Keyifli okumalar...
-Anne anlamıyor musun bu kız soğuk nevale. İstemiyorum.
-İbrahim sakin ol. Ben sadece bir şans ver demek istiyorum. Dışarıdan biraz soğuk duruyor ama o kadar becerikli ve nerde ne yapacağını bilen bir kız ki... Hayran kaldım desem yeridir. Önce bir tanı hemen reddetme.
-Anne...
-Görüştüğün biri mi var? Varsa ısrar etmem oğlum.
-Hayır anne yok.
-O zaman otur şuraya dinle beni. Hemen ne celalleniyorsun?
-Tamam...Ama istemezsen zorlamak yok?
-Tabi ki zorlamam. Kızın adını biliyorsun zaten. Serra'nın kızı. Eczacılık okumuş ve şu an yükseklisans yapıyormuş. Çok hamarat bir kız. Yemeklerine bayıldım. Çok güzel börek açmıştı . Neyse konumuza dönelim . Merve 25 yaşında biraz sordum araştırdım çok edepli çok oturaklı bir kız. Kimse hakkında kötü bir şey söylemiyor. Sadece biraz soğuk durduğunu ve biraz sessiz bir kız olduğunu söyleyenler oldu. Ama tanımadan bilemeyiz değil mi? Hem ben onlara her gittiğimde benimle güzelce muhabbet ediyor. Çokta sessiz değil bence.
-Anne kızı ne zaman görsem somurtuyor. Bir ömür böyle geçer mi?
-Oğlum bir görüş . Fikrin değişmezse bir daha görüşmezsin olur biter.
-O görüşmek isteyecek mi bakalım benimle. Sokakta görünce yüzüme bakmıyor.
-Orasını sorup öğreneceğiz oğlum.
-Tamam anne.
-Ayy nasıl mutlu oldum. Ben sana haber veririm arayınca.
-Tamam. Ben işe gidiyorum o zaman
-Allah'a emanet ol yavrum.
.....
MERVE'NİN ANLATIMINDAN
-Anne evlenmek istemediğimi biliyorsun. Benim ideallerim var.
-Merve! Evlenmek ideallerine engel değil ya. Çocuk ahlaklı işinde gücünde , ailesini de tanıyoruz. Çok iyi insanlar. Bir görüş eğer beğenmezsen bir daha görüşmezsin.
-Anne bu tür şeylerden hoşlanmıyorum. Ne demek beğenmezsen bir daha görüşmezsin? Pazardan mal mı seçiyorum ya...
-Kızım bul birini getir o zaman. Ne yapayım ben? Sen bu gidişle evlenmezsin.
-Evet evlenmem. Evlenmem mi gerekiyor?
-O ne demek kızım? Düzgünce evlen yuvanı kur. Uğraşamam ben sizinle.
-Anne benimle uğraşmana gerek yok ki! Ben kendi paramı kazanıyorum zaten. Çok rahatsız ettiysem ayrı eve de çıkabilirim!
-Kızım ben senden rahatsız olur muyum hiç? Ben senin iyiliğin için söylüyorum. İbrahim gerçekten çok iyi biri.
-Tamam anne görüşeceğim!
-Tamam ben Neslihan'a senin numaranı atayım o zaman. Gerisi sizde ister buluşun ister telefonla görüşün.
-Tamam ama bunun konusunu açmak yok bir daha. Bir şey olursa ben söylerim zaten.
-Tamam Merve. Tamam...
Yazardan Anlatım...
Serra Hanım kızının numarasını Neslihan Hanıma göndermişti. İki kadında evlatlarının bu yol sonunda evleneceklerine o kadar eminlerdi ki... Sanki birbirleri için yaratılmışlardı ama onlar bunun farkında değildi. Merve duvarlarını azıcık indirse İbrahim onu ömrünün sonuna kadar bırakamazdı. Ama Merve'nin duvarları indirmeye niyeti pek yoktu. İbrahim de duvarları indirmeye meraklı değildi zaten. Ama kader çoktan yazılmıştı. Merve hayatı için ne kadar plan yaparsa yapsın hayat kendi planını uygulayacaktı.
Merhaba! Kitabımız ilk bölümüyle karşınızda. Tam olarak bir bölüm olmasa da genel anlamda olayların giriş ağının başlangıcı diyebiliriz. Umarım konumuz sizi cezbetmiştir. Benim aklıma aniden gelen ve yazmadan duramayacağım bir kurguydu açıkçası. Sizin de beğeneceğinizi düşünüyorum....
Bölümleri beklemede kalın. Sağlıkla, sevgiyle ve huzurla kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Aşk
General FictionMerve hayatını işine adamış ve hayatına aniden girecek olan o mucizevi aşkı ile bir evlilik planlıyorken görücü usulü aşk ile hayatına girecek olan İbrahim'i hiç beklemiyordu... İbrahim'se bazen yolda karşılaştığı ve ona hiç selam vermeyen bu buzdol...