Keyifli okumalar...
Merve sabah erkenden uyanıp güzelce hazırlanmıştı. Bu gün iş çıkışı Rabiaların evlilikleri için olan yemeğe gidecekti. O nedenle her zamankinden daha da özenmişti üstüne.
Merve tüm gün işle ilgilendikten sonra işten çıkmak için eşyalarını topluyordu ki telefonu çalmaya başladı. Ve arayan kişi görünce ne yapacağını bilemedi. Derin bir nefes alarak telefonu cevapladı.
''Efendim?''
''Merve... Ben seni şey için rahatsız etmiştim... Bu gün iş çıkışı direkt bize geçecekmişsin sanırım. Annem Merve'yi de al gelirken dedi. Zaten aynı yere gideceğiz. İstersen birlikte gidelim''
''Olur...''
''O zaman ben... Otoparkta bekliyorum.''
''Tamam. Ben de şimdi inecektim.''
''Tamam. Bekliyorum...''
''Tamam...''Merve sesini kontrol etmekte zorlanmıştı. Heyecandan boğuklaşmıştı sanki... Bu sefer fena çarpılmıştı ama bunu da atlatacağına emindi Merve. Eşyalarını toplayım otoparka indi. Otoparkın girişinde İbrahim'in beklediğini gördü. Hemen onun yanına ilerledi ve birlikte arabaya doğru yürümeye başladılar. Arabaya bindiklerinde Merve , İbrahim dışında her yere bakıyordu. İbrahim'in gözü arda Merve'ye kaysa da Merve'nin sert bakışlarla dışarıyı izlediğini gördüğünde hemen önüne dönüyordu. Trafik epey yoğundu, az ilerde ise tamamen kilitlenmişti trafik. İbrahim sıkıntıyla iç çekti ve camı araladı hafifçe. Merve de artık camdan dışarıya bakmıyordu çünkü yanlarında araba vardı ve onlar izleyemezdi. Öylece önüne bakıyordu. Trafik milim ilerlemiyordu.
''Kaza ya da çalışma var ilerde sanırım. Trafik çok kötü.''
''Keşke baksaydım yola çıkmadan. Kaldık trafikte, iş çıkış saati olduğu için zaten yoğun oluyordu şimdi hiç açılmaz.''
Merve telefonundan yol durumuna baktığında çalışma olduğunu gördü. Çaresizlikle omuzlarını düşürdü.
''Yol çalışması varmış.''
''Bu yol saatlerce açılmaz. Eve gittiğimizde annem Egelerin yemeğe katılamadığımız için bizi güzelce paylayacak.''
''Bir saat var yemeğe, yetişiriz inşAllah. İlerde ara yollardan kaçamaz mısın?''
''Sapabileceğim ara yola kadar gidebilirsek saparım. Ama o bile zor görünüyor şu an da.''
İkili arabada sessizce oturmaya başladılar. Yarım saat geçmişti ama yerlerinden çok az hareket edebilmişlerdi. Şu an ise tamamen kontağı kapatmıştı. Su satan adamdan birkaç tane su almışlardı. Ama zaman geçmiyordu. İkisi de konuşmak istiyor ama bir türlü konu açamıyorlardı. O sırada Merve'nin telefonu çaldı , arayan liseden arkadaşı Öznur'du.
''Alo?''
....
''İyiyim, sen nasılsın?''
...
''Yaaa... Olur tabii... Gelirim. Yardım edecek bir şey var mı? ''
...
''Tamam canım. Cumartesi görüşürüz o zaman. İrem'i de aradın mı?''
...
''Tamamdır. ''
...
''Görüşürüz. Sen de Allah'a emanet ol.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Aşk
General FictionMerve hayatını işine adamış ve hayatına aniden girecek olan o mucizevi aşkı ile bir evlilik planlıyorken görücü usulü aşk ile hayatına girecek olan İbrahim'i hiç beklemiyordu... İbrahim'se bazen yolda karşılaştığı ve ona hiç selam vermeyen bu buzdol...