23.rész

434 29 3
                                    

A megbeszéltek szerint, a délelőttöt Náriel és Lyn társaságán töltöm a helloween fesztiválon, a délutánt pedig Kentinékkel. Ez az első nap, de Lynék mennek haza, délután pedig nem hagyhatom ki a szellemek előadását Tifani szereplésével.

-Hogyhogy nincs itt Urban és Terra?-Lyn úgy néz ki, mint, aki éppen a TV-ből lépett ki.

-Ne nézzd, mert annál beképzeltebb lesz.-Náriel megjegyzésére Lyn csak elmosolyodik.

-Terra sose jön ilyesfajta eseményekre. Urban, pedig.... hát, nem szeretne velünk lenni.-Ennyi elég, hogy tudjam, velem van a baja.

-Kicsit féltékeny. Tegnap összekaptak Lynnel erről, így hazament.-Lyn megsemmisítően néz Nárielre.

-Igen. Röviden, erről van szó. Na, menjünk.-Walcher fejbevágja Nárielt, miként elég közel ér hozzá. Lyn mellett kötök ki.

-Jól nézel ki ma is. Mit ajánlasz, mit kellene kiprobálni először?-

-Hm.... mit szólnál egy kis célbadobáshoz?-Direkt kihangsúlyozza az utolso szót. Eléri, amit akar mert Náriel mellém szökken.

-Hol?-

-Még nem tudjuk. Megkeressük, mit szólsz?-Nárielnek nem is kell válaszolnia, hogy tudjuk, egyetért.-Ez olyan mániája, mint az átlag kutyának a labda. Egyszer kikapott a báttya előtt, az óta az összes gépet megalázza.-El se tudom kézpelni mire gondol, de látva Náriel lelkesedését, nem is kérdőjelezem meg.

-Neked van ilyened?-Pinky felkapja a fejét és kissé elpirul.

-Van, de titok.-Nem is kérdezek tőle többet. Lyn mellett sétálva követjük Nárielt, aki kapkodja a fejét a masinát keresve. Amint megtalálja diadalittasan emeli a levegőbe a kezét és megiramodik az irányába. Én is felgyorsítok. Mire újra a szemem elé kerül, már ott van a játékgép előtt és várja a sorát.

-Ha látnám a farkad, mennyire csóválnád?-Halkan kérdezem, hátha nem annyira publikus a téma. Felkapja a fejét és elvörösödött fülekkel néz felém.

-Ennyire látszik?-Kérdezi a tarkóját vakarva. Mire bólintok behúzott nyakkal fordul vissza. Nem fogok választ kapni. Nem is baj. Ameddig Náriellel a sorra várunk, addig Lyn és Walcher elmennek vattacukorért, amit kicsivel előrébb láttak.-Kezdj te.-Náriel bedob kétszáz forintot a gépbe és a kezembe adja a kis zacskót. Megprobálom és másfél perc alatt bedobok kemény ötöt. Kapok egy jegyet, amiből sok esetén ajándékot lehet venni egy bizonyos pultnál. Ameddig erről érdeklődök, addig Náriel is megkezdi a játszmát. Sokkal gyorsabb, mint, ahogy egyáltalán visszaérnének a kis zacskók, de hiba nélkül bedobja mindegyiket és százhárom találattal fejezi be. Ötven jegyet kap és kér egy aranyos plüst a polcról.-Lyn imádni fogja.-Suttogja nekem, miután körbenéz. Pinky is megprobálja, aki csak tízzel többet tud elérni. Ő is megkapja a jegyeit és egy sárkányos plüst, amit magának választott. Megborzongok a gondolatra, hogy ez a tünemény hány lényt ölt meg eddig az élete során.

-Végeztetek is?-Lyn három felhő mögött áll. Az egyiket nekem, a másikat Nárielnek nyújtja.-Pinky?-Miután elutasítja, ő szakít ki belőle egy darabot.-Nem tudtam milyen ízűt szeretsz, szóval maradtam az epernél.-Belekostolok és elmosolyodom.

-Tökéletes. Neked milyen van?-

-Vér reprodukcióval csinálják. Számomra finom. Náriel meg füveset kapott.-Az égnek szalad a szemöldököm és hitetlenkedve nézek a duzzogó Nárielre.

-Az egyetlen, amitől nem leszek rosszul. Kicseszés. Bezzeg bármilyen zöldséget meg tudok enni, de ők azért csak fű izűt adnak. Ch.-Ameddig magában morog, megyünk tovább. Lyn felzárkózik mellé, így én is odalépek. Teljesen közre zárjuk.-Hova menjünk?-

Ti és ÉnTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon