Harry'nin anlatımından;
Kollarını benden çektiğinde ben de kollarımı ondan ayırdım. Yüzümü ellerinin arasına alıp bakmaya başladı. Ellerim istemsiz ellerinin üzerine gitti. Ben de ona bakıyordum. Konuşmadan öylece birbirimizi inceliyorduk.
"Hala çok güzelsin." Dedi. Sesini duymak içimi titretiyordu.
"Sen de hiç değişmemişsin. " dedim ben de. Gülümsedi. Elleri hala yüzümü kavrıyordu. Onları tuttum ve yüzümden çekip ellerime geçirdim.
"Hadi salona geçelim." Dedim. Ondan ellerimi çekmek istemiyordum. Salona gelip oturduk. Ellerimiz dizimin üzerindeydi. Birden çekti kendininkileri.
"Saçlarına dokunabilirmiyim?" Dedi. Şaşırdım. Heyecanlandım.
"S-saçlarıma mı?" Derken kekeledim.
"Evet. Lütfen?" Dedi.
"Tabi." Deyiverdim. Yüzünde hoş bir gülümseme oluştu. Elleri saçlarıma değdiğinde gözlerimi kapadım. Verdiği hissi özlemiştim.
"Ah Harry... seni çok özledim. " Dedi elini çekerken. Ondan kaçsamda, Beni kırmış olsa da ben de onu çok özlemiştim.
"Konuşabilir miyiz?" Dedim. Artık zamanı gelmişti. Konuşmadan dokunmadan sevişiyorduk ve buna artık bir dur demeliydim.
"Konuşalım Harold. İzin verirsen, anlatayım. Konuşacak çok şeyim var."
Louis'nin anlatımından;
Derin bir nefes aldım. Hazırdım.
Elini avucumun içine aldım ve gözlerimi, gözlerine diktim anlatmaya başladım...
.
.
.Medyalara şarkılarla devam ediyoruz. Belki açıp dinlemek istersiniz...❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Had Another Talk (Larry stylinson texting)
Fanfiction"One Direction dağıldı. Peki, Larry Stylinson'a ne oldu?" Sorusunun, bir kurgusunu okumaya var mısınız?