, de, ha felemeli mindkét kezét látni lehet a hasizmát. Nem akart egy kigyúrt állat lenni, de egy kislány se, akit meg kell védeni. Nem kérdés számomra, hogy megizzadnék, ha le kellene győznöm. Amire, sokszor sor került. A szüleim nem örültek annak, hogy verekszek a jegyesemmel, de inkább csak jobban lenézték miatta a lányt. Névtelen falkája van, így a legnagyobb örömük apám beleegyezése volt az eljegyzésbe.
  -Nem süllyedek odáig, hogy lányokkal verekedjek.-Már a mondandója felénél tudom, hogy ideje közrefogni Terrát, nehogy keresztapát csináljon a srácból. Időben felkelek, de a lendületét nem tudom teljesen megfogni. Egy jobb egyenes húz el Radon feje előtt.
  -Semmi baj Terra.-Ölelem magamhoz a lányt.-Ne is foglalkozz vele. Egy neveletlen bunkó.-Tisztában vagyok vele, hogy a srác után engem fojtana meg legközelebb, de ez most a legkevésbé se érdekel. Miként ellazulnak az izmai elengedem.
  -Ezen a szakon lényeges lenne tudnod, mekkora bunkóság ilyet mondanod. Nézz már rám! Látsz rajtam valahol Bíbort* egy falka jelével?-Radon eléggé értetlen fejet vág, de az osztályban bámuló diákok többsége pontosan tudja mit jelent ez. Ameddig egy vérfarkas lánynak nincs ilyen Bíborja, az pontosan tudja, hogy ez mekkora lekicsinyítés vele szemben. Még akkor is, hogyha a jegyesem. Apropó, szerintem ezt se tudják. De nem is kell nekik. Semmi közük hozzá. Főleg nem ennek a Medúzának.
  -Leülni! Szét megy tőletek a fejem!-Ront be a tanár az ajtón. Láttam már párszor, főleg az ebédlőben. Nagyon érzékeny füle van. Szerintem egy egyszerű vérfarkas, csoda fülekkel, de se Bíborjelet nem látok rajta, se bármilyen jelet.-Most jövök az osztályomból. Azok a neveletlen kölykök szánt szándékkal hangoskodtak. Remélem ti egy fokkal értelmesebbek vagytok. A tanári folyosón pedig, tilos, ismétlem, tilos, a hangoskodás. Tudni fogom ki az. Most pedig, nem érdekel, hogy nem szólt a csengő, elkezdjük.-Mindenki visszaül a helyére. A tanár, nem nagyon akar bemutatkozni.-Professzor vagyok. Így lehet szólítani. Én fogom nektek tanítani a különböző lények megismerése tantárgyat. Engem nem érdekel, honnan jöttetek, kik vagytok. Az iskolában történő viselkedésetek alapján ítélek. Véletlenek vannak, lesznek és voltak is. Ha egész évben elkövettek egy vagy két komolyabb esetet, akkor nem fogok haragudni. Amennyiben viszont ez rendszeres, gyűlölni fogtok az órámra járni.   

*Telihold: Itt Lyn csak ironikusan említette meg ezt a tévhitet. (Legalábbis itt az)
*Itt nem arról van szó, hogy a vérfarkasok és vámpírok között bármiféle csoport közötti eltérés lenne. Erről majd később.
*Bíbor: A jel, amit csecsemő korban előhoznak a falka fiatal tagjain. A bőrszín sötétebb, vöröses (innen kapta a nevét), vagy világosabb, fehéres. Ameddig a falka nem ér el egy bizonyos szintet, nincs joguk ilyen jelet elhelyezni bárkin. Az ilyen falkákban a nők általában magasabb helyet foglalnak el a hierarchiában. Utóbbiról, bővebben később.

Ti és ÉnOù les histoires vivent. Découvrez maintenant