Keyifli okumalar...
Ege ve Rabia'nın kutlama yemeğinin geri kalanı da pek sakin geçmemişti. İbrahim ve Erdem'in konuşmalarını Gül teyze duymuştu. Erdem mutfaktan çıktıktan kısa bir süre sonra o mutfağa girdi. Ve İbrahim'i sorguya çekmeye başladı.
''İbrahim... Sen Merve'yle mi görüşüyorsun?''
''Teyzem... Sen bizi mi dinledin?''
''Kulak misafiri oldum diyelim. Soruma cevap ver sen bakalım.''
''Yani... Görüşmek niyetiyle bir kez konuştuk ama sonra o konu kapandı. ''
''Peki Erdem'e neden öyle söyledin?''
''Merve'yi rahatsız ediyordu çünkü pislik herif''
''Güzelce uyarabilirdin. Evlenmek istiyorsa da Merve bunu reddede bilirdi veya kabul edebilirdi. Seninle görüşmeyi kabul ettiğine göre o da evlenmek niyetinde.''
''Hayır! Yani... Sadece benimle görüşmeyi kabul etmiş şu ana kadar... Ben pek öyle bir isteği olduğunu sanmıyorum.''
''İbrahim... Siz niye görüşmeye devam etmediniz?''
''Teyze... Şimdi konuşmasak... Yani biz ne görüşmeyi reddettik ne de kabul ettik. Öylece kaldı sadece. Bir daha da konusu açılmadı.''
''Olmaz ama öyle oğlum. Bunu oturup konuşmanız gerekli. ''
''Haklısın teyze... Ben halledeceğim... Şimdi içeriye geçeyim.''
İbrahim mutfaktan çıktığında Merve ve Rabia da odadan çıkıyordular. İbrahim ani gelen bir cesaretle onlara doğu ilerledi.
''Merve... 5 dakika konuşabilir miyiz?''
Merve İbrahim'in sorusuyla gerildi. Çok garip bakıyordu.
''Tabii... Söyleyebilirsin.''
''Rabia...''
''Rabia kalabilir. Ondan sakladığım bir şey yok.''
''Ben... Ben Erdem'le konuştum. Rahatsız etmez bir daha.''
''Peki... Teşekkür ederim...''
''Imm... Bir de... Bir de şey... Bir ara oturup konuşabilir miyiz biraz diye soracaktım...''
''N-Neden?''
''Biliyorsun... Konuşmadığımız bir konu var... Onun hakkında.''
''Şey... Tabii...''
''O zaman yarın öğle molasında ben seni katından alırım.''
''Sen yeri mesaj at. Ben gelirim.''
''Peki... Görüşürüz.''
''Görüşürüz...''
İbrahim biraz olsun rahatlamış bir şekilde salona geçtiği sırada aklına en önemli detay geldi. Yarın görüşmek mi isteyecekti yoksa bu konuyu kapatmak mı? Bilmiyordu... Aslında bunu düşünmeye hiç hazır olmadığını fark etti. Ama bir cesaretle yapmıştı yapacağını. Şimdi düşünüp dursundu tüm gün...
Yemekler yendi, tebrikler alındı ve insanlar yavaş yavaş dağılmaya başladı. Vasfiye Hanımlarda gitmişlerdi. Sadece Gül Hanım kalmıştı. Bir kaç gün kız kardeşiyle vakit geçirmek istemişti Gül teyze. Merve , Neslihan Hanıma mutfağı toplamada yardım ediyordu. Rabia yine biraz kötü olmuştu ve odasında dinleniyordu. Merve bulaşıkları makineye yerleştirirken annesi mutfağın kapısında görüldü.
''Merve, biz gidiyoruz. Sen istersen biraz daha kal. Rabia da iyi değil pek Neslihan teyzene yardım edersin.''
Merve böyle bir şeyi pek istemese de bunu Neslihan teyzesi yanlarındayken söyleyemezdi. Annesi Merve'yi burada kalmasına mecbur bırakmıştı resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Aşk
General FictionMerve hayatını işine adamış ve hayatına aniden girecek olan o mucizevi aşkı ile bir evlilik planlıyorken görücü usulü aşk ile hayatına girecek olan İbrahim'i hiç beklemiyordu... İbrahim'se bazen yolda karşılaştığı ve ona hiç selam vermeyen bu buzdol...