İş Görüşmesi

5.2K 246 60
                                    

Keyifli okumalar...

Merve iş görüşmesine gitmek için erkenden kalktı. Kısa bir duş aldıktan sonra saçlarını güzelce kuruladı ve üzerini giydi. Kahvaltı yaptıktan sonra dişlerini fırçalayıp hafif bir makyaj yaptı. Şalını da bağladığında hazırdı. Saatine baktığında görüşme saatine daha çok olduğunu gördü ve biraz telefonuyla vakit geçirdi. Herhangi bir sosyal medya hesabı yoktu. Yalnızca youtube kullanıyordu. Sosyal medyanın yarardan çok zarar getirdiğine inandığı için sosyal medya kullanmıyordu. Telefonuyla vakit geçirdiğinde ya videolar izler ya da araştırmalar yapardı.

Görüşme saatine az kaldığını gördüğünde hemen montunu ve ayakkabılarını giyip çantasını aldı. Babasının arabasına atlayıp iş yerine doğru sürmeye başladı. İçi kıpır kıpırdı. Bu işi çok istiyordu...

......

Merve görüşmeden yeni çıkmıştı. Ve görüşmesi şahane geçmişti. Alınacağına neredeyse emindi. Sonuçları hemen açıklayacaklarını söyleyerek beklemelerini istemişlerdi. Merve'den sonra sırada birkaç kişi daha vardı. Merve bekleme salonundaki koltuklardan birine çökerek beklemeye başladı...

O sırada İbrahim merakına yenik düşmüş iş görüşmesinin yapıldığı kata gitmişti. Bekleme salonuna doğru giderken görüşmelerin yapıldığı odadan Merve'nin çıktığını gördü. Bekleme salonuna gitmekten vazgeçerek onu izlemeye başladı. Merve yüzünde gülümsemesiyle bekleme salonuna girmişti. Demek görüşmesi iyi geçti diye düşündü İbrahim. Ve yüzüne yayılmakta olan gülümsemeyi durduramadı. Seri adımlarla bekleme salonuna girdi ve içeriyi gözleriyle hızlıca taradı. Göz göze geldiği koyu kahvelerle aradığını bulmuştu. Yavaşça yanına ilerledi. Tesadüfen karşılaşmış gibi mi yapsa yoksa doğruyu mu söylese emin olamadı bir an. Yanlış anlaşılmaktan korkmuştu. Fakat ne olursa olsun o dürüst bir adamdı. Her zaman doğruyu söylemeliydi. Merve'nin önünde durduğunda yüzüne sakin bir tebessüm yerleştirdi.

''Merhaba. Annem dün iş görüşmesine geleceğini söylemişti , gelip selam vermek istedim. ''

''Merhaba.''

İbrahim kadının kısa cevabından sonra yine yaptığına pişman olmuştu. Selam vermekte nereden çıktı diye geçirdi içinden. Ama İbrahim'in inkar edemeyeceği bir şey varsa o da onu görmekten son derece memnun olduğuydu. Hem bu kadar gıcık olup hem de gördüğüne nasıl memnun olabilirdi aklı almıyordu İbrahim'in. Derince bir nefes alıp sakin kalmaya çalıştı.

''Görüşmen nasıl geçti?''

''Bence çok güzeldi. Umarım onlarda aynısını düşünüyordur. ''

''Eminim onlar içinde iyi geçmiştir.''

''Bana burayı önerdiğin için teşekkür ederim. Gerçekten bana en uygun firmanın burası olduğuna inanıyorum ve sen söylemesen haberim bile olmazdı.''

''Rica ederim... Hem firmam için hem de senin için iyi olabileceğini düşündüm.''

''İnşallah öyle olur...''

''Ben o zaman işime geri döneyim. Gelip bir selam vermek istemiştim. ''

''Teşekkür ederim. Ben de seni daha fazla meşgul etmeyeyim. Zaten biraz sonra sonuçları açıklarlar.''

''Sonuçları hemen mi açıklayacaklar? ''

'' Evet. Herkesin görüşmesini yaptıktan sonra açıklayacaklarını söylediler.''

'' Anladım... İyi şanslar sana o zaman.''

''Sağ ol.''

İbrahim Merve'nin yanından ayrılıp odasına gitti. Sonrada kendini çizimlerinin arasında kaybetti. İçinde olan karmaşık duyguları tasarımlarına yansıttı. Mesaisi bitince de evine doğru yol aldı...

Görücü Usulü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin