Ben geldiiiim!!!! Okuyun aşağıda sizi bekliyorum canlarım :))
Keyifli okumalar...
''Merve! Merve kalk hadi!''
''Ne oluyor ya? Ben uyuyacağım anne. Bırak ne olursun. Dün çok yoruldum.''
''Olmaz. Unuttun mu pazartesi günü Ege ve Rabia için kutlama yemeği verecek Neslihan. Kalk onlara yardıma gidelim. Sen ikramlar benden demiştin. Hadi saat 8 oldu.''
''Tamam kalkıyorum. Ben üstümü giyene kadar bana minik bir tost yapsana. Aç aç gidemem.''
''Orada yiyecektik ama sen dayanamazsın. Tamam ben yapıyorum hadi sende acele et.''
''Tamam.''
Merve hemen yerinden kalktı ve kendini banyoya atarak ihtiyaçlarını giderdi. Sonra ne giyeceğine karar verdi. Bu gün rahat olmalıydı ama pazar günü olduğundan evde erkek olabilme ihtimalini de göz önünde bulundurarak giyinmeliydi. Hemen uygun bir tunik buldu. Üstünü giydikten sonra yüzünü nemlendirdi, güneş kremini ve bb kremini sürdü. Yüzünü canlandırmak için çok az allık da sürmüştü. Sonra şalını bağladı. Mutfağa geçtiğinde annesini tostunu kenara koymuştu . Hemen onu eline aldı ve bir kaç ısırık alarak annesine seslendi. Annesi de hazırdı ve artık çıkacaklardı.
''Anne arabayı sen sürsene ben tost yiyorum''
''Tamam geç hadi. Geç kaldık.''
Merve arabaya yerleşti ve tostunun son lokmasını da ağzına attı. Zaten hemen vardılar Neslihan hanımların evine. Arabadan inip zillerine bastılar ve bir süre beklediler. Kapıyı uykulu , eşofmanlı bir İbrahim açtı. Merve öyle kaldı. İbrahim'se karşısında gördüğü kızla ne yapacağını şaşırdı. Annesi elim dolu kapıyı aç demişti ama İbrahim'in aklına kim olduğunu sormak gelmemişti. Keşke sorsaydım diye geçirdi içinden. Üstünde diz yapmış bir eşofman altı ve bol bir sweat vardı. Daha yeni uyandığı için saçı birbirine girmişti. Kapını önünde öylece dikildiğini hatırladığında hemen kenara çekildi ve geçmeleri için kapıyı ardına kadar açtı.
''Hoş geldiniz.''
''Hoş bulduk yavrum. Annen mutfakta mı?''
''Evet , Serra teyze.''
Serra hanım koşar adımlarla mutfağa geçti. Merve de ayakkabısını çıkarıp üstündeki montu da çıkardı ve askıya astı. İbrahim hala gitmemişti ve öylece duruyordu.
''Hayırlı sabahlar.''
''Hayırlı sabahlar. ''
Merve de sakin olmaya çalışarak annesinin peşinden mutfağa girdi. Neslihan hanım Rabia ile birlikte sarma sarıyordu.
''Hoş geldin Merve. ''
''Hoş bulduk Neslihan teyze.''
''İbrahiiiim!''
Neslihan hanım ibrahim'e seslendi ve bir süre ses gelmesini bekledi. Ses alamayınca tekrar seslendi ve o sırada mutfak kapısında İbrahim göründü.
''Efendim anne?''
''Hadi sen kahvaltıyı hazırla biz de şu işleri yapalım o sırada.''
''Tamam. Üstümü değiştirip geliyorum.''
İbrahim mutfaktan ayrıldığında Merve de sarma sarmaya yardım etmek için masaya oturmuştu.
''Merve sen hiç elini bulaştırma buna. İbrahim şimdi iki saate giyinir. Benim şekerim düştü. Sen salondaki masayı hazırlayıversen iki dakikada?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Aşk
General FictionMerve hayatını işine adamış ve hayatına aniden girecek olan o mucizevi aşkı ile bir evlilik planlıyorken görücü usulü aşk ile hayatına girecek olan İbrahim'i hiç beklemiyordu... İbrahim'se bazen yolda karşılaştığı ve ona hiç selam vermeyen bu buzdol...